Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Mun nimimerkki galleriassa on Pikku-Siili....
Micraa uhkailtu![]()
Meni ohi?!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Mun nimimerkki galleriassa on Pikku-Siili....
Micraa uhkailtu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:http://irc-galleria.net/view.php?nick=%7C%5EHanna%5E%7C
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Mun nimimerkki galleriassa on Pikku-Siili....
Sulla on samanlaiset maastokuvioiset housut ku mulla, ootko Halenssilta ostanut? Oli nättejä kuvia =)
Alkuperäinen kirjoittaja Paapu:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:http://irc-galleria.net/view.php?nick=%7C%5EHanna%5E%7C
Sattuko ton tatskan ottaminen tohon kohti?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Mun nimimerkki galleriassa on Pikku-Siili....
Micraa uhkailtu![]()
täh??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vastaa nyt!:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Mun nimimerkki galleriassa on Pikku-Siili....
Micraa uhkailtu![]()
täh??![]()
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja vastaa nyt!:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Mun nimimerkki galleriassa on Pikku-Siili....
Micraa uhkailtu![]()
täh??![]()
Liittyy yhteen kuvaan mikä Rytkäätyksellä galleriassa oli
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja vastaa nyt!:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Mun nimimerkki galleriassa on Pikku-Siili....
Micraa uhkailtu![]()
täh??![]()
Mikä kuva? Miks minä en tajua? Aivot on kyllä narikassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja vastaa nyt!:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Mun nimimerkki galleriassa on Pikku-Siili....
Micraa uhkailtu![]()
täh??![]()
Mikä kuva? Miks minä en tajua? Aivot on kyllä narikassa.
No hitto kenen kuvaa mä katoin!![]()
![]()
se teksti jossai kuvassa et miks "vitussa teidän auto varatulla ja maksetulla paikalla?! " :ashamed:
Sori, mä oon kipee ja voi olla että sekoilen ihan omiani jo!![]()
Olit kommentoinut että micra on ok![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Mä sekoilen :saint::ashamed:
Pitäisköhän oikeasti laittaa jo nyt lapsetkin nukkumaan ja mennä itsekin..koko yön valvonut.
*terveisiä oksulasta |O *
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Arvasin kyllä sikäli oikein, että tämä oli jonkinlainen ansa. Ainakin harmaa sai avautua koivistani. onneksi mulla ei ole niistä mitään kompleksia, vaikka tiedänkin miltä ne näyttää. jo tuota kuvaa ottaessani tiesin, että siitä tullaan sanomaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Arvasin kyllä sikäli oikein, että tämä oli jonkinlainen ansa. Ainakin harmaa sai avautua koivistani. onneksi mulla ei ole niistä mitään kompleksia, vaikka tiedänkin miltä ne näyttää. jo tuota kuvaa ottaessani tiesin, että siitä tullaan sanomaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Arvasin kyllä sikäli oikein, että tämä oli jonkinlainen ansa. Ainakin harmaa sai avautua koivistani. onneksi mulla ei ole niistä mitään kompleksia, vaikka tiedänkin miltä ne näyttää. jo tuota kuvaa ottaessani tiesin, että siitä tullaan sanomaan.
Mikä niissä sitten on ihmeellistä? Kaks tavallista jalkaa mun ruudussani ainakin oli...
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:http://irc-galleria.net/view.php?nick=Pikku-Siili
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Arvasin kyllä sikäli oikein, että tämä oli jonkinlainen ansa. Ainakin harmaa sai avautua koivistani. onneksi mulla ei ole niistä mitään kompleksia, vaikka tiedänkin miltä ne näyttää. jo tuota kuvaa ottaessani tiesin, että siitä tullaan sanomaan.
Mikä niissä sitten on ihmeellistä? Kaks tavallista jalkaa mun ruudussani ainakin oli...
No kai ne on aika luiset. Mutta sellaiset ne ovat. niillä voi kyllä ihan hyvin kävellä, enkä oikein tajua, miksi niiden pitäisi olla nätit.
Alkuperäinen kirjoittaja Paapu:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:http://irc-galleria.net/view.php?nick=Pikku-Siili
Sä oot tossa yhessä kuvassa vähän sartsan näkönen!
Ihana tuo kaappi/vitriini mikä on tuossa kummi kuvassa! :heart: