L
lisbeth
Vieras
Alla linkki juttuun. Oletteko kanssani samaa mieltä siitä, että hän tekee palveluksen tälle maailmalle!
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1977632
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Mitäs tuossa. Ei kaikkien tarvi lapsia haluta.
Onks renne muka nainen``????Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Mitäs tuossa. Ei kaikkien tarvi lapsia haluta.
Ei tarvikaan. Mun mielestä se on vaan älyttömän harvinaista, ettei halua lainkaan omia lapsia - ainakin naisella.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei tarvikaan. Mun mielestä se on vaan älyttömän harvinaista, ettei halua lainkaan omia lapsia - ainakin naisella.
Alkuperäinen kirjoittaja assi:Onks renne muka nainen``????Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Mitäs tuossa. Ei kaikkien tarvi lapsia haluta.
Ei tarvikaan. Mun mielestä se on vaan älyttömän harvinaista, ettei halua lainkaan omia lapsia - ainakin naisella.
Alkuperäinen kirjoittaja assi:Onks renne muka nainen``????Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Mitäs tuossa. Ei kaikkien tarvi lapsia haluta.