Isä kuoli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitäs nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
munkin isä kuoli kun olin pieni..

en mmuista isästä oikeein koska vajaa paria viikkoa kun täytin 1v isä kuoli autokolarissa.
joku teistä ehkä ymmärtää, että on vaikea tajuta kun ei ole isää.. mua se harmittaa kaikessa kun ei ole sitä isää.. se ottaa puolet elämästä pois kun isää ei ole , mutta oikeestaan en voi sanoa noin kun ei ikinä kai ole ollut sitä ilon tunnetta kun on isä..

tiedän tunteen oma isäni... kuoli tässä 1kk enkä itse vieläkään tahdo käsittää asiaa :( kaverit on ollu mulle vaa tosi tärkeitä mutta ajattele niitä mahtavia hetkiä mitä teit isän kanssa =))

Tiedän on jo mennyt kauan siitä kun ketjun aloittaja aloitti, mutta halua siitä huolimatta jakaa tuntemukseni. Minun isä kuoli kun oli 10-11.v ja muistot on hyvin sumeat koska siitä on jo 10.v mutta tunnen silti sen tuskan sisälläni kun ajattelenkin sitä päivää. Se päivä tuntui todettomalta,... en ollut uskoa. Paljon mulle on elämäni aikana tapahtunut mutta tämä on niitä romahduttavampia josta ehkä jotenkin kärsin vieläkin. Sain käydä valitsemassa hautakiveen ja teksteihin mitä halusin, ja sain tukea koska perheessäni on paljon sisaruksia minulla ja perhe tuttuja oli paljon. Tunnen silti näin pitkän ajan jälkeen suurta tuskaa siitä että minulla ei ole isää, osakseen myös siitä syystä koska minulla ei ole minkäänlaisia välejä äitini kanssa. Toivon sydämeni pohjasta ettei minun lapset joutuisi kokemaan vastaavaa. osan ottoni niille googlettajille/lukijoille isienä/äitiensä vuoksi,... Pietetään kiinni niistä jotka täällä vielä on.

Yhteistyössä