Irtosuhde - eteneminen kämpillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias_mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

utelias_mies

Vieras
Kertokaapa ellit, kuinka tahdotte miehen etenevän siinä vaiheessa, kun ollaan tultu baarista kämpille?

Suoraa toimintaa vai ensin sohvalle viiniä lipittämään? Saunan kautta? Vai teenkö iltapalaa?

Ja mikä on paras aika houkutella toinen kotiinsa, alkuilta, puolenyön aikaan vai vasta pilkun jälkeen?

Entä haluatteko suuseksiä irtosuhteessa? Tai peppuseksiä? Käsiraudat taitaa ainakin olla liikaa useimmille.

Mistä jutuista tykkäätte? Kertokaa vaikka, milloin kaikki on mennyt putkeen. Miten silloin etenitte?

Jos pilkun jälkeen niin heti sänkyyn vaan, syödä voi vaikka sen jälkeen.
Turvaseksiä eli ei suhin ottoa eikä p-seksi kovasti edes kiinnosta suht tuntemattoman kanssa. Ja kondomin kans puuhaillaan!
Mutta ei tarvitse hosua, onhan koko yö aikaa.
Sitten sitä ruokaa tai viimeistään aamulla ja yhteinen suihku.
Ja jos mies on mun luona niin melkein vois sitten lähteä kotiinsa, ettei koko päiväksi jää nurkkiin roikkumaan, ellei sitten molemminpuolin tosi kovaa kolahda, mutta käsittelen tätä nyt nimenomaan irtosuhdejuttuna.

Se että lähdetäänkö pilkun jälkeen, ennen sitä tai jo alkuillasta riippuu aika paljon miehestä ja siitä kuinka kännissä hän on. Jos meinaa niin saada (näin naisena) niin parasta olis lähteä ajoissa, että mies jotain vielä jaksaakin :)

"Sitten sitä ruokaa tai viimeistään aamulla ja yhteinen suihku."

Eli aamulla yhteinen suihku on jees, muttei illalla ennen toimiin ryhtymistä?

Useimmat naiset haluaa säilyttää meikkinsä ja hiuksensa hyvinä.

Itse haluan suoraa toimintaa, ei sinne juttelemaan olla tultu :p Paras aika on houkutella pilkun jälkeen, tai jos nyt oletetaan, että baari sulkeutuu neljältä yöllä niin siinä kolmen aikaan on jo hyvä aika. Itse haluan kuitenkin juoda,tanssia ja jutella ihmisten kanssa ennen jonkun mukaan lähtemistä.
Suuseksiä en halua irtosuhteessa, koska en halua mitään tauteja. Mutta jos toisella sattuu olemaan suuseksisuojia mukana niin sitten käy.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä