Irakilainen poikaystäväni kosi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oletko aivan oikeasti noin pihalla, vai trollaatko? Koska nyt nimittäin tuli niin idioottimainen kommentti, että leuka loksahti täällä auki.

Mieti nyt jumaliste edes hetki uudelleen, ihan rauhassa.
Mieti sinä kun et vielä ymmärtänyt
Puolison rankaiseminen on laissa kiellettyä.
Puolison lyöminen on kiellettyä.
Mistä edes saat päähäsi ajatuksen, että sinulla olisi oikeus rangaista puolisoasi?
Ei ole

Mieti sinä kun et vielä ymmärtänyt
Puolison rankaiseminen on laissa kiellettyä.
Puolison lyöminen on kiellettyä.
Mistä edes saat päähäsi ajatuksen, että sinulla olisi oikeus rangaista puolisoasi?
Ei ole
Ei helvetti, olen sanaton. Voitko nyt sanoa minulle, missä kohtaa minä muka olen sanonut, että minulla on oikeus rangaista puolisoani tai että lyöminen on sallittua tai hyväksyttyä? Oletko autistinen tai onko sinulla muuten vaikeuksia ymmärtää edes auttavasti sarkasmilla sävytettyä tekstiä?

Onko tääl suomi-iraki arabi pareja.. vois kertoo mulle
ns.avioliittokokemuksia: ))siis millainen mies on ollut avioliitos.. alistava?tms.

Oon vasta 18v. ja poikaystäväni kosi, mut ollaan oltu yhdessä jo melkein 2 vuotta ...

hän kyl haluais et mul ois huivi pääs.

jos suostun tähän kosintaa ni onks helppo päästä eroo, jos tuleekin onglemia.. ??[/Q

Suosittelen kokeilemaan. Huivi tiukasti vaan päähän ja kohti moskeijaa.

Onko tääl suomi-iraki arabi pareja.. vois kertoo mulle
ns.avioliittokokemuksia: ))siis millainen mies on ollut avioliitos.. alistava?tms.

Oon vasta 18v. ja poikaystäväni kosi, mut ollaan oltu yhdessä jo melkein 2 vuotta ...

hän kyl haluais et mul ois huivi pääs.

jos suostun tähän kosintaa ni onks helppo päästä eroo, jos tuleekin onglemia.. ??
Nyt hyvä nuori! Älä missään tapauksessa hyväksy tätä maassaololupaa avioliiton kautta hakevaa valehtelijaa. Voit olla varma että kuri muuttuu kun olet aviossa.