Irakilainen poikaystäväni kosi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onko tääl suomi-iraki arabi pareja.. vois kertoo mulle
ns.avioliittokokemuksia: ))siis millainen mies on ollut avioliitos.. alistava?tms.

Oon vasta 18v. ja poikaystäväni kosi, mut ollaan oltu yhdessä jo melkein 2 vuotta ...

hän kyl haluais et mul ois huivi pääs.

jos suostun tähän kosintaa ni onks helppo päästä eroo, jos tuleekin onglemia.. ??

ns.avioliittokokemuksia: ))siis millainen mies on ollut avioliitos.. alistava?tms.

Oon vasta 18v. ja poikaystäväni kosi, mut ollaan oltu yhdessä jo melkein 2 vuotta ...

jos suostun tähän kosintaa ni onks helppo päästä eroo, jos tuleekin onglemia.. ??
Parin vuoden päästä pääset lehtiin kun lapsi on kaapattu Irakiin.

Et varmaan ole Irakissa käynyt kun tuollaista kysyt. Ei onnistu mahdollisen jälkikasvun kasvattaminen ilman kulttuurien ja tapojen sekaannuksia, ja todellakin jos hän on edes ollut islam-uskoinen niin siinä on nainen rinnastettavissa parikymmentäpäiseen karjalaumaan. Mihinkä sitä sormusta ylipäätään tarvii jos yhdessä on, luultavasti veroprosenttikin pienempi jos lapsiperheen haluatte saman katon alle.

Loistoidea! Heti vaan kihloihin! Tulet kiittämään itseäsi moneen kertaan sitten vanhempana. Kerrassaan mainio ratkaisu! Hankkiudu raskaaksi vielä niin pian kuin mahdollista, sitten elämäsi tulee olemaan täydellistä!

:laugh:

Todella helppo päästä eroon kuoleman kautta.

jos tämä ei ole trolli niin jos vähänki eoäilyttää älä mene kihloihin/naimisiin. mä seurustelin irakilaisen kanssa ja jo pelkkä ero seurustelusuhteessa oli TODELLA vaikeeta

Ero on suht helppo.
Ensin mies raiskaa sut ja sit poltaa elävältä.

Happo tuntuu oikein mukavalta naamalla, ja mikä parasta sen ekan happokylvyn jälkeen säästää merkittävästi rahaa meikeissä ja kasvojen ihonhoitotuotteissa kun ei kasvoja voi enää missään näyttää kun niitä ei ole.

Oikein hyvä valinta mieheksi. Suostu ihmeessä kosintaan!

Happo tuntuu oikein mukavalta naamalla, ja mikä parasta sen ekan happokylvyn jälkeen säästää merkittävästi rahaa meikeissä ja kasvojen ihonhoitotuotteissa kun ei kasvoja voi enää missään näyttää kun niitä ei ole.

Oikein hyvä valinta mieheksi. Suostu ihmeessä kosintaan!

Sitten pitää oikein mielellään burkhaa

spongburkha.gif

Ihan kun ei olisi väkivaltaisia miehiä jo muutenkin suomessa. Ei ne irakilaiset ainakaan suomalaisia pahempia ole
Juujuu tokitoki. Kasvoille heitetty happo onkin paljon lempeämpi tapa rangaista puolisoa kuin lyönti. Ai että ne irakilaiset onkin ihania herrasmiehiä! Ja mitäpä sitä naamalla tekee, maailma onkin liian ulkonäkökeskeinen tänä päivänä anyway.

Suomalainen nainen osaa olla niin käsittämättömän sinisilmäinen ja naiivi, että melkein ansaitseekin irakilaisen puolison.

Juujuu tokitoki. Kasvoille heitetty happo onkin paljon lempeämpi tapa rangaista puolisoa kuin lyönti. Ai että ne irakilaiset onkin ihania herrasmiehiä! Ja mitäpä sitä naamalla tekee, maailma onkin liian ulkonäkökeskeinen tänä päivänä anyway.

Suomalainen nainen osaa olla niin käsittämättömän sinisilmäinen ja naiivi, että melkein ansaitseekin irakilaisen puolison.

Jaa, mitä eroa on puolison rankaisemisella ja puolison rankaisemisella?
Mieti sitä hetki.
Hapon heitto ei oikeuta lyöntiä eikä tee sitä yhtään sallitummaksi.