Intiimivoide

• Viestiketjun aloittaja miettivä
  • Ensimmäinen viesti
miettivä
En tiedä onko ihan oikea osasto kysyä tätä, mut kokeillaan...
Kertokaahan kokemuksia klitorikseen laitettavasta kiihottavasta geelistä. Toimiiko se todella vai huuhaata koko juttu? Olisin itse halukas kokeilemaan voidetta orgasmittomuuteen josko näin auttaisi siinä tulemisessa. Ja mikähän markkinoilla olevista geeleistä olis se niin kuin paras mahdollinen :)?

Orgasmivoide.
Luin jokunen vuosi sitten artikkelin, jossa kerrottiin yhdysvalloissa kehitetystä orgasmivoiteesta, jota hierotaan naisen genitaalialueelle ja joka aikaansaa naisella multiorgasmeja.

Artikkelissa todettiin lisäksi MUTTA kyseisestä voitesta ei ole mitään hyötyä, mikäli naisen verestä puuttuu Oksitosiini niminen aivolisäkehormoni.
Oksitosiinihormoni aikaansaa naisella nänni- ja klitoriserektion, emättimen kostumisen, sekä on edellytyksenä orgasmin saamiselle.

Oksitosiinihormoni poistuu naisen verestä mikäli nainen on vihainen, äkäinen, huonolla tuulella, koska adrenaliinihormoni syrjäyttää oksitosinihormonin naisen verestä. Tällöin nainen ei kiihoitu eikä saa orgasmia, yrittipä mitä mies tahansa.

Toisinsanoen orgasmi tulee hormonien välityksellä korvienvälistä ja siirtyy jalkoväliin ja palaa aivojen mielihyväkeskukseen.
On otettava huomioon myös, että alapään anatomia ja rakenne on hyvin yksilöllistä. Esimerkiksi naisen klitoriksen esinahka, eli klitorishuppu saattaa peittää klitoriksen, eikä klitoris pääse stimuloitumaan yhdynnässä. -Tähän löytyy taasen apua intiimikirurgiasta, jossa klitorishuppuun tehdään viilto ja näinollen klitoris vapautuu "ahdingosta" ja pääsee stimuloitumaan aktissa.
Naisen klitorishuppu on verrattavissa miehen terskan peittävään esinahkaan, joka joissakin kulttureissa poistetaan ns. ympärileikkauksella.

liisukka
Olen kokeillut kyseistä voidetta. Ostin joskus itselleni netin kautta seksikaupasta "naisten paketin", johon kuului myös tuota limakalvoille levitettävää voidetta. Voide kyllä kihelmöi kivasti. Sitä voisi ehkä verrata jonkinlaiseen mentholin tunteeseen iholla. Käytännössä kuitenkin voiteen vaikutus häviää aika nopeasti. Olen itse tosi hidas kiihottumaan ja pitkään luulin olevani tunnoton, mutta sitten parisuhde päättyi ja onnekseni pääsin pari kertaa osaavan miehen käsittelyyn, jotka osasivat kiihottaa minua (paremmin siis kuin mitä itse teen!).

Kehottaisin ennemminkin hankkimaan klitoristäryttimen. Jos se tuntuu sinulla, siitä on ehkä enemmän apua kuin pelkästä voiteesta. Klittavibraattorin etuna on se, että se tekee tärisyttävää liikettä niin nopeasti, että sillä saa kiihottumisen aikaiseksi nopeammin ja ilman käsikramppeja kuin mitä pelkällä kädellä tai kielellä saisi aikaiseksi. Parhaan tuloksen saa aikaiseksi klitorisvibran ja peniksen/dildon yhteiskäytöllä. Ainakaan itselläni pelkkä klitorisvibra tai pelkkä yhdyntä ei saa orkkua aikaiseksi.

Voide on aika halpaa ja klittavibrakaan ei maksa kuin ehkä 20-25 euroa, joten aika halpoja investointeja ne ovat. Kokeile siis orkkua kotikonstein: ensiksi muutama päivä ilman seksiä ja hyväilyä, joten saat himoa aikaiseksi, sitten kokeilet kiireettömästi ja ilman stressiä "alkuveryttelynä" voiteen kanssa klitoriksen hieromista jne.

Jos nuo ei auta, suosittelen gynellä käyntiä, jolla on omat keinonsa todeta, aiheutuuko ongelmat korvien välistä vai fyysisestä vaivasta. Huom! Välttämättä ei ole edes mitään vaivaa, vaan olet vain yksinkertaisesti hitaasti tyydytettävää sorttia.

Yhteistyössä