Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Japanilainen :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Japanilainen :saint:
Täällä ei ole lähellä japanilaista.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Japanilainen :saint:
Täällä ei ole lähellä japanilaista.![]()
Minä voisin tulla laittamaan teille.No jaa, en ehkä kuitenkaan. Olen ihan sushiin hullaantunut.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Ai hitsi, en ole vieläkään päässyt sushia maistelemaan, viimeksi reissu meni mönkään kun anoppi sairastui. :/
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Ai hitsi, en ole vieläkään päässyt sushia maistelemaan, viimeksi reissu meni mönkään kun anoppi sairastui. :/
Se on ihanaa ja kaunista ruokaa =) Huomenna teen taas.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Voin kuvitellaoliko vaikeaa oppia tekemään itse? Mistä muuten loihdit kaikki ainekset, marketistako? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Voin kuvitellaoliko vaikeaa oppia tekemään itse? Mistä muuten loihdit kaikki ainekset, marketistako? :saint:
Kyllä saa ihan marketistakin levälevyt ja riisit ja wasabit. Ja puuroriisikin käy. Eikä ole ollenkaan vaikeaa. Joku merkki, en nyt muista nimeä, ainakin Cittarissa myydään, myy semmoista aloituspakettia, jossa on kaikki ainekset, voi kokeilla =)
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Haa, pitäisköhän eksyä viikonloppuna Cittariin.![]()