ip oson bannaus??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämillään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämillään

Vieras
hei voisikos joku kertoa miks en pääse lukemaan palstaa ip osoitteeni on bannattu ja syytä en tiedä..
ei pääse edes mitäs nyt:ä lukemaan eikä mitään muutakaan??
joutuu mokkulaa käyttämään.

Alkuperäinen kirjoittaja hämillään;24909395:
ja syytä en tosiaan tajua tänään olen palstaa lukenut vaan ja äsken koitin tulla palstalle niin eipä päässyt :( hieman ihmetyttää....

josko ukkos on käynyt täällä provoilemassa ja saanut kenkää.

Oletko kokeillut, onko kaikilla selaimilla sama ongelma? Meillä oli kerran joku ihme juttu joka liittyi selaimiin ja/tai niiden asetuksiin (kyse ei ollut itse tehdyistä rajoituksista) . Jollain tietyllä selaimella ei päässyt Kelan sivuille. Selain toimi, jos sen linkitti menemään jonkun toisen kautta. En ymmärrä näitä teknisiä juttuja, mutta jostain tällaisesta ongelmastkin voi olla kyse.

heh ukko ei tästä palstasta piittaa :D jtn se ei ole käyny ainakaan aiheuttamassa sitä.
tarvii koittaa josko ie toimis.
tai sitten mun ei edes sallita lukeakaan palstalla :D :D

Häh, eihän bannaus vaikuta lukemiseen, se vaikuttaa vaan kirjottamiseen, ts. jos oot bannissa voit kyllä lukea näitä sivuja muttet voi kirjoittaa (paitsi yksityisviestejä jos sulla on musta nikki). Eli eiköhän vika oo jossain muualla?

Häh, eihän bannaus vaikuta lukemiseen, se vaikuttaa vaan kirjottamiseen, ts. jos oot bannissa voit kyllä lukea näitä sivuja muttet voi kirjoittaa (paitsi yksityisviestejä jos sulla on musta nikki). Eli eiköhän vika oo jossain muualla?

no kyllä ban tarkoittaa kieltää käyttö kokonaan, jos joku pääsee tänne lukemaan jotain senkin jälkeen samalla ip:llä niin ei se sinänsä ole banni enään vaikka niin joku sanoisi. en voi tietää tarkalleen miten tuo ban täällä toimii kun en ikinä ole ollut sellaisessa.

no kyllä ban tarkoittaa kieltää käyttö kokonaan, jos joku pääsee tänne lukemaan jotain senkin jälkeen samalla ip:llä niin ei se sinänsä ole banni enään vaikka niin joku sanoisi. en voi tietää tarkalleen miten tuo ban täällä toimii kun en ikinä ole ollut sellaisessa.

Mä oon kyllä ymmärtänyt että banni tarkottas täällä tota että pääsee kyllä lukemaan koska muistelisin että joku musta on joskus sanonut että pääs lukemaan ja laittamaan yksäriä muttei voinut kirjoittaa tänne muuten kun oli bannissa. En sitten tiedä miten oikeesti menee koska ei oo omakohtaista kokemusta :D

Mä oon kyllä ymmärtänyt että banni tarkottas täällä tota että pääsee kyllä lukemaan koska muistelisin että joku musta on joskus sanonut että pääs lukemaan ja laittamaan yksäriä muttei voinut kirjoittaa tänne muuten kun oli bannissa. En sitten tiedä miten oikeesti menee koska ei oo omakohtaista kokemusta :D

juu, ymmärsin mitä tarkoitit, ymmärsitkö mitä minä tarkoitin kun sanoin että se ei ole oikeasti bannissa olemista sellaisenaan millaiseksi se netissä käsitetään yleisesti. :D

Jos on bannattu, niin ei aukea kaks plus -sivusto ollenkaan. Siis ei Mitäs nyt, mutta ei mikään muukaan osio. Et siis pääse edes lukemaan.

Nimim. kokemusta on!

niin mutta miks saa sitten turhan bannin jos on vaan ollut lukemassa palstalla eikä kirjoitellut mitään??
ja mistään ei vastata vaikka on ylläpidolle laitettu viestiä.
ja varsinkin kuinka kauan tämä turha banni meinaa jatkua?

Alkuperäinen kirjoittaja hämillään;24918755:
niin mutta miks saa sitten turhan bannin jos on vaan ollut lukemassa palstalla eikä kirjoitellut mitään??
ja mistään ei vastata vaikka on ylläpidolle laitettu viestiä.
ja varsinkin kuinka kauan tämä turha banni meinaa jatkua?
Oletko laittanut sähköpostia asiasta jompaankumpaan sähköpostiin:
kaksplussaitti(at)otavamedia.fi
modemamma(at)otavamedia.fi