Isa on onnellinen seksityöläinen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Yle voisi vähän miettiä mihin sävyyn näitä uutisiaan tekee, tuostakin jutusta moninuori nainen saa sen käsityksen, että helppoa rahaa eikä tarvi tehdä 8 tuntia päivässä. Asian varjopuolena sitten se oman itsensä kunnioittamisen menettäminen ja todennäköisesti myös jonkinasteiset mielen ongelmat.
Ehkä Yle halusi korona-aikaan näyttää mihin kaikkeen ihminen suostuu rahan takia.
Olen lapsuustaustaltani körtti. Nuoruudenhumussa sain kaikenlaisia ehdotuksia.
Raamatussa Jeesus sanoo selvästi mitä mieltä on Ylen ohjelman aiheesta. Jokainen vo googlata ko.
luvun ja jakeen.
 
Ehkä Yle halusi korona-aikaan näyttää mihin kaikkeen ihminen suostuu rahan takia.
Olen lapsuustaustaltani körtti. Nuoruudenhumussa sain kaikenlaisia ehdotuksia.
Raamatussa Jeesus sanoo selvästi mitä mieltä on Ylen ohjelman aiheesta. Jokainen vo googlata ko.
luvun ja jakeen.
Jeesus ei sano Raamatussa mitään, koska kyseinen kirja Jeesuksen osalta koostuu jälkeenpäin ylös kirjatuista muiden henkilöiden muistikuvista, joita vielä myöhemmin on stilisoitu ja tiputettu kokonaisuuteen "sopimattomia" osia pois. Lisäksi kyseinen ideologi kuoli lähes 2000 vuotta sitten, joten on vaikea ymmärtää miksi hänen kerrotut mielipiteensä sitoisivat nykysuomalaisen elämää.

Kristinuskon suurin ongelma taitaa olla syvälle pinttynyt seksuaalikielteisyys, etenkin naisia koskien. :(
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
Et sinä muista?

Aivansama silloin, kun hän ryhtyi palstailemaan:


Aivansama tyttönä:


Aivansama nykyisin miehensä kanssa, hän on jotenkin tutun näköinen
Joo, joo. Tottakai mä muistan, siksi mä oonkin kade Aiviksen gubbelle :notworthy:
Mutta peräänkuulutin sen Aiviksen IRL -peilikuvan perään:love:

Mä en kestä...
Nyt Aivis varmaan repii tennismekkonsa :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama

Yhteistyössä