Intialainen päähieronta! Onko kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lynx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lynx

Aktiivinen jäsen
31.07.2006
1 090
0
36
Jostain luin, että olisi hyvä apu mm. korkeaan verenpaineeseen ja jännitystiloihin yms. samoin niskajumeihin.
Onko kenelläkään kokemusta? Onkohan ihan huuhaata?

Mulla on! Tykkäsin hirmusti. TOsi rentouttavaa ja useammin käytynä rentoutti kyllä mun niskat... Ei ole huuhaata, tehokasta hierontaa ja päässä vaan hurisee kun sen jälkeen pitkästä aikaa päässäkin kiertää kunnolla veri! Tekee hyvää...

Minä kävin kerran kun sain lahjaksi ja se oli kyllä ihan turhaa touhua, ei hierottu, pelkkää sivelyä ja hetken kun vaan kuljetti käsiään hartioiden ja pään yläpuolella "antaen energiaa" meinas kyllä tosissaan alkaa naurattaa koko homma.

Alkuperäinen kirjoittaja Miltsu05:
Minä kävin kerran kun sain lahjaksi ja se oli kyllä ihan turhaa touhua, ei hierottu, pelkkää sivelyä ja hetken kun vaan kuljetti käsiään hartioiden ja pään yläpuolella "antaen energiaa" meinas kyllä tosissaan alkaa naurattaa koko homma.

Joo, mulla sama kokemus. Ei siinä hierottu juuri ollenkaan.
Tästä voisi nyt tehdä sen päätelmän, että on merkitystä kenelle menee.
Eli ap, kysele tutuilta jotka käyneet et kuka on hyvä siinä hommassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Miltsu05:

Joo, mulla sama kokemus. Ei siinä hierottu juuri ollenkaan.
Tästä voisi nyt tehdä sen päätelmän, että on merkitystä kenelle menee.
Eli ap, kysele tutuilta jotka käyneet et kuka on hyvä siinä hommassa.

Olen ollu kolmessa eri paikassa ja todellakin on eroja!

Missäpäin Suomea ootte käyneet ko. hieronnassa? Yritin tuolta googlesta hakea, mutta ei yrityshausta löytynyt kuin 20 paikkaa koko maasta. Luulisi, että niitä on enemmänkin tarjolla.

Yhteistyössä