Intialainen vai kiinalainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Intialainen, ai että, nyt iski himo. En ole aikoihin päässyt intialaisten sapuskojen ääreen.
Espoossa on muuten (Tapiolassa) tosi hyvä turkkilainen seisovapöytä..sinne suunnistan seuraavaksi kun pääkaupunkiseudulle matkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Japanilainen :saint:

Täällä ei ole lähellä japanilaista. :whistle:

Minä voisin tulla laittamaan teille. :D No jaa, en ehkä kuitenkaan. Olen ihan sushiin hullaantunut.

Ai hitsi, en ole vieläkään päässyt sushia maistelemaan, viimeksi reissu meni mönkään kun anoppi sairastui. :/

Ai hitsi, en ole vieläkään päässyt sushia maistelemaan, viimeksi reissu meni mönkään kun anoppi sairastui. :/

Se on ihanaa ja kaunista ruokaa =) Huomenna teen taas.

Voin kuvitella :p oliko vaikeaa oppia tekemään itse? Mistä muuten loihdit kaikki ainekset, marketistako? :saint:

Voin kuvitella :p oliko vaikeaa oppia tekemään itse? Mistä muuten loihdit kaikki ainekset, marketistako? :saint:

Kyllä saa ihan marketistakin levälevyt ja riisit ja wasabit. Ja puuroriisikin käy. Eikä ole ollenkaan vaikeaa. Joku merkki, en nyt muista nimeä, ainakin Cittarissa myydään, myy semmoista aloituspakettia, jossa on kaikki ainekset, voi kokeilla =)

Kyllä saa ihan marketistakin levälevyt ja riisit ja wasabit. Ja puuroriisikin käy. Eikä ole ollenkaan vaikeaa. Joku merkki, en nyt muista nimeä, ainakin Cittarissa myydään, myy semmoista aloituspakettia, jossa on kaikki ainekset, voi kokeilla =)

Haa, pitäisköhän eksyä viikonloppuna Cittariin. :D

Haa, pitäisköhän eksyä viikonloppuna Cittariin. :D

Kokeile ihmeessä. Meillä vanha äitinikin on innostunut sushista :D Tekee kaikkia hienoja, kun kalastavat pohjoisessa taimenta ja muuta harvinaista kalaa, saavat tuoretta kalaa siihen. Minä käytän kylmäsavustettua ja ihan hyvin voi tehdä ilman kalaa kokonaan, jos raakaa kalaa vierastaa.

Yhteistyössä