Intiimi kysymys kostumisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuiva erämaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuiva erämaa

Vieras
Toivon saavani asiallisia kommentteja, siksi laitan tämän tänne...

Eli en kostu vaikka kuinka haluttaa. Mieskin ihmettelee "olet tosi kuiva", epäilee etten halua rakastella ja todellakin haluan! Olen terve, ei tulehduksia eikä sukupuolitauteja (testattu on varmuuden vuoksi). Mitä ihmettä voisin tehdä asialle? :(

Matalahormooniset e-pillerit saattaa kuivattaa. Lääkäri kirjoitti minulle toisen reseptin juuri kuivuuden takia. Ja se sun miehes voisi käsitellä sinut ensin ellei jo tee niin eikä suoraan hypättäisi yhdyntään.

En käytä pillereitä ja esileikkimme kestävät todella pitkään. Ja kyllä, olen tietoinen liukastusvoiteista. Kiitos vain vastauksista vaikkei niistä mitään apua ollutkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kuiva erämaa:
Toivon saavani asiallisia kommentteja, siksi laitan tämän tänne...

Eli en kostu vaikka kuinka haluttaa. Mieskin ihmettelee "olet tosi kuiva", epäilee etten halua rakastella ja todellakin haluan! Olen terve, ei tulehduksia eikä sukupuolitauteja (testattu on varmuuden vuoksi). Mitä ihmettä voisin tehdä asialle? :(

Mietippä asiaa jo aikaisemmin ja anna ajan kypsyä jokunen tunti ja tee aloite äläkä heti sen miehen tulla "tykö"

Niin, haluissanihan ei ole mitään vikaa ja olen hyvin aloitteellinenkin. En todellakaan odota että mies tekisi kaikki aloitteet.

Täällä on ihan uskomattoman junttia ja typerää porukkaa. Unohtakaa koko aihe.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Niin, haluissanihan ei ole mitään vikaa ja olen hyvin aloitteellinenkin. En todellakaan odota että mies tekisi kaikki aloitteet.

Täällä on ihan uskomattoman junttia ja typerää porukkaa. Unohtakaa koko aihe.

Just joo. Ehkä sun pitäis mennä kotiin vielä kasvamaan.

vaikka sait ihan asiallisia vastauksia!

Niin se vain on, että nainen tarvitsee esilämmittelyä, jotta paikat ehtivät kostua pinnasta saakka. Samoin pillerit hidastavat sitä prosessia huomattavasti ja esim. Ceridal-öljy tai muu liukaste helpottaa ja nopeuttaa hommaan pääsyä.

Kunhan olet ollut nainen tarpeeksi kauan, huomaat ehkä, että tämä on aika mutkikas ja vivahteinen elämän osa. Älä aliarvioi muita.

No jos täällä kysyy jotain niin parempi antaa heti aluksi jo tiedoksi että ei käytä pillereitä eikä halua käyttää liukkareita niin ei tule "juntteja" auttamaan.

Eihän me mitään ennustajia olla. Kysy gynekologiltasi niin ei tartte meiltä kysellä.

Yhteistyössä