Meidän 1v poika on niin kovasti isänsä perään että tästä aiheutuu meille ongelmia silloin kun isä on kotona. Itse olen hoitovapaalla ja pojan kanssa päivät, silloin ei ole mitään ongelmia. Isä tulee illalla kotiin ja alkaa suora huuto iskän syliin. Ei siinä mitään ymmärrän kun isä on ollut koko päivän poissa niin poika haluaa olla isänsä kanssa ja päin vastoin, mutta sen jälkeen en enää kelpaa Jos otan syliin alkaa huuto, jos isä menee pois alkaa huuto, jos otan pojan syliin isän sylistä alkaa kamala raivo. Tilanne on todella hankala ja en tiedä johtuuko vielä hormoonimyrskyistä mutta koen tämän hyvin masentavana. Olenhan kuitenkin äiti! Isä on toki isä, mutta en ole kuullut että muilla olisi näin päin.
Isä on maailman paras isä ja viettää todella paljon aikaa pojan kanssa iltaisin ja viikonloppuisin, mutta olenhan minäkin paikalla ja olen hänen kanssaan kaiket päivät.
Tätä on nyt jatkunut jo muutaman kuukauden mutta jotenkin nyt viime aikoina tilanne on mennyt pahemmaksi.
Onko muilla näin päin? Olenko huono äiti vai mistä on kyse?
Isä on maailman paras isä ja viettää todella paljon aikaa pojan kanssa iltaisin ja viikonloppuisin, mutta olenhan minäkin paikalla ja olen hänen kanssaan kaiket päivät.
Tätä on nyt jatkunut jo muutaman kuukauden mutta jotenkin nyt viime aikoina tilanne on mennyt pahemmaksi.
Onko muilla näin päin? Olenko huono äiti vai mistä on kyse?