P
pois pois
Vieras
Tilanne on nyt se, että olen löytänyt uuden työpaikan, työ alkaa syksyllä. Irtisanoutumisaikani on 14 päivää. Olen tässä yrittänyt googlailla yms mutta en löydä selkeää vastausta tähän kysymykseen... eli irtisanoudunko vasta 14 vrk ennen uuden työn alkamista, vai voinko irtisanoutua nyt heti ja kirjoittaa jotenkin siihen irtisanoutumisilmoitukseen että päätän työsuhteen 31.7?
Haluaisin antaa työnantajalle tarpeeksi aikaa hommata & perehdyttää uusi työntekijä, mutta joka paikassa tunnutaan sanovan että työsuhde tosiaan päättyy sen 14 vrk:n kuluttua irtisanoutumisesta.
Pieni pelko on siitäkin, että jos toimitan irtis.ilmoituksen nyt heti, niin työnantaja ei annakaan minun pitää lomaa ollenkaan... (heinäkuun olen lomalla)
Onko kellään faktatietoa asiasta, mutu ei nyt riitä...
Haluaisin antaa työnantajalle tarpeeksi aikaa hommata & perehdyttää uusi työntekijä, mutta joka paikassa tunnutaan sanovan että työsuhde tosiaan päättyy sen 14 vrk:n kuluttua irtisanoutumisesta.
Pieni pelko on siitäkin, että jos toimitan irtis.ilmoituksen nyt heti, niin työnantaja ei annakaan minun pitää lomaa ollenkaan... (heinäkuun olen lomalla)
Onko kellään faktatietoa asiasta, mutu ei nyt riitä...