Isä sammui rannalle - 2-vuotias seikkaili liikenteen seassa

Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Ei todellakaan ole naisen vika jos luottaa mieheensä. Luottamus kuuluu parisuhteeseen. Tosin lohdullistahan se olisi ajatella, että pystyy estämään kaikki ikävät asiat jos on tarpeeksi huolellinen.

Kaikki ihmiset ei ole luottumusta ansainneet todellakaan, ja se meissä naisissa on vikana että me ollaan näissä asioissa niin säälittävän sinisilmäisiä, todella.

Ei mikään ihme että näitä on lööpeissä koko ajan, kun valtaosa tähänkin ketjuun vastanneista ihmisistä on sitä mieltä että ihminen nyt vaan toimii näin, olisi mahdollista ihan jokaisessa perheessä.
Mä olen kyllä sitä mieltä että melkoinen viinanhimo pitää iskeä että kossupullo on pakko vetää, ja olen sitäkin mieltä että ihan normaali-immeiselle se ei iske, siihen on taipumusta sitten muutenkin.
Ilmeisesti olen väärässä, ja alkoholismi on sitten jokamiehen tauti.

Todella lupaavaa...

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Ei mikään ihme että näitä on lööpeissä koko ajan, kun valtaosa tähänkin ketjuun vastanneista ihmisistä on sitä mieltä että ihminen nyt vaan toimii näin, olisi mahdollista ihan jokaisessa perheessä.

Onkohan me luettu eri ketjua? Minä en ole nähnyt kuvaamisia kommennteja lainkaan/juurikaan. Olen vain nähnyt, ja kirjoittanut, ihmetteleviä kommnetteja kuinka tämäkin isän paha moka saadaan äidin syyksi.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Ei todellakaan ole naisen vika jos luottaa mieheensä. Luottamus kuuluu parisuhteeseen. Tosin lohdullistahan se olisi ajatella, että pystyy estämään kaikki ikävät asiat jos on tarpeeksi huolellinen.

Kaikki ihmiset ei ole luottumusta ansainneet todellakaan, ja se meissä naisissa on vikana että me ollaan näissä asioissa niin säälittävän sinisilmäisiä, todella.

Mä olen kyllä sitä mieltä että melkoinen viinanhimo pitää iskeä että kossupullo on pakko vetää, ja olen sitäkin mieltä että ihan normaali-immeiselle se ei iske, siihen on taipumusta sitten muutenkin.
Ilmeisesti olen väärässä, ja alkoholismi on sitten jokamiehen tauti.

Todella lupaavaa...

eivät olekaan, mutta kun sitä ei voi aina tietää kuka sen luottamuksen ansaitsee. sitä luottaa ihmiseen ja sitten saattaa esiintyä vaik mitä sen luottamuksen rikkovaa, sinun jos kenen luulisi tietävän. ihmiset ei yleensä kai toimi niin et vetävät kännit lapsen vierellä rannalla, mut miten äiti olis voinut sen tietää etukäteen jos kaikki on toiminut aiemmin lapsen suhteen kunnolla?

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
sitä luottaa ihmiseen ja sitten saattaa esiintyä vaik mitä sen luottamuksen rikkovaa, sinun jos kenen luulisi tietävän.

Jos tällä kommentilla oli tarkoitus viitata mun edelliseen parisuhteeseeni, niin toteanpa vain että sen suhteen osalta on ihan turha puhua luottamuksesta tai sen rikkomisesta mitään: ei voi olla sellaista luottoa ihmiseen jota ei edes tunne, kuten mä en miestäni tuntenut kun parisuhteeseen, vähän turhan vakavaan, miehen kanssa ryhdyin.

Joten oikeastaan en tiedä mistä puhut, muuta kuin teoriassa.
Mä olen aina tuntenut vain ihmisiä jotka eivät juuri ole yllättämään päässyt: alkoholisteja jotka ovat olleet sitä jo vuosia, väkivaltaisia jotka ovat olleet sitä aina jne.
Nyt tämä aihe saa jäädä, kaikki pitäkööt mielipiteensä. :D