Isä innostui ristiäisissä liikaa

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:
:eek: :eek: Ketkä oikeesti pitää ristiäiset ryyppyjuhlana :eek: :eek:
ollaan myös tätä ihmetelty kun tuntuu et tuttavapiirissäki on tapana et vanhemmat lähtee baariin ristiäisten jälkeen niin ei olla oikeen tajuttu..meistä se ei kuulu asiaan,siinä juhlitaan lasta joten ei ymmärrä et miten alkoholi sopii mukaan kuvioon...
mun kummipojan vanhemmat kans lähti ja pyys meitä mukaan.. olin vähän :eek: luulin eka vitsiks, mut ei se sit ollutkaan..
Mun kaveri lähti myös, jättäen pikkuvauvansa 12-vuotiaan hoidettavaksi.... :headwall:
Ihmeellistä porukkaa tekin tunnette!! (Olette?!) En ole ikinä kuullut että ristiäisten jälkeen ryypätään. :eek: En ole siis edes KUULLUT. Enkä tietääkseni asu tynnyrissä, vaan Helsingissä.
 
ihanainen
No toivottavasti lapsi oli jossain hoidossa, eikä kuuntelemassa juhlintaa..
Ei vaan kyllä voi tollasta käsittää. Meidän tuttavapiirissä jotkut on lähtenyt juhlimaan ristiäisten jälkeen (tai järjestäneet juhlat), en voi ymmärtää että miksi. Ristiäiset on kuitenkin pienokaisen juhla, joten ei kai sitä tervitse juhlistaa niin, että hoitoon laitetaan..?
 
ei välttämättä alkoholitarjoilua
Kuulosti ihan minun kummityttöni kastajaisilta. Myös niiden jälkeen oli poliisit joutuneet hakemaan isän rauhoittumaan putkaan. Ja isä oli kulkenut koko päivän autossaan ryypyillä, ei sitä alkoholia muuten tarjoiltu. Ja minä en tajunnut koko tilannetta risitäisten aikaan, kun vaan hösäsin vauvan ympärillä. Vasta jälkikäteen, kun olen katsonut ristiäsikuvia, niin olen nähnyt sen surullisen ilmeen vauvan äidin kasvoilla ( aavisti kait miten juhlat tulevat loppumaan). Siis isän riehunta oli alkanut vasta kun viimeinenkin vieras oli lähtenyt pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:
Ihmeellistä porukkaa tekin tunnette!! (Olette?!) En ole ikinä kuullut että ristiäisten jälkeen ryypätään. :eek: En ole siis edes KUULLUT. Enkä tietääkseni asu tynnyrissä, vaan Helsingissä.
olette?? sitä tulee kaikenlaisia tuttuja suhteiden ja muiden kautta tässä elämänvarrella.
 

Yhteistyössä