Isän hoito aikoo vaatia isyystutkimusta

  • Viestiketjun aloittaja huolestunut tytär
  • Ensimmäinen viesti
q
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut tytär:
Kuule mun isä näki sen baarissa aikonaan ja isä oli humalassa.
No... useimmat ihmiset ovat "vapautuneempia" siinä tilassa ja antaa periks sisimpiin haluihin.... valitettavasti näin vaan on, jotkut voivat vastustaa "unelmiensa nainen" jotkut taas ei.... Vaikka oli humalassa niin ei se kuitenkaan poista vastuudet.

Jos olis ajanut humalassa niin ihan yhtä syyllinen olis silloinkin ollut jos jäis kiinni...

Jos on noin fiksu mies niin tekis sen isyystestin ja maksais elatukset ihan kuin kaikki muut... jokainen saa itse maksaa rangasituksensa---- jotkut maksavat sakkoja jotkut elatusmaksuja. Tehty mitä tehty....
 
Alkuperäinen kirjoittaja siperia:
Voi ap, kyllä sinulla on nyt rankkaa. Oletko hakeutunut itse avun piiriin, esimerkiksi vertaistukitoiminnasta voisit saada asiantuntevaa apua ja muiden samaan tilanteeseen joutuneiden kokemuksia. Ehkä ne yöunetkin sitten helpottaisi.

Tässä muutamia nettiosoitteita vertaistukiryhmiin

http://www.isanihoitovainoaameita.org
***clips****


Sieltä voisit saada asiantuntevaa ja ystävällistä apua. Kyllä se päivä vielä sinullekin paistaa :hug: :hug: :(
:LOL::LOL::LOL::LOL:
 
ja
mitä se kenenki kukkaroon tekee reikää.. siis hei haloo kunnanvaltuutettu voi maksaa elarit jo pelkillä kokouskorvauksilla

siis ei voi olla.. :headwall:

aika taikuri muikki se h*ro..siis miten voi jomku juovukkeisen lerpun saada toimimaan.. tai sitten on ollu kyseessä hilpeä ylä tai alakänni..

 
naurusta kipeänä
Ei halunnut isä koskea naiseen pitkällä tikulla, mutta onneksi oli käsillä lyhyt lihanuija.

Luulisi kyllä, että tuo nainen olisi pikemminkin valmis maksamaan isot rahat TEILLE, jotta hänen nimeään ei koskaan vahingossakaan yhdistettäisi TEIDÄN empaattiseen ja mallikelpoiseen perheeseenne. Sehän antaa todella huonon vaikutelman hänen arvostelukyvystään ja miesmaustaan, kun pokaa humalaisen ainavalmiin kunnanisän. -- Niin, kuinkahan tarkka tuo nimitys kunnanISÄ tässä tapauksessa oikein onkaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut tytär:
Alkuperäinen kirjoittaja blääh!:
ei halunnu panna, mut pani kuitenkin??? Vai siis raiskattiin? Toinen olis tyhmyyttä, toinen rikos.
Ei kuulu sulle mut sen sanon että hyvä mies joutuu kärsimään tollasen pikkupiipin takii joka on sisimmästään paha.
Säälittää isän tilanne ja äidin myös. Ei ne ansaitse tällasta.
Älä nyt keuhkoa, ei isäsi tarvitse kuin käväistä lääkärissä ja lääkärissä käyminen on ihan nopsa toimenpide, kai sinä lääkärissä olet käynyt itsekin. Ei siinä voida todeta sinun isääsi lapsen isäksi, kun on aivan sopimaton dna ja sitähän se on, kun isäsi ei ole lapsen isä. Ei se maata kaada, että ihmiset keksivät juttuja pikkupaikkakunnalla. Jos joku on niin hölmö, että sitten väittää dna-tutkimuksen vastaista, niin siinähän on. Maailma on hölmöjä puolillaan. Mitä sä täällä keuhkoat, mene lukemaan läksysi ja hoida elämäsi porvoossa kuntoon.
 
.
Onpa muuten taitava ja ihailtava mies tämä ap:n isä. Ensinnäkin, onnistuu saamaan naisen, johon ei ole koskaan edes koskenut tai ollut siitä millään tavoin kiinnostunut/kiihottunut, raskaaksi. Sen jälkeen onnistunut vielä samaan tyttären ja vaimonsa uskomaan täysin tähän hänen taianomaiseen spermaan. Ilmiselvä poliitikko jolla on vielä pitkä ura edessä.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Onpa muuten taitava ja ihailtava mies tämä ap:n isä. Ensinnäkin, onnistuu saamaan naisen, johon ei ole koskaan edes koskenut tai ollut siitä millään tavoin kiinnostunut/kiihottunut, raskaaksi. Sen jälkeen onnistunut vielä samaan tyttären ja vaimonsa uskomaan täysin tähän hänen taianomaiseen spermaan. Ilmiselvä poliitikko jolla on vielä pitkä ura edessä.

Niin on,

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:






 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Onpa muuten taitava ja ihailtava mies tämä ap:n isä. Ensinnäkin, onnistuu saamaan naisen, johon ei ole koskaan edes koskenut tai ollut siitä millään tavoin kiinnostunut/kiihottunut, raskaaksi. Sen jälkeen onnistunut vielä samaan tyttären ja vaimonsa uskomaan täysin tähän hänen taianomaiseen spermaan. Ilmiselvä poliitikko jolla on vielä pitkä ura edessä.
Jep, ja luulee vielä pääsevänsä kun koira http://kaksplus.fi/keskustelu/t1353837,lainaa-15059858#veräjästä kun on peräti kunnanvaltuutettu ja tuntee kissalanpoijat... :D Ihan älytön sepustus mutta viihdyttävää lukea näitä tarinan käänteitä.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Onpa muuten taitava ja ihailtava mies tämä ap:n isä. Ensinnäkin, onnistuu saamaan naisen, johon ei ole koskaan edes koskenut tai ollut siitä millään tavoin kiinnostunut/kiihottunut, raskaaksi. Sen jälkeen onnistunut vielä samaan tyttären ja vaimonsa uskomaan täysin tähän hänen taianomaiseen spermaan. Ilmiselvä poliitikko jolla on vielä pitkä ura edessä.
Jep, ja luulee vielä pääsevänsä kun koira veräjästä kun on peräti kunnanvaltuutettu ja tuntee kissalanpoijat... :D Ihan älytön sepustus mutta viihdyttävää lukea näitä tarinan käänteitä.
Tottakai se pääsee. Onhan se nyt herranisä pikkukaupungin semijulkkis :eek: Sellaisella vallallahan kumotaan kevyeesti Suomen laki ja kaikki sen asetukset. Ei sellaista valtaa ihan jokaisella ole :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Onpa muuten taitava ja ihailtava mies tämä ap:n isä. Ensinnäkin, onnistuu saamaan naisen, johon ei ole koskaan edes koskenut tai ollut siitä millään tavoin kiinnostunut/kiihottunut, raskaaksi. Sen jälkeen onnistunut vielä samaan tyttären ja vaimonsa uskomaan täysin tähän hänen taianomaiseen spermaan. Ilmiselvä poliitikko jolla on vielä pitkä ura edessä.
Jep, ja luulee vielä pääsevänsä kun koira veräjästä kun on peräti kunnanvaltuutettu ja tuntee kissalanpoijat... :D Ihan älytön sepustus mutta viihdyttävää lukea näitä tarinan käänteitä.
Tottakai se pääsee. Onhan se nyt herranisä pikkukaupungin semijulkkis :eek: Sellaisella vallallahan kumotaan kevyeesti Suomen laki ja kaikki sen asetukset. Ei sellaista valtaa ihan jokaisella ole :|
Ei näemmä. Missähän noin paljon vaikutusvaltaa on sellasella ihmisellä?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut tytär:
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut tytär:
Isä kyllä on varma että työkaverit auttaa häntä tässä koska kyl ne on sen jo kuullut eikä voi uskoakaan. Arvostettua miestä ei kohdella näin.
Tervetuloa 2000-luvulle, enää ei ole olemassakaan ns arvostettua miestä (joka jäy kuksimassa vosuja jäämättä siitä kiinni) :whistle:
Sorry nyt mut mun isä ei kuksi vosuja, taidat puhuu omasta isästäsi.
Mun isällä on arvostettuja ystäviä myös, asiat kyl järjestyy. Mutta silti koen stressiä ja yöt menee huonosti. :(
Jos sinun isä ei kuksinut tätäkään vosua niin eikös se ole ihan sama mennä sinne isyystutkimuksiin:D

 
huom!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut tytär:
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut tytär:
Isä kyllä on varma että työkaverit auttaa häntä tässä koska kyl ne on sen jo kuullut eikä voi uskoakaan. Arvostettua miestä ei kohdella näin.
Tervetuloa 2000-luvulle, enää ei ole olemassakaan ns arvostettua miestä (joka jäy kuksimassa vosuja jäämättä siitä kiinni) :whistle:
Sorry nyt mut mun isä ei kuksi vosuja, taidat puhuu omasta isästäsi.
Mun isällä on arvostettuja ystäviä myös, asiat kyl järjestyy. Mutta silti koen stressiä ja yöt menee huonosti. :(
Jos sinun isä ei kuksinut tätäkään vosua niin eikös se ole ihan sama mennä sinne isyystutkimuksiin:D
Mielenkiintoista, että ap on helpottunut että asiat järjestyy koska ISKÄN YSTÄVÄT HOITAA HOMMAN, sen sijaan että olisi helpottunut että asiat järjestyy KOSKA ISYYSTESTI TODISTAA ETTÄ ISKÄ EI OLE LAPSEN ISÄ :D Taitaa ap tietää salaa kuitenkin tietää totuuden isinsä puuhista :whistle:
 
muuttanut
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut tytär:
Kuule mun isä näki sen baarissa aikonaan ja isä oli humalassa. Se ei usein juo. Ei ois halunut koskea siihen pitkällä tikullakaan ja ei ymmärrä mitä se vosu teki.
Jos et ymmär ni ei voi mitään mutta ei naurata mua. Menee omakin perhe elämä jo vituiks ku mietin isää.
Arvaat varmaan onko esim kiva nähä se muija esim kaupassa kun oon omien lasten kans siel ja miehen. Tosi kamalaa on ja oon alkanut inhoon kauppaan menookin tuon takii.
Minä kun olen luullut aina että sukulaisten näkeminen on kivaa!


On se ap jo aikakin että sun isälle selviäis et miten ne lapset maailmaan tulee, jos ei kerta ymmärtäny et mitä se vosu sille teki.....
Siis mies tuohon ikään ehtiny ja lapsia muka ennestään eikä tiedä mitä miehet ja naiset keskenään kahestaan tekee :)
 
kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Onpa muuten taitava ja ihailtava mies tämä ap:n isä. Ensinnäkin, onnistuu saamaan naisen, johon ei ole koskaan edes koskenut tai ollut siitä millään tavoin kiinnostunut/kiihottunut, raskaaksi. Sen jälkeen onnistunut vielä samaan tyttären ja vaimonsa uskomaan täysin tähän hänen taianomaiseen spermaan. Ilmiselvä poliitikko jolla on vielä pitkä ura edessä.
Samaa mietin minäkin. Täytyy olla ap:n perheen ihan huippu tyhmiä tai sitten isukki on pirun hyvä satuilemaan, kun on tollasta potaskaa saanut niille syötettyä.
 
muuttanut
Alkuperäinen kirjoittaja huom!:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut tytär:
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut tytär:
Isä kyllä on varma että työkaverit auttaa häntä tässä koska kyl ne on sen jo kuullut eikä voi uskoakaan. Arvostettua miestä ei kohdella näin.
Tervetuloa 2000-luvulle, enää ei ole olemassakaan ns arvostettua miestä (joka jäy kuksimassa vosuja jäämättä siitä kiinni) :whistle:
Sorry nyt mut mun isä ei kuksi vosuja, taidat puhuu omasta isästäsi.
Mun isällä on arvostettuja ystäviä myös, asiat kyl järjestyy. Mutta silti koen stressiä ja yöt menee huonosti. :(
Jos sinun isä ei kuksinut tätäkään vosua niin eikös se ole ihan sama mennä sinne isyystutkimuksiin:D
Mielenkiintoista, että ap on helpottunut että asiat järjestyy koska ISKÄN YSTÄVÄT HOITAA HOMMAN, sen sijaan että olisi helpottunut että asiat järjestyy KOSKA ISYYSTESTI TODISTAA ETTÄ ISKÄ EI OLE LAPSEN ISÄ :D Taitaa ap tietää salaa kuitenkin tietää totuuden isinsä puuhista :whistle:
Näinhän se taitaa olla. Jos olis ukolla puhtaita jauhoja pussissaan niin olis varmaan ihan ekana vaatinu sen testin jo itekki, eikä olis alettu keuhkoomaan vosuista ja paikkakunnalta savustamisista. Ei puutu ku kirkkaan punanen kirjain naisen rinnuksista....
 
mautonta
No on kyllä tosi mautonta toisten ihmisten kustannuksella täällä höpöttää. Mietippä nyt vähän. Jos teeskentelet olevasi jonkun ajankohtaisen asian tiimoilta kunnanjohtajan tytär ja väität puhuvasi hänen suullaan, niin noista voi tulla jo seuraamuksia.

Kyllä pitäs tollaset ip-ossat trakata ja katsoa, etteivät pääse enää sivustoille. Kyllä vaikuttaa tämmönen jo kaksplussan maineeseen (mikä on muutenki vähän huonohko).
 

Yhteistyössä