IS: Miehet himoitsevat kaikkia naisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Klonkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Kyllä minullakin on tuontapainen käsitys miehistä aina ollut, että kaikki reiät käy (noin periaatteesa ja hetkellisesti ainakin)

mä olen täysin samaa mieltä.tiedän niin monen miehen sanoneen vaan et ämmäl ei niin väliä,kunhan rako löytyy... :/
tai sit ollu jossain joku ihan järkky puli/narkkari ämmä niin miesten suusta viisaasti kuulunut että reikä se silläkin on :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Kyllä minullakin on tuontapainen käsitys miehistä aina ollut, että kaikki reiät käy (noin periaatteesa ja hetkellisesti ainakin)

mä olen täysin samaa mieltä.tiedän niin monen miehen sanoneen vaan et ämmäl ei niin väliä,kunhan rako löytyy... :/
tai sit ollu jossain joku ihan järkky puli/narkkari ämmä niin miesten suusta viisaasti kuulunut että reikä se silläkin on :headwall:

Just. Oletteko tienneet, että miehiä on erilaisia, niin kuin teitä naisiakin.

Että ei kiitos yleistämistä, että meille kelpaa kaikki(jopa pulsut) ja petämme joka välissä.

Ps. Tutkimusten mukaan te naiset petätte jopa enemmän mitä me miehet.

Amispojatkin sanoo jo, että "reikä se on rinkilässäkin" - siitä sen tiedätte :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pete:

Että ei kiitos yleistämistä, että meille kelpaa kaikki(jopa pulsut) ja petämme joka välissä.

se älähtää kehen kalikka kalahtaa... :whistle: :whistle:
juu mut ehkei kaikki oo tollasii mutta valitettavan moni kumminkin,surullinen tosiasia :/

Hei naiset, täällä vastaa teille mies, ja te kaakatatte vain rei`istä. Tyypillistä teille, tuo marttyyriasenne.

se älähtää kehen kalikka kalahtaa... :whistle: :whistle:
juu mut ehkei kaikki oo tollasii mutta valitettavan moni kumminkin,surullinen tosiasia :/

Mikä kalahti? Voin sanoa rehellisesti, että jos on esim. juhlat, niin karkeasti sanoen 70% naisista ei herätä mitään tuntemuksia. 30% voi sanoa, että ilo silmälle. Ja pettänyt en ole.

Tuo tutkimus yrittää tehdä miehestä aivottoman pellen.

Hei naiset, täällä vastaa teille mies, ja te kaakatatte vain rei`istä. Tyypillistä teille, tuo marttyyriasenne.

Jos olisit oikeesti mies, et olisi "Pete". Tyypillinen naisen keksimä nimi, kun esiintyy miehenä.

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Paikkansa tuo pitää, nytkin himoitsen teitä kaikkia! Toivottavasti kestätte sen! Nytkin testosteronitasoni nousi 67%:lla kun tänne tulin.. grrrr....

:laugh: Kyllä on miesten elämä rankkaa ku koko ajan joutuu vaan himoitsemaan ympärillä olevia naisia :D

Sano muuta, tässäkin on nyt todella vaikea kirjoittaa kun koko ajan näkee jonkun naisen nikin ja alkaa himoistemaan sitä.. ei oo helppoa ei!

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

Jos olisit oikeesti mies, et olisi "Pete". Tyypillinen naisen keksimä nimi, kun esiintyy miehenä.

Niinkö? Usein tähän törmään. Aina käytän palstoilla sitä nimeä, oikea nimi ei kuitenkaan Petri ole. Ei mun silti tarvitse sulle todistella, että mies olen. Ja olisi aika vaikeaa. Sinä et usko ja piste. Ei sille mitään voi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tuota, tuskin näin kuitenkaan irl on. Ei mies siellä apinan tasolla enää ole(tai no jotkut on). Kuitenkin Suomessakin uskollisia miehiä on yhtä paljon kuin naisia.

Kyllähän järkeä on miehilläkin, mutta jos kaikkia mahdollisia eteentulevia tilanteita ajattelee, niin aika vähän voi olla sellaisia miehiä, jotka eivät housujaan laskisi edes hetkeksi. Pois pysyminen tietynlaisista tilanteista auttaa eniten uskollisena pysymisessä.

Meidän iskänkin kun kolmen promillen humalassa laskisi tuonne baanalle, niin varmaan jos joku osaisi mukaan kysyä niin voisipa lähteäkin ja tulla sitten muistamattomana takaisin - mutta siksipä ei siinä kunnossa olekaan missään.

Meillä, jos mies on niin humalassa ettei oikean naisen luo yöksi löydä, ei hänellä myöskään seiso enää :D. Ja ainakin ennen meidän suhdetta olleista seikkailuista mies on joskus sanonut, että joskus ei saanut vehjettä vaan toimimaan kun oli niin ruma nainen :)

Voi Pete voi Pete. Et olisi edes vastannut väittämääni, jos olisit oikeasti mies. Taas mokasit.

No tähän vastaan, että mun 2 parasta kaveria on miehiä, ja ne kiistelee naisten kanssa palstoilla koko ajan, eivät kyllä täällä käy. Ei musta toi nyt todistanut yhtään mitään.

Tuota, tuskin näin kuitenkaan irl on. Ei mies siellä apinan tasolla enää ole(tai no jotkut on). Kuitenkin Suomessakin uskollisia miehiä on yhtä paljon kuin naisia.

Eihän tässä mistään uskottomuudesta ole kyse, vaan himoitsemisesta.
Mies näkee jokaisessa naisessa p*llun.. miettii millanen toosa naisella on (vaikka olis puliakasta kyse). Miettii missä asennossa höyläilis jne.

Teot ja ajatukset on eri asia.

Onhan se valitettavan monessa tutkimuksessa todettu, että miehillä on luontainen fyysinen tarve jatkaa sukua ja lisäksi erilainen kokemus rakkauden/kiintymyksen liittymisestä (millään tavalla) seksiin. Toisin sanoen miehen on saatava riittävä määrä seksiä tarpeisiin nähden, ettei ala vieraat naiset himottaa. Tietenkään pelkkä mieliteko ei johda itse aktiin yleensä, mutta jos tutkimuksiin on uskominen, niin mies ei välttämättä tunnista automaattisesti syyllisyyttä vieraiden naisten himoitsemisesta (vaikka kaikki naiset tietenkin kumppaniltaan tätä odottaa). Mulla on loppuunsa hyvin kyyninen asenne miesten ajatusmaailmaa kohtaan..

[/quote]

Meillä, jos mies on niin humalassa ettei oikean naisen luo yöksi löydä, ei hänellä myöskään seiso enää :D. Ja ainakin ennen meidän suhdetta olleista seikkailuista mies on joskus sanonut, että joskus ei saanut vehjettä vaan toimimaan kun oli niin ruma nainen :)
[/quote]

Mistä tiedät? Humalasta kun kato vähitellen selviää ...

Toisaalta allekirjoitan laulun sanat: Koskaan en oo ruman naisen kanssa sänkyyn mennyt, mutta monen vierestä oon herännyt ... :laugh:

Eihän tässä mistään uskottomuudesta ole kyse, vaan himoitsemisesta.
Mies näkee jokaisessa naisessa p*llun.. miettii millanen toosa naisella on (vaikka olis puliakasta kyse). Miettii missä asennossa höyläilis jne.

Teot ja ajatukset on eri asia.

I dont think so...Siis oikeasti, mieti nyt...

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
No mä en kyl niele tota tutkimusta ihan noin vaan. Siis voihan miehen kroppa nostaa testosteronitasoa reaktiona naisen kropan hormoneihin mut mä ainaki miellän himoitsemiseen muutaki ku hormonin nousun.

Just näin. Ei pidä paikkaansa, niinkuin Lunatic tuossa sanoi, että JOKAINEN mies himoitsee jopa puliakan pillua. Niin sontaa kuin olla voi. Kyllä tuntee sitten vain pulimiehiäkin...

Yhteistyössä