irc -galleria pinoa !

myymä
Alkuperäinen kirjoittaja tätä mieltä minä:
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Myym%E4

tättädädäää, täällä taas!
Sää olet kyl uskomaton!! Kehuja hakemas taas kun on tällanen ketju, no voi tsiisus kun sussa ei ole mitään erikoista, ja se on vain ja ainoastaan mun mielipide.. Muutenkin tykkään VAATIMATTOMAMMISTA ihmisistä. Kato vaatimattomuus kaunistaa..
:LOL: mistä päättelit että kehuja hakemassa?

oletko sitä mieltä, että kehuja olen ansainnut ;) Kiitos siitä! :)

oO
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja Ryökäle:
Alkuperäinen kirjoittaja niina:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis
tiijätkö mikä mulla tulee susta mieleen? :D se saksalainen natacha kamputs..vai mikä hiivatti lie
Aijaa :eek: Ei oo kukaan muu sanonu ennen mua sen näköseks :D Voi olla kyl et tos oletuskuvas on ehkä vähän samaa näköä..
Ei pahalla tytsi, mut eikö sulla oo muuta paitaa kuin tuo harmaa neule?

On tietysti, käytän sitä vaan aika paljon, kun se on aika uus...onhan mun galleriakuvissakin muitakin paitoja.

juu huomannut ihan saman asian.Tytsi ootko ajatellut värjät hiuksesi vaikka kampaajalla luonnollisemman vaaleeksi,vaikka tuhkanvaalea...ketään eikä varsinkaan sua pue yhtään tuo keltanen letti.

ihonhoitoon suosittelen kosmetologia ja parempaa meikkaustaitoa

liikuntaa niin lähtee tuo pyöreys pois

olet kyllä harvinaisen itsevarma tuolla ulkonäöllä,en tunne ketään toista kuka kehtää levitellä itsestään kuvia,varsinkaan kun ei ole kauniimmasta päästä

Älä nyt, sievältähän tytsi nätti. Ei kaikkien tarvi olla mitään maalitörppöjä
Peesin!Tytsi on ihan nätti tytsi =)

Jos näin on niin minä olen todella kaunis..!

juuuu

Sää olet kyl uskomaton!! Kehuja hakemas taas kun on tällanen ketju, no voi tsiisus kun sussa ei ole mitään erikoista, ja se on vain ja ainoastaan mun mielipide.. Muutenkin tykkään VAATIMATTOMAMMISTA ihmisistä. Kato vaatimattomuus kaunistaa..
Ööh, miksi olisi kehuja hakemassa? Tusinatavaraa tuo tyttö. Ihan nätti sinänsä muttei erikoinen

nyt ihmettelen
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähden alla nimimerkille:
Oliko tämä niko se, jonka odotusaikana tupakoit kaksi askia päivässä? Onko ihan normaalikokoinen nykyään vai onko esim tavallista lyhyempi tms.?
:eek: täh? Kaksi askia. Voi kauheeta..

myymä
Alkuperäinen kirjoittaja juuuu:

Ööh, miksi olisi kehuja hakemassa? Tusinatavaraa tuo tyttö. Ihan nätti sinänsä muttei erikoinen

En tiennytkään että vain erikoiset saavat linkittää tähän ketjuun kuvansa ;)

vieras
Musta myymä on kuvien perusteella tosi kaunis, eipä oo yllättävää, että joku kateellinen täällä heti kommentoi... Ärsyttävää.. Aina pitää olla ruma ja lihava ja kaikki asiat päin peetä, ettei oo kateellisten kuoro laulamassa..

myymä
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Luojanlykky, jotten ole vielä keksinyt tyrkätä naamaani galleriaan.
Ah, te olettee niin suoria sanoissanne :LOL:
Mäkin tein sen erehdyksen silloin kun galleria avattiin. Tosin silloin gallerian maine oli vielä kohdillaan kun vain irccaajat saivat sinne kuvansa laittaa.. nykyään tuntuu olevan enemmän tyrkkymesta muttakun koukussa on niin minkäs teet :D pois ei ole pääsyä.
Kovastikkin tavoite olis päästä pois sieltä ennenku täyttää 30 :D

myymä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Musta myymä on kuvien perusteella tosi kaunis, eipä oo yllättävää, että joku kateellinen täällä heti kommentoi... Ärsyttävää.. Aina pitää olla ruma ja lihava ja kaikki asiat päin peetä, ettei oo kateellisten kuoro laulamassa..
niin ja jos on jonkun mielestä ruma tai liian lihava niin tättädää, sittenkin on heti hirveä kasa porukkaa huutamassa kamalasta ulkonäöstä... Mikään ei ole hyvä! :)

tavallisen näköisenä on turvallinen olla!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
niin ja jos on jonkun mielestä ruma tai liian lihava niin tättädää, sittenkin on heti hirveä kasa porukkaa huutamassa kamalasta ulkonäöstä... Mikään ei ole hyvä! :)

tavallisen näköisenä on turvallinen olla!
Siis ei saa näyttää miltään, ei hyvältä, tai pahalta, tai lihavalta tai laihalta taitaitai...ihmiseltä yleensäkään :D

varottaja
Ei millään pahalla, mut oltiin tänään vanhempainillassa, missä näytettiin ihan suoraan että mitä kaikkea noille kuville tuolla voidaan tehdä. Niitä voi kuka vaan kopioida tarkotuksiinsa ja manipuloida miten tahansa, missäpäin maailmaa tahansa.
Vilasin vähän noita täällä olevia kuvia, ja aika monta kuvaa laittaisin ite piiloon, ihan vaan omien lasten turvallisuuden takia.

myymä
Alkuperäinen kirjoittaja varottaja:
Ei millään pahalla, mut oltiin tänään vanhempainillassa, missä näytettiin ihan suoraan että mitä kaikkea noille kuville tuolla voidaan tehdä. Niitä voi kuka vaan kopioida tarkotuksiinsa ja manipuloida miten tahansa, missäpäin maailmaa tahansa.
Vilasin vähän noita täällä olevia kuvia, ja aika monta kuvaa laittaisin ite piiloon, ihan vaan omien lasten turvallisuuden takia.
Mäkin avasin tytön kuvat vain hetkeksi, jotta ovat teidän nähtävissänne, nyt voisin taas piilottaa! :)

Alkuperäinen kirjoittaja varottaja:
Mihin tarkoituksiin ja miten joku manipulois lasten kuvia?

Yhteistyössä