intiimi ongelma

• Viestiketjun aloittaja problem
  • Ensimmäinen viesti
problem
mulla on todella intiimi ja inhottava ongelma
valkovuotoa aina, välillä vähemmän mutta useimmiten paljon ja joskus todella paksua ja venyvää, limaista

olen siis aina märkä mikä ei ole mukava vaiva, joudun pitämään pikkuhousunsuojaa aina, ympärivuorokauden

mikähän tähän vaivaan auttaisi?
papakoe on otettu, hiiva testit yms. missään ei ole mitään vikaa vaan kaikki testit puhtaita, eli en saa ongelmaan mitään apua mistään
joskus jopa toivoisin että löytyisi joku vika että saisin asian hoidettua, mutta ei

ap
jatkuva suojien käyttö voi lisätä vuotoa juu, mutta mitä sitten teen kun en halua töissä olla marissä housuissa? enkä niitä voi siellä jatkuvasti olla vaihtamassakaan

hmm
Hankala ongelma. Mulla on tollasta ovisaikaan. Oon ommellut kankaisia pikkuhousunsuojia, joissa ei ole kuin pari kerrosta kangasta, ei muovia. Käytän niitä ja olen välillä ilman. Mitä se haittaa, jos esim illalla pikkarit kastuu.

k
Ei taida olla ihan terveellistä käyttää suojaa aina. ei paikat edes "hengitä" ikinä. Mene lääkäriin. Ja käsket tutkia että selviää mikä on. tai jos on jotain mikä kuivattaa, niin sitä pyydät lääkäriltä.!!!!!

x
Hmmm... Jos vaikka öisin antaisit alapääsi kunnolla hengittää, etkä laittaisi edes alushousuja? Laita vaikka pyyhe alle. En tiedä auttaisiko, mutta jatkuva hankaus tietysti ärsyttää entisestään. Tiukat housut ja stringit pannaan luonnollisesti pikkuhousunsuojien kera.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Niin edelleen, testattiinko hiivan yhteydessä muut tulehdukset myös?
testattiin tulehdusarvotkin ja kaikki oli ok
Ei alapää tulehdus näy välttis missää tulehdusarvoissa, vaan pitää ottaa valkovuotonäyte josta katotaan vaginaaliset tulehdukset jne..
Suosittelen sellaista, itelläni löydettiin ihan tavan vaginaalinen tulehdus näin ja sain lääkekuurin joka helpotti vv:tä..

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja eija:
Jos se onkin vaan spermaa?
sulla on mennyt jotenkin nämä naisten ja miesten jutut sekaisin,
se sperma tulee sieltä miehen vehkeestä ;) ei naisen
Musta se oli ihan asiallinen pointti... Mulla ainakin joskus se sperma jää sisälle ja valuu ulos pitkin seuraavaa päivää.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja eija:
Jos se onkin vaan spermaa?
sulla on mennyt jotenkin nämä naisten ja miesten jutut sekaisin,
se sperma tulee sieltä miehen vehkeestä ;) ei naisen
Musta se oli ihan asiallinen pointti... Mulla ainakin joskus se sperma jää sisälle ja valuu ulos pitkin seuraavaa päivää.
kyllä mullakin käy näin, mutta ei sitä sentään viikko tolkulla vuoda, eikä sekstailla niin usein etteikö ehtisi edelliset tyhjentä ennen seuravaa satsia

moik
mulla on nyt raskaana ollessa tollanen vaiva..mitään ns. vikaa ei ole löytynyt, mutta valkovuotoa tulee paljon ja s eon tosi inhottavaa :( silloin ei raskaana ei oo tällästä ongelmaa.. tuli vain mieleen että voikohan sullakin hormoonit tehdä tuon!!?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja moik:
mulla on nyt raskaana ollessa tollanen vaiva..mitään ns. vikaa ei ole löytynyt, mutta valkovuotoa tulee paljon ja s eon tosi inhottavaa :( silloin ei raskaana ei oo tällästä ongelmaa.. tuli vain mieleen että voikohan sullakin hormoonit tehdä tuon!!?
mulla on kierukka, voiskohan johtua osittain ehkä siitä sitten?

Yhteistyössä