Irc- galleria kuvia PINOON

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
ohh
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=auryn

Rukoilijasirkalla oli ihania uusia kuvia, kuten tuo oletuskuva :D
Siis mitä, saako tuolla valehdella ikänsä? Soo soo, älä huijaa ihmisiä senkin teini! Ikää ehkä 22 vee!!
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:
Jonsered katosi :D Mutta olipa hienoa saada hälle kasvot.. ja vartalo. ja kaveri. ja pyöräteline.
Onhan profiilissakin ollut naama. Ja hattaraa suussa... Ja jopa uimasta-rantaan-kapuamiskuva :D

Niin siis se vanhempi kääpä kuvassa olen minä. Saatan laittaa linkin uudelleen. Hetkeksi...

 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:
Jonsered katosi :D Mutta olipa hienoa saada hälle kasvot.. ja vartalo. ja kaveri. ja pyöräteline.
Onhan profiilissakin ollut naama. Ja hattaraa suussa... Ja jopa uimasta-rantaan-kapuamiskuva :D

Niin siis se vanhempi kääpä kuvassa olen minä. Saatan laittaa linkin uudelleen. Hetkeksi...
niin ajattelinkin (blogiasi kytänneenä ). Näyttää juuri siltä, miltä oisin voinut kuvitellakkin.. upea ;) Vaan niin on kyllä kaverisikin.

 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:
niin ajattelinkin (blogiasi kytänneenä ). Näyttää juuri siltä, miltä oisin voinut kuvitellakkin.. upea ;) Vaan niin on kyllä kaverisikin.
Juttukaveriani en tunne... olin töissä Elävän Kirjaston kirjana, tuosta tilaisuudesta napattu kuva. *mutta ihastuttava tyttö oli... :p Näkee varmaan keskittyneestä asennostani*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kinderi:
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=%C4iree

Tässä ,jos jotkuta kiinnostaa :LOL:

Ihania noi sun taideteokset, millä oot maalannu ne?
Ei ne mitää taideteoksia oo.Kuva on valmiista kuvasta jäljennetty /tai maalattu vapaalla kädellä...Ihan vain tiimarista/käsityöliikkeestä ostetuilla maaleilla,jotka käy melkein mille materiaalille tahansa.
 
Keijumetsän Lilja
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:
Ei oo galleriaa...
Toinen, jota galeeriorjuus ei innosta?
Ei oikeestaan innosta edes ei. Ehkäpä sen vuoksi, että oon kärsinyt kiusaamisesta enkä viitsis asettaa itseäni kiusaamiselle alttiiksi uudestaan, nyt kun siitä on suurinpiirtein päässyt yli.
 
jensku
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=reija^^
Kävin tutkailemassa sun kuviasi ja siinä samalla sitten katselin hieman sun päiväkirjaa...niitä on vaan välillä ihan kiva lueskella mitä ihmiset niihin raapustaa... En tiedä mitä on susta puhuttu jne mutta sen perusteella mitä jaksoin lukea niin sulla taitaa olla aikalailla sellainen elämä josta ne teidän kyläläiset on ehkä hieman kateellisia ja panettelee sen takia.
Joten koita vaan nauttia elämästäsi ja perheestäsi...ne tärkeimmät ihmiset pysyy mukana ja muu paska jää matkasta.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:
Ei oikeestaan innosta edes ei. Ehkäpä sen vuoksi, että oon kärsinyt kiusaamisesta enkä viitsis asettaa itseäni kiusaamiselle alttiiksi uudestaan, nyt kun siitä on suurinpiirtein päässyt yli.

Ihan hauskaahan se on toisinaan toisten kuvia sun muita katsella... Mutta ei ole minuakaan varten. Se riittää, että päästän ihmisiä pääni sisään blogissani, ei tarvitse kuitenkaan iholle tulla. Edes virtuaalisesti.
 

Yhteistyössä