Intuitioleikkiä taas, vapaaehtoisia?

  • Viestiketjun aloittaja 11
  • Ensimmäinen viesti
muua
Alkuperäinen kirjoittaja 11:
Alkuperäinen kirjoittaja muua:
vastaisit miullekkiii... sanoin jotta hämähäkki ja vesi
okei.. mutta olen jo väsynyt, voin mennä täysin puihin kun en oikeasti jaksa enää keskittyä kuten alussa.

näen tumman naisen, hiukset ehkä olkapäille tai lyhyemmät. kerrostaloasunnossa, ympärillä jo hiljaista, ovatko muut (yksi tai kaksi lasta, alle viisivuotiaita?) nukkumassa? ei toista aikuista kotona, oletko eronnut vai onko miehesi nyt muualla tällä hetkellä..
sulla on joku suuri pelko sydämelläsi, josta et pääse eroon. jotain ahdistavaakin, jota et halua sen enempää vatvoa. odotat että aika kuluu ja se asia poistuu itsestään päiväjärjestyksestä pois.
Oikein meni osin :)
Olen vaalea,hiukset juurikin olkapäille. Tämä on omakotitalomainen,pienkerrostalo kummiskin. Kaksi lasta,molemmat alle viisi. Mutta hiljaista on,mies on saunassa(kellarissa)
Mulla on suuri pelko,joka on kärjistynytkin lähiaikoina,et mä menetän mun miehen.Mutta sitä en silti kunnolla halua ajatella. Me riidellään aika paljon,mutta rakastetaan kamalasti.Mä oon elämässäni menettänyt niin paljon,ja toisaalta nyt olen niin onnellinen lapsistani ja miehestäni,että ehkä siksi tuo menettämisen pelko on kamala.
Kiitos kaunis vastauksesta :)
 
kanelisokeri77
Alkuperäinen kirjoittaja kanelisokeri77:
Alkuperäinen kirjoittaja kanelisokeri77:
Tiikeri, vesi
Kommentoin kyllä varmasti. Päivystän sun vastausta tässä samalla kun lapan penskoille puuroa kitusiin :)
Nostan tän, toivottavasti joskus jaksat vastata. Käyn illalla ja huomenna katsomassa oletko vastannut. Kommentoin varmasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 11:
Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:
leijona, tuli
sinua ympäröi iloinen, keltainen energia :D näen kaksi pientä lasta, ehkä poikia, jotka ovat hyvin seikkailumielisiä, avoimia ja iloisia vailla huolen häivää. kuvastaakohan sinua vai ihan oikeasti lähipiirissäsi olevia lapsukaisia..
siltikin, aikuisen elämä on tuonut mukanaan myös omat murheensa ja jotain niistä kannat juuri tällä hetkellä sydämessäsi. se saa tuon ilon melkein katoamaan.. murehdit nyt jotain, tässä on joukossa surua ja pelkoakin jostain, menettämisestäkö? ihmissuhteeseenko tämä sitten liittyy, joku läheisesi jonka takia olet suruissasi. voi sinua, halaus kera vahvistavan ja lohduttavan energian lähtee täältä sinulle :hug:
Aika hurjaa!

Tiedä tästä iloisesta keltaisesta energiasta, mutta asun keltaisessa puutalossa kahden iloisen ja toimeliaan pienen lapsen kanssa, (kaksoset tyttö & poika). Kuvaus lasten elämäilosta oli kyllä osuva! Surumieli tulee siitä, että miehen isä on juuri joutunut sairaalaan ja hänellä todettu vakava sairaus. Eikä tiedetä kauanko lapset saa nauttia enää ukistaan...
 
Täh?
Alkuperäinen kirjoittaja 11:
Alkuperäinen kirjoittaja vapaaehtoinen:
No höh! Laitoin jo tuolle sivulle kaksi omat eli kissa ja tuli, mutta et ole kirjoitellut mitään! Palautetta pukkaa ja ihan taatusti!
sinulla on perhettä, mies ja kaksiko näitä lapsia sitten on? alle kouluikäisiä, luulen, sillä näen edessäni kuvaa jossa pienehkössä keittiössä istuu lapset iltapalalla pöydän ääressä.. pienempi pöydänpäässä syöttötuolissa, ehkä noin reilun vuoden ikäinen, ja isompi sisarus tuolilla.. vaan niin on pieni tämäkin lapsukainen, että hädintuksin ylettyy kunnolla tuolilta syömään.. jostain syystä tämä kuva on todella selkeä, en tiedä miksi, jos ei olekaan kotoasi.. keittiö on tosiaan pienehkö, valkoista paljon, ehkä enemmänkin jonkun kerros-tai rivitalon keittiö. punaista puuta on keittiökalusteet tässä..

sinusta en saa juuri mitään irti, näen vain tuon edellä mainitun kuvan niin selkeänä silmissäni.

en taida olla ihan terässä.. huonompi homma, jos nimittäin alan epäröimään niin metsään menee sitten yleensä kaikki..
Perhe joo ja mies joo. Lapsia neljä, joista vain yksi alle kouluikäinen. Keittiö ei nyt ihan pienehkökään ole, eikä lapsista yksikään ole enää syöttötuolissa. Omakotitalossa asutaan eikä ole punaista puuta keittiökalusteet myöskään kellään tuttavalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 11:
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:
Milläs perusteella valitset kenelle vastaat?? Mie pyydän kans kolmannen kerran, Pliis APINA JA VESI :)
hah, intuition perusteella :D

mutta joo, katson nyt sulle vielä vaan kuten sanoin, olen jo väsynyt enkä jaksa ollenkaan keskittyä yhtä tiiviisti kuin aiemmin. joten saatanapa puhua suurella todennäköisyydellä puuta heinää.

katotaas..

sinussa on leikkimielisyyttä, mutta sisimmässäsi on myös synkempi kohta jota et halua näyttää muille. olet sen itse huomannut joskus ja häpeät/pelkäät sitä puolta itsessäsi. näkyy (tai koet) sen kun raivostut, ja se on asia jota et halua muiden tietävän.

mä oon hei oikeasti pahoillani, mutta en pysty tähän enää tänään. mieli herpaantuu lakkaamatta, enkä saa minkäänlaisia kuvia vaikka miten pinnistelen.. en pysty jatkamaan enempää.
:) Metsään meni, ehkä sun kandee yrittää uudestaan sit ko oot levännyt..joo noh leikkimielinen kyl mut muuten ei sinne päinkään :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:
Alkuperäinen kirjoittaja 11:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:
Alkuperäinen kirjoittaja 11:
nyt täytyy pitää taukoa tässä, alkaa taas täällä päässä olemaan muulla väellä sellainen vipinä päällä että keskittymisestä ei tule yhtään mitään. katsellaan, josko palailen illemmalla linjoille kun talo hiljenee ;)

kiitos kaikille, ja ne palautteet ois mukava vielä saada..
Jos ehdit illemmalla, olisin kiitollinen... Erityisestä syystä kysyn, mitä en viitsi tähän laittaa, etten johdattele liikaa :) ... Tästä vuodesta kuitenkin tuntuu tulevan erityinen.

Eli mulla oli kissa ja vesi.
sulle on tulossa suuria muutoksia tänä vuonna elämääsi. sinulla onkin näistä jo käsitys itselläsikin. suuria muutoksia, jotka hieman pelottavat mutta ovat kuienkin positiivisia ja onnellisia muutoksia loppujen lopuksi. liittyy jotenkin kotiin/perheeseen nämä.
menneessäsi on asioita, jotka olet joutunut kohtaamaan, joita et olisi niin välittänyt läpi käydä. olet kohdannut pelkosi silmästä silmään, ja selvinnyt siitä. tuo asia onkuitenkin edelleen sen verran pinnassa, että vaikka tiedostat olevasi pelkoasi vahvempi, kaihdat silti tilanteita joissa tuo asia voisi toistua. ihan viisasta tietysti, kukapa sitä nyt ehdoin tahdoin tahtoisi altistua uhkalle tai vaaralle. mutta kun aikaa kuluu, myös tuo kokemus menneestäsi hiipuu hiljalleen merkityksettömäksi, niin merkityksettömäksi, että eräänä päivänä huomaat sattumalta että et ole ajatellut sitä enää juuri ollenkaan etkä ole käyttäytynyt myöskään siten että alitajuntasi olisi valinnut asioita sen mukaan ,ettet enää tuohon tilanteeseen joutuisi. sinä vapaudut, ja sen huomaaminen on suuri helpotus :)
Ne muutokset mitä mä tunnen tulevan, liittyvät osittain työkuvioihin tai erääseen unelmaan, mitä olen "aina" halunnut, osittain pelännyt kokeilla, pelännyt epäonnistumista.

Myös kotona muhii muutos, mutta mikä, niin ehkä joku työjakoon liittyvä.

Mä olen joutunut kohtaamaan kaikenlaista, esim. meinannut kuolla. Kuolemaa en enää pelkää, kun se tuntui helpotukselta... en siis tehnyt mitään itsemurhaa, mutta luulin että kuolen (se vaikutti järjellä katsottuna siltä kaikista) ja se meni hyvin läheltä ja kerkesin siis tajuta sen, ja vaikka olin aiemmin pelännyt kuolemaa kovasti, se olikin lempeä ja helpottava...

Viimeiset 10 v on mennyt enemmän tai vähemmän yhden aiheen parissa (lapsen haluamiseen ja saamiseen, mikä ei ollut meille mikään helppo tie) ja asian käsittelyssä. Alan päästämään siitä irti.

Sitä edellinen vuosikymmen meni itseni haussa, päättyi tuohon kuoleman kokemukseen. Nyt tuntuu, että vihdoin olisin oma itseni ja jotenkin tasapainossa. Ja energia riittäisi elämäni muiden unelmien saavuttamiseen. sellaisten, mitkä olisin voinut saada jo 10 v sitten, jos ei tämä lapsiasia olisi estänyt ja syönyt energiat. Alan toipua siitä ja pystyä olemaan tyytyväinenkin, että lapsia on vain yksi ja hän kasvaa koko ajan, elämä helpottuu ja antaa mullekin vapautta.
Miksi muuten olet 11 nikiltäsi? Numerologian mukaanko? Mä olen 11 *(tai ulkoinen elämänluku) sen mukaan :).
 
11
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:
Miksi muuten olet 11 nikiltäsi? Numerologian mukaanko? Mä olen 11 *(tai ulkoinen elämänluku) sen mukaan :).
siksi kun se numero on mun lemppariluku ;) numero 11 on mun syntymäajassa ja löytyy moneen kertaan kaikenlaisista numerologisista tulkinnoistakin joita oon netissä joskus aikani kuluksi tehnyt. en kuitenkaan oo sen enempää perehtynyt numerologiaan, ihan hepreaa mulle. nappasin vaan nopeesti jonkun nimimerkin joka on helppo muistaa ja nopea kirjoittaa. siksi :)
 
11
Alkuperäinen kirjoittaja kb:
Oi kiva ettet vielä lopettanut. :)

gebardi ja ilma
olen mä silleen lopettanut, että en jaksa enää vastailla mihinkään missä pitää vaivata kahta aivosolua enempää ;) notkun taustalla pienen hetken ja lähden nukkumaan. palaan ehkä joskus taas vastaamaan. tai sitten keksin jonkun uuden jutun ja aloitan uuden ketjun.. saapi nähdä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 11:
Alkuperäinen kirjoittaja kb:
Oi kiva ettet vielä lopettanut. :)

gebardi ja ilma
olen mä silleen lopettanut, että en jaksa enää vastailla mihinkään missä pitää vaivata kahta aivosolua enempää ;) notkun taustalla pienen hetken ja lähden nukkumaan. palaan ehkä joskus taas vastaamaan. tai sitten keksin jonkun uuden jutun ja aloitan uuden ketjun.. saapi nähdä.
no hö, mä olen aina myöhässä...näköjään olinkin ketjun ainoa musta pantteri, onkohan sellaista oikeasti olemassakaan :ashamed:
 
kb
Alkuperäinen kirjoittaja 11:
Alkuperäinen kirjoittaja kb:
Oi kiva ettet vielä lopettanut. :)

gebardi ja ilma
olen mä silleen lopettanut, että en jaksa enää vastailla mihinkään missä pitää vaivata kahta aivosolua enempää ;) notkun taustalla pienen hetken ja lähden nukkumaan. palaan ehkä joskus taas vastaamaan. tai sitten keksin jonkun uuden jutun ja aloitan uuden ketjun.. saapi nähdä.
Eikäää, mä jäin nyt täysin epätietoisuuteen itseni kanssa. Vastaa huomenna?
:D Smak!
 
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja 11:
Alkuperäinen kirjoittaja kb:
Oi kiva ettet vielä lopettanut. :)

gebardi ja ilma
olen mä silleen lopettanut, että en jaksa enää vastailla mihinkään missä pitää vaivata kahta aivosolua enempää ;) notkun taustalla pienen hetken ja lähden nukkumaan. palaan ehkä joskus taas vastaamaan. tai sitten keksin jonkun uuden jutun ja aloitan uuden ketjun.. saapi nähdä.
no hö, mä olen aina myöhässä...näköjään olinkin ketjun ainoa musta pantteri, onkohan sellaista oikeasti olemassakaan :ashamed:
onhan noita :wave:

 
päiväkotinatsi
Alkuperäinen kirjoittaja 11:
Alkuperäinen kirjoittaja päiväkotinatsi:
Kissa, tuli
sinusta nousee hyvin lämpimät energiat. silti et ole suoraviivainen koti-ihminenkään, jotain ristiriitaisuutta nousee.. ahdistut jos olet kauan yksinäsi? et osaa olla hiljaisuudessa vain itsesi seurassa? onko sinulla ollut parisuhde, joka on ollut huono ja satuttava, mutta josta et ole lähtenyt koska olet pelännyt että et enää koskaan saa ketään..? en tiedä onko nykyhetkeä sitten vai tulevaa, mutta näen sinulla kuitenkin olevan tasapainoisen ja kahden aikuisen välisen parisuhteen josa molemmat on samanveroisia eikä kumpaakaan alisteta. suhde on hyvä ja kestävä.
Uskomattoman oikeaan osui! Parisuhdeongelmat menneisyyttä, nykyään hyvä suhde. Kiitos ja hyvää jatkoa! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja 11:
Alkuperäinen kirjoittaja kb:
Oi kiva ettet vielä lopettanut. :)

gebardi ja ilma
olen mä silleen lopettanut, että en jaksa enää vastailla mihinkään missä pitää vaivata kahta aivosolua enempää ;) notkun taustalla pienen hetken ja lähden nukkumaan. palaan ehkä joskus taas vastaamaan. tai sitten keksin jonkun uuden jutun ja aloitan uuden ketjun.. saapi nähdä.
no hö, mä olen aina myöhässä...näköjään olinkin ketjun ainoa musta pantteri, onkohan sellaista oikeasti olemassakaan :ashamed:
onhan noita :wave:

no niinpä näkyy, ja hienoista yhdennäköisyyttäkin löytyy... :)
 
elefantti
Alkuperäinen kirjoittaja 11:
Alkuperäinen kirjoittaja elefantti:
norsu, vesi
onko sinulla ihan pieni vauva siinä elämässäsi? vai oletko raskaana..? yhdistän sinuun hyvin voimakkaasti aivan pienen vauvan, rintalapsen. se tuo sinuun herkkyyttä, josta et tiennyt.. esikoisesi? olet joutunut kokemaan kovia, elänyt rankkojakin aikoja, ja se kaikki on tottakai sinuun jälkensä jättänyt. elämäsi on ollut villiä ja levotontakin, olet kokenut paljon ja tehnyt asioita, joita et enää tekisi. mutta olet kokenut suuren muutoksen, äitiyskö sinut on rauhoittanut.. menneet silti silloin tällöin piinaavat, ne aiheuttavat sinussa epämiellyttävän tunteen jollakin tavalla, mutta et halua miettiä asiaa enempää vaan koetat painaa ne mielestäsi pois ja olla ajattelematta niitä. koet saaneesi kuin uuden alun äitiytesi myötä, ja elät nyt jotenkin niin "varovaisesti" että tuntuu kuin et melkein uskaltaisi edes hengittää, ettei tuo nykyinen elämäsi hajoa? jotenkin tunnut varovaiselta, varuillaan olevalta, hyvin hauraalta, et henkisesti siis vaan muuten, ihan kuin pelkäisit jotain.. että heräät ja oletkin taas takaisin entisessä elämässäsi?
Hmmmm... Odotan toista lasta, joka syntyy nyt alkuvuodesta. Esikoinen on kaksivuotias. Käy kyllä vielä rinnalla kerran-pari päivässä. Kyllä minä aika "kiltti" olen aina ollut, en tiedä mitä villillä tarkoitat. Opiskeluaikoihin liittyy rankka kausi, masennusta ja väsymystä, mutta tuskin muutaisin mitään, jos voisin. Ja siitäkin on jo vuosia aikaaa.

Tällä hetkellä mieltäni on painanut tuleva synnytys ja imetys. Esikoisen kanssa luotin synnytyksessä liikaa kätilöiden ammattitaitoon enkä ollut siihen itse riittävän hyvin valmistautunut. Ei minulla ollut mitään kummempaa synnytystoivelistaa. Nyt tähän toiseen synnytykseen valmistautuessa asia on painanut mieltäni. Paremmalla tiedolla esikoisen synnytys olisi ollut kenties helpompi ja imetyskin olisi lähtenyt käyntiin paremmin. Esikoisen kanssa ensimmäiset 5 kuukautta oli yhtä imetystaistelua, vaikka muuten lapsi ei ollutkaan mikään vaativa vauva. Nyt minulla on selkeitä toiveita synnytyksen suhteen ja pelkään kyllä, etteivät ne syystä tai toisesta toteudukaan.
 

Yhteistyössä