Irakilainen mies

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
First, I am not a Muslim. Before that you judge on the entire people. You should have some information about that! Do you know in iraq there is Muslims, Christ, Jews, atheists, Aesideon and a lot of religions. Now I do not feel bad as before, because I knew that you did not have the information you just want to hate.
Me? nah i still don't hate.
 
First, I am not a Muslim. Before that you judge on the entire people. You should have some information about that! Do you know in iraq there is Muslims, Christ, Jews, atheists, Aesideon and a lot of religions. Now I do not feel bad as before, because I knew that you did not have the information you just want to hate.
Jos pystyt ymmärtämään kirjoitettua suomea joka on yks maailman vaikeimmista kielistä niin kai voit yrittää kirjoittaakin tänne ihan suomeksi?
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
vierailija
Mua irakilainen mies huijasi täysillä, samanaikaisesti ainakin 7 muuta naista perheineen. Jokaiselle esitti unelmamiestä ja lapsille unelmaisäpuolta. Vieraili toisten luona kerran viikossa, toisia näki kerran kuussa. Suuret oli lupailut.. Oli kuitenkin vain oleskeluluvan perässä koko ajan, sen koko vuoden esim jonka mun kanssa seurusteli. Vei kyllä ulos syömään, uimaan ym., mutta jälkeenpäin vasta tajusin, että oli varmasti puhelimitse varmistellut ensin, ettei muita naisiaan lähimaillakaan. Useampi lapsi hänelle tulossa suomalaisten kanssa juuri nyt. Mulla oli hääpuku hankittuna, mutta jätin miehen, kun totuus selvisi. Seuraavalla viikolla hänellä olikin jo uusi morsian (jonka kanssa siis salaa seurustellut samanaikaisesti myös ja ehkä lapsi heillekin tulossa). Osaa valehdella erittäin, erittäin taitavasti ja esittää ihanaa. En koskaan enä tee samaa virhettä ja uhraa kallista elämääni moisiin!!!
 
vierailija
Finnish people don't hate anyone easily. It is true that all people are individuals. It is also true that men from iraq have one of the highest criminal rates in Finland when number of crimes are compared to amount of population. Two also dominating groups in rapes, violent and robberies are somalians anf afghanistans. That can be checked from Helsinki University's research

https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&ved=0ahUKEwjPnoPy7dbVAhXkF5oKHVLVBR8QFgg-MAQ&url=https://helda.helsinki.fi/bitstream/handle/10138/152441/265_Lehti_ym_2014.pdf&usg=AFQjCNFgeyCmf-lgHqFq13HMeE9vw-37MQ

And this was made before asylum seeker's amount grew to 40 000 during the years 2015 and 2016. Since then it has gone even worse. Together with crimes costs are huge.

You didn't invent first law. The first known law in the world is made by sumerians. Their culture existed 4 000-2 000 BCE. That law is invented by Ur-Nammu. Hammurab's laws are invented in Babylon around 1 760 BCE. They lived partially in the same area like you, but their cultures are long time ago gone.

They were not muslims.

Iraq was etablished first time in the year 1919, then again in 1932. Meanwhile persians, Alxendar the Great's macedonians and romans conquered and ruled that area. Then came arabs in the 600 century, then mongols from Mongolia and ottomans from Turkey.

After all ne truth stays. If you want to live in our country and you have valid reason for asylum, then you follow our laws in our country. Nobody holds you here. Learn then language and go to work. Then finnis people may start to respect you. Arrigent and violent giogolos are not wanted here. Not saying all are. And remember this. Finnish men don't go to Iraq and rape your women and make violence to your brothers. To don't live by social security there.

Learn to be more humble and grateful for all the help you have got.
 
vierailija
Finnish people don't hate anyone easily. It is true that all people are individuals. It is also true that men from iraq have one of the highest criminal rates in Finland when number of crimes are compared to amount of population. Two also dominating groups in rapes, violent and robberies are somalians and afghanistans. That can be checked from Helsinki University's former research.

https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&ved=0ahUKEwjPnoPy7dbVAhXkF5oKHVLVBR8QFgg-MAQ&url=https://helda.helsinki.fi/bitstream/handle/10138/152441/265_Lehti_ym_2014.pdf&usg=AFQjCNFgeyCmf-lgHqFq13HMeE9vw-37MQ

And this was made before asylum seeker's amount grew to 40 000 during the years 2015 and 2016. Since then it has gone even worse. Together with crimes costs are huge.

You didn't invent first law. The first known law in the world is made by sumerians. Their culture existed 4 000-2 000 BCE. That law is invented by Ur-Nammu. Hammurab's laws were invented in Babylon around 1 760 BCE. They lived partially in the same area like you, but their cultures are long time ago gone.

They were not muslims.

Iraq was etablished first time in the year 1919, then again in 1932. Meanwhile persians, Alxendar the Great's macedonians and romans conquered and ruled that area. Then came arabs in the 600 century, then mongols from Mongolia in 1 200 century and ottomans from Turkey in 1 500 century.

After all the truth stays. If you want to live in our country and you have valid reason for asylum, then you follow our laws in our country. Nobody holds you here. Learn then language and go to work. Then finnish people may start to respect you. Arrigent and violent gigolos are not wanted here. Not saying all are. And remember this. Finnish men don't go to Iraq and rape your women and make violence to your brothers. The don't live by social security there. And the last they do is call you wrong believers there and demand that you should change your culture and society how they'd like it to be.

Learn to be more humble and grateful for all the help you have got.
 
suomi ruskeasilmä
on kivoja ja mukaviakin irakilais miehiä. rehellisiä...suomalainen mies on aivan samanlainen ei kaikki kuten ei irakilaisetkaan miehet. se oikea yksilö pitää vain löytää.
 
Aaaaa ja mmmmm
Irakissa on järjestetyt avioliitot käytössä, ja oikeat sinkut varsinkin nuoremmissa ikäluokissa ovat hyvin harvinaisia. Hyvin todennäköisesti tuollakin tyypillä on vaimo(t) ja iso lapsikatras odottamassa siellä "hengenvaarallisessa" kotikylässä.

Kun oma oleskelulupa on kyseessä niin aivan varmasti mies kertoo sinulle juuri sen mitä haluatkin kuulla, jotta avioliitto toteutuisi. Todellisuudessa suhde jäänee sitten lyhyeksi, ja sinut jätetään heti kun sinusta ei enää ole hyötyä.

Myös se kannattaa huomioita, että Irakissa naisen ovat käytännössä ensin isiensä ja sitten miestensä omaisuutta, ja vailla useimpia normaaliksi laskettavia oikeuksia. Tietenkään mies ei toki kerro tähänkään liittyvistä oikeista asenteistaan, koska se saisi sinut juoksemaan karkuun ennenaikaisesti.
Olen itse asunut irakissa ja minulla on irakilaisia kavereita ja toi kuulosta paskapuhrelta. Hanki elämä!! Rasisti
 
vierailija
Jokainen ihminen on erilainen, oli sitten kyse suomalaisesta tai irakilaisesta. Joten suosittelen avoimesti juttelemaan tämän tyypin kanssa ja ottamaan aikaa tutustumiseen.

Mä tunnen monen monta arabimiestä, suurin osa Irakista. He kaikki ovat ihania, toisen huomioon ottavia, mutta toki myös eroja löytyy. Arabit ovat monesti kiihkeitä ja heille esim. "mustasukkaisuus" on osoitus siitä, että toinen on tärkeä. Sairaalloinen mustasukkaisuus on sitten asia erikseen, se on kamalaa kaikenmaalaisilla.

Joten rohkeasti vaan tutustumaan vielä enemmän, törmäyksiä tulee varmasti, mutta niinhän ne kaikki parisuhteet hioutuu yhteen :) Tai on hioutumatta.
Juurikin näin
 
vierailija
Olen keski-ikäinen nainen. Tapasin upean irakilaisen miehen, itseni ikäisen. Hän oli todella mukava ja kehui minua, liehitteli kaikin tavoin. Menin päästäni sekaisin,koska olen ylipainoinen ja vaatimattoman näköinen, en ole koskaan saanut huomiota miehiltä. Tämä mies olisi halunnut naimisiin nopeasti, onneksi ystäväni varoittivat minua, olivat löytäneet miehen netistä ja hän oli valehdellut minulle kaiken. T.Asperger. He käyttävät hyväkseen meitä "tyhmiä ja yksinkertaisia".
 
vierailija
Rumat ja lihavat naiset ovat helpoimpia kohteita, oleskeluluvan saamiseksi. Nämä ukot tietävät, että kauniita naisia ei kannata lähestyä. Kauniisiin naisiin joutuu panostamaan liikaa, eikä heillä ole voimavaroja siihen. Ukot tähtäävät lihaviin ja vaatimattoman näköisiin naisiin, he ovat helpoimpia. Näin kertoi eräs turvapaikanhakijamies.
 
vierailija
Elikkä asiallisia vastauksia toivoisin.Olen tapaillu vähän aikaa mukavaa irakilaista miesta joka on tullut suomeen turvapaikanhakijana. Haluaa töihin Suomessa ja kaikki kunnossa muutenkin.Hän vaikuttaa asialliselta ja on jo siinä iässä että perhehaaveita olisi.Mies on kuitenkin minua 10 vuotta nuorempi. Itsekin tahtoisin jotain vakavaa hänen kanssaan ja oman perheen.Se ei minulle kauan enää mahdollistakaan.Kysyisin lähinnä teiltä irakilaisten arabien vaimoilta tai jotka tunnette heitä.Millaisia kokemuksia ja kuinka voin luottaa.Me viihdymme yhdessä ja mies kertoi haluavansa löytää oiken naisen jonka kanssa tahtoisi perheen ja vakavan suhteen.Joten en usko hänellä muita suhteita olevan
En tunne kyseistä miestä,mutta varovaisesti aloittaisin ja katsoisin rauhassa miten juttu etenee.Seurustelen itse irakilaisen miehen kanssa parhaillaan.Yksi suuri asia on eri uskonto sekä erilainen kulttuuri,mistä nämä miehet tukevat,erityisen machoa ja kyllä se on mies ,joka sen viimeisen sanan sanoo,yleensä myös ensimmäisen.Eikä miehiä naisten höpinät kiinnosta,heidän maassaan naisten tehtävä on synnyttää ja huolehtia kodista ,lapsista ja miehen hyvinvoinnista sekä kaunistaa itsensä koko ajan miestään varten.Paineita tietysti tuottaa tuo oleskeluluvan saaminen ja tuo lasten tekeminen,sillä muslimien velvollisuus on lisääntyä,enkä ole montaa miestä kuullut,kuka ei omaa biologista lasta halua ja lapsista kasvatetaan tietysti muslimeja.Riippuen miehestä mukaan tulevat monenlaiset asiat,ruoka,pukeutuminen,perhesuhteet(äärimmäisen perhekeskeisiä ja suvut on yleensä isoja ja niihin pidetään kiinteätä yhteyttä)) ja äiti on kuin jumala ja muistathan,että muslimimiehellä saa olla 4 vaimoa ja avioerot ovat todella harvinaisia.Mutta ovat myös äärimmäisen kohteliaita ja ihania miehiä.Toivotan sinulle onnea mieskumppanisi suhteen,mutta pidä kuitenkin järki päässä äläkä hoppuile päätösten suhteen.Paljon joustavuutta ja kärsivällisyyttä tulet tarvitsemaan, mutta toivottavasti tulette onnistumaan!Tietysti epäilyä herättää sekin,että näihin päiviin asti avioliitot irakilisten ja muunmaalaisten kesken ovat harvinaisia ja yleensä silloin nainen on jo valmiiksi muslimi ja arabiankielinen.No maailma muuttuu koko ajan...
 

Yhteistyössä