Isä & 12v puhelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
i: moi! pitikös sun soittaa, kun olet päässyt koulusta?
12v: joo!
i: mutta pääsit klo 13 ja kello on yli 18 jo.
i: niin missä sä olet ja miksi kännykkä oli kiinni?
12v: kaverilla tietty, eihän se känny enää oo kiinni!
i: niin mutta kun sun piti soittaa kelle meet ja milloin tullaan hakemaan.
i: mitä joo?
12v: mä soitan, kun tuut hakee. Moi!

Piip piip piip

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
toi on niin raivostuttavaa,kun kännykkä on joko kiinni tai "jääny" äänettömälle.. |O |O ei mee 10 v:n jakeluun,et äiti voi huolestua :snotty:

Se on. :kieh: Valitettavasti tuossa pojassa on hiukan hajamielisyyttä välillä. :kieh:

Joo ja siis toi poika on kuljetusoppilas yli koulupiirin, eli itse hoidetaan koulukyydit. Mä olin melkein hermona tuossa 17 aikaan jo, tosin osaahan tuo junallakin tulla kotiin tai bussilla,mutta eihän meillä ollut aavistustakaan missä se on. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Teillä ei sitten iltaruokaa syödä?

Ei tietenkään syödä! (ps. miten se liittyy tähän?)

No eikun aattelin et ku lapsi päässy koulusta yheltä eikä vielä kuuelta ole kotona... Mein perheellä kun on viimeistään viieltä "iltaruoka". Sillä vaan aattelin, en pahalla tarkottanu. Mutta on varmaan sitten kylässä saanut purtavaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Teillä ei sitten iltaruokaa syödä?

Ei tietenkään syödä! (ps. miten se liittyy tähän?)

No eikun aattelin et ku lapsi päässy koulusta yheltä eikä vielä kuuelta ole kotona... Mein perheellä kun on viimeistään viieltä "iltaruoka". Sillä vaan aattelin, en pahalla tarkottanu. Mutta on varmaan sitten kylässä saanut purtavaa =)

Juu oli syönyt kaverilla ja sitä ennen välipalan kylillä, en viitsinyt kysyä mitä se välipala oli. :xmas:

Yhteistyössä