V
vierailija
Vieras
Kolmen pienen lapsen äiti kyselee. Lasten isän kans ero edessä. Olen nuori alle 30v. Etsin miestä joka on aidosti kiinnostunut isän roolista ja puhuu tunteistaan Osaa rakastaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ketä sais rakastaa? Lapsia vai äitiä?Kolmen pienen lapsen äiti kyselee. Lasten isän kans ero edessä. Olen nuori alle 30v. Etsin miestä joka on aidosti kiinnostunut isän roolista ja puhuu tunteistaan Osaa rakastaa.
puhuu tunteistaan Osaa rakastaa.
mikä olikaan curling kasvatus?Eiköhän tuo mene vähän niin, että sitten kun olet löytänyt miehen, jonka kanssa viihdyt ja jonka kanssa on seksuaalista kipinää, ja miehellä vastaavat tunteet sinua kohtaan, niin joudut vielä edelleen "hyväksyttämään" lapsesi hänellä.
Vaikka mies olisi lapsirakasta tyyppiä, niin sukset saattavat silti mennä ristiin lastesi persoonallisuuksien kanssa. Tai edelleen siinä tapauksessa jos lapset ovat pahatapaisia, kurittomia, pilalle hemmoteltuja ja/tai curling-kasvatettuja, niin tie saattaa nousta pystyyn jo ihan sen vuoksi.
Ainakaan ei kannata viivytellä liikaa sen suhteen, että mahdollinen miesehdokas ja lapsesi tutustuvat toisiinsa.
mistä jutuista sä tykkäät?Kolmen pienen lapsen äiti kyselee. Lasten isän kans ero edessä. Olen nuori alle 30v. Etsin miestä joka on aidosti kiinnostunut isän roolista ja puhuu tunteistaan Osaa rakastaa.
Tämä on kyllä aika kehno treffipalsta. Varsinkin rekisteröitymättömille.Tässä ketjussahan voisi muutkin yyhoot ilmoittautua jotka haluavat isä/äitiehdokasta lapsilleen eivätkä ole vielä löytäneet.![]()
Kerran melekeen löysin täältä hellun, mutta sitte velli meni pitkin lattiaa.Tämä on kyllä aika kehno treffipalsta. Varsinkin rekisteröitymättömille.
Jos sinussa ei ole miestä ottamaan vastuuta niin pysy pois.Kovin on kiire, jos ero pitkästä suhteesta on kesken, mutta samaan aikaan haetaan uutta sokkomenetelmällä.
Ei ne kaikki niin kahelia oo, on siellä seassa joskus joku vähän viisaampikin.No jaa, täällä roikkuminen on sen verran kahelia hommaa, että kyllä varmaan kaksi kaksplus-mitäs-nyt-palstan kahelia toisilleen sopisi.
Jos sinussa ei ole miestä ottamaan vastuuta niin pysy pois.
Ei se nytmikään sääntö ollut, vaan vain ohje mieheltä toiselle.Aika tiukat säännöt ketjussa, saa siis kommentoida vain jos on valmis sitoutumaan keneen tahansa alle 30-vuotiaaseen 3 lapsen äitiin?![]()
Äidin laskuja ja kulutustottumuksiaKetä sais rakastaa? Lapsia vai äitiä?
Niinkö luulet että haluaa lisää lapsia?Eli pitäisi löytyä joku, jonka kanssa pitäisi niitä lapsia vielä lisää pukata![]()
Erittäin todennäköisesti se isäehdokas haluaa lisää lapsia. Varsinkin jos sillä ei ole yhtään omaa ennestään. Voi toisaalta myös olla, että sillä on itselläänkin jo ennestään omia vaikka samat 3 kpl, ja sitten lopulta on "sinun, minun ja yhteiset" esim. 7-8 kpl.Niinkö luulet että haluaa lisää lapsia?
Se on mahdollista. Entä jos nainen ei halua lisää lapsia? Ei ole pakko tehdä lapsia.Erittäin todennäköisesti se isäehdokas haluaa lisää lapsia. Varsinkin jos sillä ei ole yhtään omaa ennestään. Voi toisaalta myös olla, että sillä on itselläänkin jo ennestään omia vaikka samat 3 kpl, ja sitten lopulta on "sinun, minun ja yhteiset" esim. 7-8 kpl.
Kyllä se isäehdokas aika lailla kuulostaa siltä, että lapsia haluaa, muuten etsisi jollain muulla nimikkeellä. Lapsillahan on kuitenkin jo isä, vaikka eroamassa onkin. Voihan ne entiset lapset vaikka mennä isän hoiviinkiinNiinkö luulet että haluaa lisää lapsia?