Irtokarkit kaupoissa, alalaarit yök, yök

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Järkytys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Järkytys

Vieras
Kävin aamulla citymarketissa hakemassa irtsikoita, kun ovat alennuksessa ison pussin.

Iloisena lappasin niitä pussiin ja sitten katsoin pientä poikaa isänsä kanssa, olivat karkkiostoksilla.
Se poika nosteli siinä alarivillä olevia kansia ja käsillään lääppi karkkeja ja söi ja taas limasilla käsillään lääppi.
Isi näki mitä poika teki, mutta kylmän viileesti lappasi karkkia pussiin, eikä ojentanut poikaa mitenkään.

Onneksi olin ottanut ylärivistä karkkeja ja jätin alarivin herkut kokonaan kauppaan.

Menin lapseni kanssa pojan viereen ja sanoin lapselleni kuuluvalla äänellä, että ei saa maistaa kaupassa. Syödään sitten kotona.
Mutta hukkaan meni sekin kun poika puhui jotain vierasta kieltä ei englantia isänsä kanssa, niin ei sitten ymmärtänyt.

Mutta yök, nyt jäi alalaarikarkit tästä lähin ottamatta.
Puistattaa.

joo, jos haluaa sen possuflunssan, niin toi irtokarkkihylly on mainio paikka se saada. siellä on kyllä nähnyt niin monenlaista tapausta, etten ikinä osta niintä. siellä lääpitään palain käsin, maistellaan ja laitetaan takaisin, olempa nähnyt, kun yhdeltä äidiltä tippu karkkeja lattialle, niin se otti ja keräsi ne pokkana takaisin sinne irtokarkkilaareihin

Juu.. Toinen oli valkosipulikoju oulussa jossa maistatetaan erilaisia valkosipuliherkkuja niin siinä oli yks ulkomaalainen mies joka otti samalla lusikalla joka kupista ja pisti suuhun.. Jäi ne herkut maistelematta.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Kerran oli joku tutkimus, että ne irtokarkit sisältää ihan kauheesti bakteereja ja kaikenlaisia pissakakkapöpöjä, kun ihmiset koskee niihin käsillä.

No niin nyt ei sitten houkutakkaan tuo pussi.
Taidan syöttää ne miehelle :)

sama koskee myös näitä irtopullia kun aikuiset ihmiset niitä käsin ottaa ja kun kauniisti sanot, että hyvä rouva että tässä olisi näitä ottimia niin aina sama vastaus että kosken vain niihin mitä pussiin laitan.. pistää vihaksi tuollaiset ihmiset ja toiset ovat ne ketkä antavat lasten seistä ostoskärryissä paskaset kengät jalassa!!!

• Tykkää
Reactions: Unicorn
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Juu.. Toinen oli valkosipulikoju oulussa jossa maistatetaan erilaisia valkosipuliherkkuja niin siinä oli yks ulkomaalainen mies joka otti samalla lusikalla joka kupista ja pisti suuhun.. Jäi ne herkut maistelematta.

miten se kauppias ei puuttunu!? Jos mun tuotteita joku yrittäisi maistaa noin, niin ei onnistuisi! Minähän siitä sanktiot saan jos jengi putoilee ruokamyrkytyksestä, helpostihan se on jäljiteltävissä mistä on tullut.
Oksettavia ihmisiä!

Alkuperäinen kirjoittaja hygieniapassi:
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:

miten se kauppias ei puuttunu!? Jos mun tuotteita joku yrittäisi maistaa noin, niin ei onnistuisi! Minähän siitä sanktiot saan jos jengi putoilee ruokamyrkytyksestä, helpostihan se on jäljiteltävissä mistä on tullut.
Oksettavia ihmisiä!

Itseasiassa en nähnyt myyjää siinä sillä hetkellä..

Tuota... en millään halua pilata teidän iloa mutta... Miettikääs seisovaa päytää... Juu, ottimila sieltä otetaan, mut joka kerta kun ottaja ojentaa kätensä ottaakseen, sinne varisee kädestä jos sun vaikka vallan mitä =)

Ihanaa kun pääsis aina ensimmäisenä pöytään =)

Mä oon ollu candykingillä töissä ja silloin näki kyllä sen verran että ikinä en irtsaria suuhuni pistä x:
Joskus sain kiinni sellaisia 10-15 vuotiaita jotka maisteli sieltä ja kun oli pahaa niin se sylkästiin takasin tai sit vaan muuten räkittiin niihin laareihin + se kaikki mitä niistä löytyi

no hyi, miulta loppu irtokarkkien osto siihen ku näin naapurin pentujen imeskelevän niitä kauhoja... paha siinä on naapurin ulkomaalaisia ipanoita mennä ojentamaan, tottakai minä rasisti silloin olisin.

kuka niitä markettien räkäsiä irotkarkkeja yleensä edes ostaa???! En mä ainakaan, kaikki käyvät siinä räkimässä ja pärskimässä ja jatkuvasti jätetään luukut auki.

Mä en ole vuosiin ostanut noita irtokarkkeja enkä osta irto pulliakaan ku harvoin. Jos niitä kaupan lattialle tippuu niin asiakkaat vaan viskoo takaisin sinne laariin ja ottaa uuden sen tippuneen tilalle. Enkä mä maistele kaupassa ku harvoin noita maistiaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja rifje:
Ei liity irtokarkkeihin mutta kerran näin pultsarin sylkäisevän sinne suolakurkkupurkkiin mistä niitä saa itse ottaa.

No yök. Monesti miettinyt, että uskaltaako edes tomaattia ostaa, kun sitä on kuitenkin moni koskenut tai tipahtanut lattialle. Mutta ne voi sentään pestä.

Yhteistyössä