inseminaatiosta

Nyt voit kyllä olla huoleti tuon inseminaation suhteen :)
Mulle on tehty niitä useampikin ja vaikka niistä ei tulosta syntynytkään, niin missään nimessä se ei kyllä kivuliasta ollu.
Ei yhtään sen kummempaa, kuin tavallinen sisätutkimus.

Toinen juttu sitten oli ivf:n yhteydessä tehty munarakkulapunktio, joka ainakin mulle oli kipulääkkeistä huolimatta yhtä helvettiä.
Ensimmäisestä ivf:stä sai kuitenkin alkunsa ihana poikamme, joka nyt jo 3v.

Tsemppiä teille! :flower:
 
seiskaseiska
Minulle on tehty kaksi inseminaatiota eikä ollut yhtään kipua. Toisen inseminaation jälkeen oli kylläkin pientä vuotoa, mutta sekin loppui vuorokauden sisällä. Pidän peukkuja!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2005 klo 16:00 Gerbera kirjoitti:
Voin yhtyä tuohon Piltin kokemukseen inseminaation suhteen! Eli täysin kivuton on! Tsemppiä hoitoihin! Itsellä kaksi inssiä ei tuottanut tulosta, vauva tahtoi yllättää luomukierrosta!
Sama meillä! Meille tehtiin kanssa kaksi inssiä, mutta ei tulosta. Inssi ei todellakaan tee kipeää. Miehelle se kuulemma oli vähän tyhmää kun piti "vetää käteen" jossain vieraassa vessassa. Tai sitten keskentyöpäivän käydä kotona kuppiin veivaamassa lasti. Ja kiikuttaa se HETI sinne lekuriasemalle. (2 tunnin sisään kun se on tehtävä koko operaatio)
Luomusti kaksi alkunsa saanutta, meni kesken. Toinen km vuoti 6viikkoa ja ajattelin että mä en enään jaksa tätä rumpaa. Itkua ja pettymyksiä. Laskea päiviä ja läträtä ja juosta spermojen kanssa...
Km vuodon jälkeen ei tullut edes menkkoja ja aloin odottamaan esikoista. Luulen, että oikeesti luovutin ja unohdin kaikki hömpötykset niin luonto teki tehtävänsä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.07.2005 klo 23:05 Lili kirjoitti:
Mikä on inseminaatio?
Kun on ovulaation aika, niin miehen sperma "pestään" eli siinä erotetaan jyvät ja akanat. Hyvät siittiöt imetään ruiskuun ja ruiskutetaan sitten naisen kohtuun. =) Eikö ollu hienosti selitetty? :p
 
Inssiläiset hoi ! Tutkittiinko teillä munatorvien aukiolo ja miehen jyvät ennenkuin pääsitte inssiin ?? Musta tuntuu ,että kohdunkaulalla on niin paljon "solmuja" ettei jyvät pääse perille , inssi vois auttaa, mut kauanko kestää ,että se vihdoin viimein tehtäisiin ??
 
Mulle tehtiin inseminaatio vajaa 6 vuotta sitten. Sen muistan että vähän vihlas kun katetri työnty kohdun kaulasta läpi,mut se oli vaan se hetki. Mies tais enempi säikähtää kun älähin. Ei jääny kammoa. Siitä sai palkaks kaksoset ja nyt kun ne täyttää jo 5vee niin tekee jo mieli uuteen inssiin! Tsemppiä kaikille inssiläisille =)
 
Blue-J
Mie olenvähän pihalla noista hoidoista... :ashamed: Eli valaisisitteko mua hieman... :wave:

Miehelläni on vain 15%:n mahdollisuus saada lapsia. Häneltä on leikattu lapsena tyrä kaksi kertaa ja simppoja ei kehity tarpeeksi.

Meillä on yli vuosi jo yritystä takana. Mie olen myös lekurilla ravannut, kun prolaktiini ollut mystisesti koholla ja kierrot heitellyt. Nyt en ole sitten jaksanut enää käydä siellä... :ashamed:

Mitä hoitoja meillä mahdollisesti saattaa olla edessä? Minutkin vissiin tutkitaan jossain vaiheessa, mieshän on jo tutkittu vuosia sitten. Vai täytyykö hänetkin tutkia vielä myös?

Ääh, mie olen kyl tavallaan jo luopunut toivosta... Ei jaksa enään. :'(
 

Yhteistyössä