Inssissä käyneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marskuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Marskuli

Jäsen
13.07.2008
101
0
16
tai muut asiasta tietävät... Mulle tehdään huomenna eka inssi. Onko jotain suosituksia/"kieltoja" mitä kannattaa/ ei kannata inssin jälkeen tehdä? Onko esim seksistä jotain suosituksia? Alkoa ajattelin olla ottamatta. Ja kertokaas vaan kaikkea muutakin mitä mieleen tulee? Tai jos täällä on jo aiheesta keskustelu niin vinkatkaas =)

Meillä menossa nyt toinen inssi ja toivotaan kovasti tärppiä! Kysyin sen ekan jälkeen samaa lääkäriltä, niin sanoi vaan että normaalia elämää voi elää, että ei ole mitään suosituksia. Seksistä sanoi että jossain ollaan sitä mieltä että ei saisi päästää ns. tavallisia simppoja sotkemaan asiaa ja jossain taas että se on nimenomaan hyvä asia, sillä jotenkin ne "limat" tekee tilanne suotuisammaksi. Alkoholista sanoi että ihan voi normaalisti elellä, että mietippä kuinka moni suomalainen saa alkunsa juhannuksena. En itse kuitenkaan mitään perskännejä lähtis ottamaan..

Onnea teille inssiin! b :) d

Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:
Alkuperäinen kirjoittaja Veena:
Meillä menossa nyt toinen inssi ja toivotaan kovasti tärppiä! Kysyin sen ekan jälkeen samaa lääkäriltä, niin sanoi vaan että normaalia elämää voi elää, että ei ole mitään suosituksia. Seksistä sanoi että jossain ollaan sitä mieltä että ei saisi päästää ns. tavallisia simppoja sotkemaan asiaa ja jossain taas että se on nimenomaan hyvä asia, sillä jotenkin ne "limat" tekee tilanne suotuisammaksi. Alkoholista sanoi että ihan voi normaalisti elellä, että mietippä kuinka moni suomalainen saa alkunsa juhannuksena. En itse kuitenkaan mitään perskännejä lähtis ottamaan..

Siis mitä helv!! :laugh: Miten seksi tai harrastaminen/harrastamattomuus liittyy inssiin tai ylipäätään autolla ajamiseen :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Ei tässä missään puhuta autolla ajamisesta :D

Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:
Alkuperäinen kirjoittaja Veena:

Siis mitä helv!! :laugh: Miten seksi tai harrastaminen/harrastamattomuus liittyy inssiin tai ylipäätään autolla ajamiseen :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Repesin ihan täysin!Lapsettomuuspuolella oleva avaus inssistä ja seksistä ei välttämättä liity autolla ajamiseen, vaan lapsettomuushoitoihin :D

Onnea Marskuli inssiin! Meille tehtiin eilen toka inssi...

Ekalla kerralla lääkäri suositteli harrastamaan inssipäivänä seksiä, koska ilmeisesti spermassa on jotain suotuisia prostagandiineja jotka kohtuun vaikuttaa, en ole varma miten selitys meni. Itse olen koittanut pitää huolta vitamiinitasapainosta ja lisäks eilisestä illasta lähtien aion ottaa muutamana iltana puoli lasillista punaviiniä kohdun verekkyyttä lisätäkseni, jotta mahd. hedelmöittynyt munasolu pääsisi tarraamaan kiinni helpommin. En tiedä onko siitä hyötyä, mutta tuskin haittaakaan. Nyt vaan jännitellään ja odotellaan... |O

Veena ja Unicornis: No kysyin vielä omalta lääkäriltäkin. Ensin oli vaan että Herran haltuun vaan, ja odotellaan. No sit keksi kuitenkin että ei Koskenkorva pulloa joka päivä ja älä opettele tupakoimaan. Mulla on kyllä hauska lääkäri :D Kahen viikon päästä sitten raskaustestin tekeminen, jos ei menkat siis sitä ennen jo ala. Kumpa tää nyt onnistuisi, ja toivottavasti teilkin tärppää!! Voidaan sitten vertailla inssiraskauksia (ja muut luulee, että on saanut alkunsa ratin eessä :whistle: ;) ). Joo, nyt alkoi tosissaan piina viikot.. Mitenhän sais ajan kulumaan nopeesti?? Niin joo tuota viiniä voisin kokeilla!

Onko muilla ollut tuolla alavatsalla painontunnetta inssin jälkeen? Kävellessä esim tuntuu jos jalka tömähtää kovempaa lattiaan. Mulla on endostakin tullut tärinä ym kipua, mutta tää ei siis kipua ole vaan tuntemuksia. En viitiny eilen jumppaankaan mennä, olis varmaan ollu inhottavaa masulle. Niin ja varsinkin vasenta jalkaa särki koko illan. Tästä ne vaivat alkaa ;)

Yhteistyössä