Isä puukotti 3-vuotiasta poikaansa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Terve ihminen ei pysty puukottamaan 3 vuotiasta. Ei ellei ole sadisti. Jos taas mies no sadisti niin todella ala-arvoista naiselta mennä yhteen sellaisen kanssa...
Ja se taas tekee naisesta perverssin myös.

Enkä mä sadismiakaan pidä kovin terveenä jos siinä puukotettais mielihyvästä 3 vuotiasta :-p

Niin ihmisen pää ku ei voi seota hetkellisestikään, ellei ole vuosikausia tai kymmeniä ollut mielisairas.

Mä en vaan ite ymmärrä tota äidin syyllistämistä, mut ei mun varmaan tarttekaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Terve ihminen ei pysty puukottamaan 3 vuotiasta. Ei ellei ole sadisti. Jos taas mies no sadisti niin todella ala-arvoista naiselta mennä yhteen sellaisen kanssa...
Ja se taas tekee naisesta perverssin myös.

Enkä mä sadismiakaan pidä kovin terveenä jos siinä puukotettais mielihyvästä 3 vuotiasta :-p

Niin ihmisen pää ku ei voi seota hetkellisestikään, ellei ole vuosikausia tai kymmeniä ollut mielisairas.

Mä en vaan ite ymmärrä tota äidin syyllistämistä, mut ei mun varmaan tarttekaan.

no joo,mielisairas ei välttämättä ole.
entäs ne perhesurmat,miten kunnolinen perheenisä voi tappaa koko perheen?

elämä ei ole niin mustavalkoinen.stressi työpaineet voi sekoittaa ihmisen pään hetkelisesti jättäkää nyt se äiti rauhaa jookos..

ja onko teko ollut tahalinen vai vahinko.sitäkään me ei tiädetä

en puolustele miestä,onneksi poika selviää

toisin kuin se tyttö 4v joka kuoli kun isä tiputti telkkarin tytön päälle vahingossa

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

Ymmärrätkö, miksi äiti ei ole soittanut poliiseja, jos hän on huomannut miehensä lähteneen kännissä / alkoholin vaikutuksen alaisena ajelemaan pikkulapsi kyydissään?

Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
äiti ei ehkä osanut soittaa poliisille......

Ko. tapaukseen kantaa ottamatta totean vain, että kyllä aikuisen ihmisen tulee osata hakea tai hälyyttää apua jos ja kun sellaisen tarve ilmenee. Oli kansalaisuus mikä hyvänsä.

Yhteistyössä