En.Mutta pienen takaportin jätät kiinnostukselle toiseen mieheen...
En.Mutta pienen takaportin jätät kiinnostukselle toiseen mieheen...
Kuva tai ei uskota!Ei, mutta olen sen verran pihkassa omaan ukkooni, ettei muut juuri kiinosta.
Se on nimittäin ihan hiton hot!
Moon kadeEi, mutta olen sen verran pihkassa omaan ukkooni, ettei muut juuri kiinosta.
Se on nimittäin ihan hiton hot!
Ehkä Yle halusi korona-aikaan näyttää mihin kaikkeen ihminen suostuu rahan takia.Yle voisi vähän miettiä mihin sävyyn näitä uutisiaan tekee, tuostakin jutusta moninuori nainen saa sen käsityksen, että helppoa rahaa eikä tarvi tehdä 8 tuntia päivässä. Asian varjopuolena sitten se oman itsensä kunnioittamisen menettäminen ja todennäköisesti myös jonkinasteiset mielen ongelmat.
Jeesus ei sano Raamatussa mitään, koska kyseinen kirja Jeesuksen osalta koostuu jälkeenpäin ylös kirjatuista muiden henkilöiden muistikuvista, joita vielä myöhemmin on stilisoitu ja tiputettu kokonaisuuteen "sopimattomia" osia pois. Lisäksi kyseinen ideologi kuoli lähes 2000 vuotta sitten, joten on vaikea ymmärtää miksi hänen kerrotut mielipiteensä sitoisivat nykysuomalaisen elämää.Ehkä Yle halusi korona-aikaan näyttää mihin kaikkeen ihminen suostuu rahan takia.
Olen lapsuustaustaltani körtti. Nuoruudenhumussa sain kaikenlaisia ehdotuksia.
Raamatussa Jeesus sanoo selvästi mitä mieltä on Ylen ohjelman aiheesta. Jokainen vo googlata ko.
luvun ja jakeen.
Tus,susi ei vaikuuttanut häntä
Etkö lukenut kunnolla. Anal oli nou nouVoisin minä tuota Isaa ånååliin pökkiä ja laueta s,uuhun.
Ihminen on Jumalan kuva. Kehomme on pyhä temppeli eikä sitä saa häväistä.
2000 vuotta sitten elämä oli melko samanlaista. Ei ihminen ole siitä paljon muuttunut.
Öh siis sille, että ukollasi on upea ”Alyssa” kainalossaan
Ymmärrän. Itsekin tulen aina välillä kateelliseksi kun näen oman peilikuvani, kunnes tajuan, et hei, sehän oon mä!!Öh siis sille, että ukollasi on upea ”Alyssa” kainalossaan
Ja nyt se harmaiden perinteinen: ”Kuva, tai ei uskota”Ymmärrän. Itsekin tulen aina välillä kateelliseksi kun näen oman peilikuvani, kunnes tajuan, et hei, sehän oon mä!!
No ei vaan, vitsi vitsi
Et sinä muista?Ja nyt se harmaiden perinteinen: ”Kuva, tai ei uskota”
Mä en kestä...Et sinä muista?
Aivansama silloin, kun hän ryhtyi palstailemaan:
Aivansama tyttönä:
Aivansama nykyisin miehensä kanssa, hän on jotenkin tutun näköinen
Joo, joo. Tottakai mä muistan, siksi mä oonkin kade Aiviksen gubbelleEt sinä muista?
Aivansama silloin, kun hän ryhtyi palstailemaan:
Aivansama tyttönä:
Aivansama nykyisin miehensä kanssa, hän on jotenkin tutun näköinen
Nyt Aivis varmaan repii tennismekkonsaMä en kestä...
Whenever, wherever, i'm ready. Siis jos tennishaasteesta puhutaanJoo, joo. Tottakai mä muistan, siksi mä oonkin kade Aiviksen gubbelle
Mutta peräänkuulutin sen Aiviksen IRL -peilikuvan perään
Nyt Aivis varmaan repii tennismekkonsa
Olen joskus mätkinyt, sulkista viimeaikoina. Mutta jos pelataan, niin älä pue minimekkoaWhenever, wherever, i'm ready. Siis jos tennishaasteesta puhutaan
Ajattelin pistää sellaiset vähän liian kireät ja lyhyet shortsitOlen joskus mätkinyt, sulkista viimeaikoina. Mutta jos pelataan, niin älä pue minimekkoa
Kovinhan tuo kertoi saaneensa tsemppiviestejä. Tyhmää oli näyttää 50:n seteleitä purkissa kun näköjään pitää vastaanottoa kotonaan.Rohkeasti Isa tuli julkisuuteen toivottavasti hänelle ei jatkossa tapahdu mitään ikävää.