minä
kyse ei ollutkaan sinusta,sinähän olet sievä....tytsi nyt on vielä lapsi kyllä se kerkee kasvamaanAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:no voi jeesus taas.. hävetkää me ei kauniit ja isot ihmiset. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja niina:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Ei pahalla tytsi, mut eikö sulla oo muuta paitaa kuin tuo harmaa neule?Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Aijaa Ei oo kukaan muu sanonu ennen mua sen näköseks Voi olla kyl et tos oletuskuvas on ehkä vähän samaa näköä..Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:tiijätkö mikä mulla tulee susta mieleen? se saksalainen natacha kamputs..vai mikä hiivatti lieAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis
On tietysti, käytän sitä vaan aika paljon, kun se on aika uus...onhan mun galleriakuvissakin muitakin paitoja.
juu huomannut ihan saman asian.Tytsi ootko ajatellut värjät hiuksesi vaikka kampaajalla luonnollisemman vaaleeksi,vaikka tuhkanvaalea...ketään eikä varsinkaan sua pue yhtään tuo keltanen letti.
ihonhoitoon suosittelen kosmetologia ja parempaa meikkaustaitoa
liikuntaa niin lähtee tuo pyöreys pois
olet kyllä harvinaisen itsevarma tuolla ulkonäöllä,en tunne ketään toista kuka kehtää levitellä itsestään kuvia,varsinkaan kun ei ole kauniimmasta päästä