Inseminaatio

sartsa: hitsit, mä olisin ihan tutinapöksynä sun tilanteessa ja odottaisin kuin kuuta nousevaa tuota kuun loppua :) Ja niin varmaan siellä oletkin!
Miehesikin on varmaan ihan innoissaan?

ON:
Tänään menossa kp33, eli yli normikierron jo melkein ollaan. Kuukautisia tässä odotellaan ja mietitään miehen kanssa, että mitäs sitten.
Viimeksi kp3, kuukausi sitten, oli suurta tuskaa, kun mietittiin aloitanko clomit vai en. Niitä ei siis aloitettu enkä tiedä aloitetaanko nytkään. Mies kyseli heti kp4 että onko se kuinka paljon päivän päälle, koska ne aloittaa. Pientä toivoa siis herättelen, että tulevassa kierrossa voisi mieskin taas olla vihreän valon kannalla. Mehän päädyimme pitämään "yrittämällä yrittämistä" pienellä tauolla. Luonnollista yritystä on onneksi ollut senkin edestä ja petipuuhatkin sujuvat paremmin, kun ei ole turhia paineita ;)

Raskautumismahdollisuuksiin en jaksa uskoa tässä kierrossa, vaikka kuukautiset on "myöhässä". Tai jos mahdollisuuksi on, ovat ne prosentuaalisia!
Viimeisen terolutin olen ottanut lauantaina ja ihmettelinkin missä kuukautiset viipyy.. Toki sitä toivon luonnollista raskautumista mutta hiukka on olo, että sieltä ne kuukautiset yrittää tulla.
Normaalisti vuoto olisi alkanut viimeistään eilen, mutta jossain ne luuraa tällä kertaa.
Väsymys, nälkä, rintojen arkuus sekä juilinta viittaa tulemassa olevaan vuotoon. Ennen kuukautisia voisin vain nukkua (ja niiden aikana!).


En ole osannut irtautua täältä inseminaatioketjusta vaikka meillä ei varsinaisesti tällä hetkellä siihen tähdätäkään. Toivottavasti teitä ei haittaa vaikka täällä vielä pyörin?
 
Sartsa83
bubbeli No hivenen kyllä jo oottaa että näkis pikku Turskan masun sisällä. :heart: Ainakin sen pienen herneen joka se sillon vielä mahtaa olla. :p Täytyy vaan keskittyy vaikka tohon jouluun ja täs on tän viikon lauantaina kummipojan ristiäiset, niin saa kaikkea muuta ajateltavaa... sitte sitä ei hädin tuskin muuta pysty aattelemaankaan kun näkee pienen palleron masussa. :heart: ..Mies myhäilee onnellisena.. huomaan että hän on varuillaan (pelkää kait keskenmenoa vaikkei sitä äänee sanokaan). Ootan siis että hänkin näkee että siellä mahassa todella on joku... ja odotan sitä hetkee kun hän kuulee meijän möhkiäisen sydänäänet. Josko sitte tulevalla isillä tulis tippa linssiin ja koko homma kongretisoitus hänelle. :) ..Voi kumpa sinulla ois nyt siellä onnistanu .. uskon että mieskin olisi siitä onnellinen. :heart: Teepä testiä jos niitä ei nyt ala kuulumaan ja ilmoita heti mulle!!! :hug:
 
Pp 12 ja tuhru alkoi. Kuten arvasinkin :'(

Siirryn nyt joksikin aikaa taka-alalle, kun yritän ajatella välillä jotain muutakin kuin lapsettomuushoitoja. Seuraava inssi aikaisintaan tammikuussa, luultavasti menee pidemmällekin, jos siirrytään julkiselle puolelle.

Hyvää joulua kaikille! :xmas: ja plussatuulia :wave:
 
Kävin aamulla lääkärillä, ja päädyttiin nyt kuitenkin vielä kokeilemaan kolmatta inseminaatiota, joka on tarkoitus tehdä ensi viikolla.
Toivottavasti solut kohtaavat toisensa...

Tammikuussa, jos vuoto alkaa, aloitan ivf-hoitopistokset saman tien.

Hyvää keskiviikon jatkoa kaikille!





 
kaikille voimia

kyllä se harva saa näistä ovulaation induktioista ja iui hoidoista plussaa.....että ei kannatte kovin paljon uskoa näihin edes laittaa.

mutta mitäpä sitä ei yrittäisi...ainahan toki on mahdollisuus......



ei pety niin pahasti.....

tammikuussa meki koitetaan jos pääsis 3. inssiin....jos ei taas ole joku lääkäri lomalla, kiire, kp10 lauantai tai joku vitun este muuten vaan...näitä tuntuu riitäävän... :headwall:
 
Eka inssi nyt takana... Oli todella miellyttävä kokemus, ei tosin itse toimenpide vaan henkilökunnan ystävällinen asenne!! =)
Nyt sitten odotellaan mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään... Limis ei ollut ihanteellinen, mutta ei lääkäri sitä tyrmännytkään. Munis oli irronnut todnäk samana aamuna, koska sitä ei näkynyt enään ultrassa ja aamuiset tuskat siihen viittasivat.

En osaa nyt edes ajatella, että tämä olisi onnistunut käynti, mutta eipä kai sitä petykään sitten niin rankasti :ashamed:

Paljon plussaonnea kaikille ja iloista joulun odotusta :hug:
 
Sartsa83
Mizzelle tsemppiä jännäilyyn. :)

Kaarne Voi rakas! Oon niin pahoillani. :heart: :'( :hug: ...hirmuisesti jaksamishaleja ja uutta tuulta purjeisiin. :heart:

onni ja toivo tsemppiä kolmanteen inssiin!!! :heart:

Ne keitä ei tapaa enää ennen joulua täällä: oikein lämmintä ja mukavaa joulua. :heart: :xmas:
 
Itse taas jaksan uskoa, että inseminaatio saattaa tuottaa tulosta. Ystäväni raskautui kahdesta inssistä kahteen kertaan ja nythän meillä on elävänä esimerkkinä Sartsa!

OMaa:
Kuukautisia edelleen odotellaan, illalla näkynee ne.. Odotetaan!
 
Onni ja toivo:
Meillä ei ole ollut tässä kierrossa inseminaatiota, eikä minulla clomeja tms. En jaksa uskoa, että ovulaatiota olisi ollut ollenkaan, joten en siten usko raskausmahdollisuuksiinkaan...
Outoa tosin on, että kk ei ole alkaneet, kun yleensä menee max. kaksi päivää terolutin jälkeen, että alkaa. Koskaan ei ole jäänyt tulematta keltarauhashormonin kanssa.
 
Sartsa83
onni ja toivo en kato mihinkää.. täällä mä pyörin teijän seurananne. :) :heart: Sithän se on mennyt enemmän kuin nappii jos mun plussaus toi teille uskoa ja luottoa että onnistuu. ;)

bubbeli PLUS PLUS PLUS PLUS PLUS PLUS... HAIKARAAAAAT nyt tonne bubbelin luokse mars! KIIIIIITOOOOOOOOOOOOOOS! :D :heart:
 
aiemmin tehtiin listaa hoidostaja onnistumisista...jos joku jaksaa selata ketjun läpi...ei ole kovin monta onnistumista.......

Hyvää Joulun odotusta ja oikein rauhallista sellaista.(paitsi tietenki kikkelipäivinä)
 
bubbeli: Ikävä kyllä ollaan tällä kertaa pelkän inssin voimin liikenteessä, koska työvuorot ei sopineet peittojen heilutteluun :(
Kokemuksena oli suht kivuton, vähän nippas, kun katetri työnnettiin kohtuun, mut paljon kivuttomampi, kun torvien aukiolo tutkimus :LOL:
Oli tosi kivaa, kun lääkärillä ja hoitajalla oli aikaa keskustella toimenpiteen jälkeenkin vaikka yleensä on kuulemma aika kiire. Olen niin paljon kuullut liukuhihna hommasta, että tämä käynti oli positiivinen ylläri =) Eli löytyy niitä mielekkäitä käyntejä näköjään julkisellakin puolella..
 
Sartsa83
bubbeli tottakai mä hötkyilen! Mä tahon et te kaikki plussaatte!!!! :D :hug:

mariq Tottahan tuo on... ei ole hirmu montaa onnistumista. Mutta se on niin yksilöistä kiinni, miten kellekin mikäkin hoitomuoto tehoaa. Mm. selittämättömiin lapsettomuuksiin ikävä kyllä kokeillaan kaikkea mahdollista, eikä sillon tiietä mikä tehoaa... sitten tietenkin ajoitus tarviaa olla aina kohdillaan ja simpat ja munikset sopivia ajankohtaan. Eikä sekään silti takaa onnistumista. Ikävää kun ei ole vaan yhtä hoitomuotoa joka toimis kaikille! Ei tarvis kenenkään kärsiä. :ashamed: Joulun odotuksia sinnekin. :hug:

kaz Pahoittelut tännekin. :/ Mullakaan ei eka inssi tuottanu tulosta. Vasta toisesta inssistä tuli positiivinen tulos. Mullaki meni menkkojen alku myöhäseks ja ehdin toivoo ja luulee et oisin jo raskaana, kunnes ne sitten alko kun niagaran putouksena. Toivon siis sinne paljon myös tsemppiä ja uutta tuulta purjeisiin. :heart: :hug:
 
Sartsa, täällä edelleen odotellaan menkkoja, ei näy... huomenna (lauantaina) viikko viimesestä terolutista.
Pahaolo vaivaa, mutta lasken sen siihen, että menkat alkaa kohta. Ja kuten sinä olit, niin ite en ole kuiva kuin sahara. Valkovuodon tapasta valuttaa, joka tietää että kohta alkaa ne ei kaivatut menkat... odotellaan niitä menkkoja alkavaksi siis huomenna!
 
Mietin tässä aamupalaa syödessäni, että eihän se inseminaatio meilläkään tuottanut tulosta. Toisaalta, inssihän on pitkälti semmonen, jolla aloitetaan ja jos sillä olis superonnistumisprosentit niin eihän muita hoitomuotoja tarvittaisi.

Oma napa:
Ei alkanut vuoto yöllä, mutta kyllä se kohta hanat aukeaa. Vahva tunne tästä kk alkamisesta on tällä hetkellä. Sori Sartsa :D
 

Yhteistyössä