Irtosuhteet satuttavat

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kaikenmaailman irtolaisia sitä onkin... :| :snotty: :xmas:

Joo kannattaa varoa niitä irtomunia :xmas: :whistle: ;) Kunnanvaltuuston jäsenten kannattaa varoa irtotoosia! :laugh:

Nii olikse kunnanvaltuustossa se mies, ketä pakotettiin oleen sen yhden naisen kaa niin et se nainen tuli raskaaksi?

Kaikenmaailman irtolaisia sitä onkin... :| :snotty: :xmas:

Joo kannattaa varoa niitä irtomunia :xmas: :whistle: ;) Kunnanvaltuuston jäsenten kannattaa varoa irtotoosia! :laugh:

Nii olikse kunnanvaltuustossa se mies, ketä pakotettiin oleen sen yhden naisen kaa niin et se nainen tuli raskaaksi?

No oli! Ajattele siinä sopassa on irtosuhde, irtotoosa ja irtolapsi! Mitähän irtolaista vielä siinäkin hommassa ilmenee? :/ :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja PatethicOne:
Kerros mulle, millaisia kustannuksia nämä sun kutsumat "irtolapset" aiheuttavat verrattuina parisuhteessa syntyviin lapsiin?

Riski on suurempi että yksinäinen äiti ei osaa elättää lastaan ilman yhteiskynnan tukea, samoin riski että lapsella esiitnyy kasvatuksesta ja roolimallin puutteesta johtuvaa häiriökäyttäytymistä.

Sekä ihmisillä että eläimillä on havaittu että yhteiskunnat joissa parinmuodostus on vahva, ja irtosuhteet tuomittavia pärjäävät paremmin. Jälkeläiset pärjäävät paremmin ja yhteiskunta kehittyy kun lisääntyminen on hallittua. Siksi nykyinen ero- ja yh-trendi on varsin huolestuttava.

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Riski on suurempi että yksinäinen äiti ei osaa elättää lastaan ilman yhteiskynnan tukea, samoin riski että lapsella esiitnyy kasvatuksesta ja roolimallin puutteesta johtuvaa häiriökäyttäytymistä.

Sekä ihmisillä että eläimillä on havaittu että yhteiskunnat joissa parinmuodostus on vahva, ja irtosuhteet tuomittavia pärjäävät paremmin. Jälkeläiset pärjäävät paremmin ja yhteiskunta kehittyy kun lisääntyminen on hallittua. Siksi nykyinen ero- ja yh-trendi on varsin huolestuttava.

Okei... :o :o :o

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:

Okei... :o :o :o

Tämän kommentin voisi tulkita siten että sinun mielestä riskit eivät ole tilastollisesti suuremmat?

Tripod tekee nyt melkoista yleistämistä. Kyllä mä ainakin tiedä yksinäisiä äitejä jotka pärjäävät elämässä vallan mainiosti eivätkä lapset ole mitään käytöshäiriöisiä.

Miks muuten yksinäinen äiti ei osais elättää sitä lasta?

Samasta syystä miksi pankki ei myönnä hänelle samankokoista luottoa kun parisuhteessa elävälle. Alentunut työkyky tai vaihtelut työmarkkinoilla aiheuttavat todennäköisemmin kustannuksia yhteiskunnalle.

Samasta syystä miksi pankki ei myönnä hänelle samankokoista luottoa kun parisuhteessa elävälle. Alentunut työkyky tai vaihtelut työmarkkinoilla aiheuttavat todennäköisemmin kustannuksia yhteiskunnalle.

Miks se työkyky ois alentunut?

Tripod tekee nyt melkoista yleistämistä.

Juuri näin, tässä ei ole kyse yksittäisestä tapauksesta vaan keskimääräisestä vaikutuksesta koko yhteiskunnalle. Moni yksinäinen äiti voi siis pärjätä hyvin, mutta keskimäärin riskit ovat silti suuremmat.

Uskonnon tehtävä on kouluttaa isoa ihmismassaa/yhteiskuntaa, joten kaikkien ohjeiden takana on vahvat yleistykset.

Miks se työkyky ois alentunut?

Esim. sairastuminen (joko oman tai lapsen) voi alentaa työkykyä joko väliaikaisesti tai pysyvästi? Parisuhteessa tämä riski puolittuu.

Yksinhuoltajuuden vaikutus lapsen kehitykseen on vaikeampi mitata, mutta tästäkin alkaa olla kiitettävästi tutkimusaineistoa.

Uskonnon tehtävä on kouluttaa isoa ihmismassaa/yhteiskuntaa, joten kaikkien ohjeiden takana on vahvat yleistykset.

Miksi joka paikkaan pitää tukkia uskonto? Mä en usko enkä tule koskaan uskomaankaan. Ei ole mua varten Jeesus-jutut. Mä pärjään kyllä erittäin hyvin ilman sellaista lööperiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
tripod: Miten ihmeessä voit tietää että naisen alapää alkaa muistuttamaan irtosuhteilla kukkakaalia ( meinaat varmaan kondyloomaa ) ?

Perustelen kukkakaaliväitteen ihan omakohtaisella kokemuksella. Yhdistämällä useamman eri HPV- ja HSV-laadun jättämät jäljet saa aikaan karua jälkeä. Mutta infektioista ei ole ainoastaan visuaalista haittaa, vaan kaikki infektiot rasittavat elimistöä - siksi kannatan limakalvokontaktin rajoittamista.

:o :o :o Kuinka mä sitten olisin halutessani saanut 160.000? lainaa? Yksinäinen äiti-ihminen?

Miksi joka paikkaan pitää tukkia uskonto? Mä en usko enkä tule koskaan uskomaankaan. Ei ole mua varten Jeesus-jutut. Mä pärjään kyllä erittäin hyvin ilman sellaista lööperiä.

Mun puolesta yleissivistys ja yhteiskunnan opettamat moraalisäännöt saisi korvata uskonnot. Uskonto oli vain esimerkkinä kun tuli mukaan aloituksesta. Yleistykset ovat kuitenkin perustana kaikessa yhteiskunnallisessa valistustyössä.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
tripod: Miten ihmeessä voit tietää että naisen alapää alkaa muistuttamaan irtosuhteilla kukkakaalia ( meinaat varmaan kondyloomaa ) ?

Perustelen kukkakaaliväitteen ihan omakohtaisella kokemuksella. Yhdistämällä useamman eri HPV- ja HSV-laadun jättämät jäljet saa aikaan karua jälkeä. Mutta infektioista ei ole ainoastaan visuaalista haittaa, vaan kaikki infektiot rasittavat elimistöä - siksi kannatan limakalvokontaktin rajoittamista.

Onksulla ollu ittellä semmonen kukkakaali? :$

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:

:o :o :o Kuinka mä sitten olisin halutessani saanut 160.000? lainaa? Yksinäinen äiti-ihminen?

Työkykyisen miehen puolisona olisit kätevästi saanut 260 000??

Yhteistyössä