Inseminaatio 2014

Täällä edellään piinapäiviä edelleen..mutta onnistumiseen en oikein usko, koska aamulla tuli todella hailakan vaalean punaista vuotoa, vaikka lutinukset onkin käytössä. Onko jollain muullakin tullut hailakkaa vuotoa vaikka lutinus-lääkitys on ollut käytössä?

Nyt siis menossa dpo16, kp26/22-27. En ole testannut vielä koska tänään aamulla laitoin viimeisen lutinuksen ja ennen sitä ei ole mitään järkeä testata..
Jotenkin tällä hetkellä on sellainen fiilis, että menkat alkaa tänään tai viimeistään huomenna. Menkka oireita ei kyllä ole minkäänlaisia (paitsi tuo hailakka vuoto aamusella), noh..eipä kyllä oo raskausoireitakaan. Sillä tuntemat raskausoireet voi hyvinkin olla lutinuksen sivuvaikutuksia.

Eilen tuli postissa kaksi tilaamani kirjaa "Ei kenenkään äiti" ja "Ihmeet tapahtuvat muille". Aloitin lukemaan "Ei kenenkään äiti" -kirjaa ja ne tunteet mitä ihmiset käyvät läpi tuntuvat niin omilta..kyynel silmissä kirjaa sai lukea. Nyt vielä tunteet on vielä enemmän pinnassa kuin totuus, ettei tämäkään IUI onnistunut ja siirtyminen IVF taitaa olla tosiasia.. :(
En todellakaan tiedä miten sitä voi uskoa että meille tapahtuisi se paljon puhuttu ihme ja saisin joskus plussan raskaustestiin tai edes pääsisin siihen asti että testata kannattaisi.. Fiilikset ei ole mitenkään parhaat nyt, vaikka menkat ei olekaan alkaneet, jotenki se että "sitä kyllä tietää jos on raskaana" ei ole, vaan se tunne takaraivossa että menkat alkaa, enkä testiä pääse vieläkään tekemään.

Nyt pitäisi kaivaa se positiivinen fiilis jostain ja jatkaa töiden tekoa, helpommin sanottu kuin tehty.. :'(

Omasta pskastafiiliksestä huolimatta haluan toivottaa teille kaikille tsemppiä hoitoihin ja plussaonnea!! :heart:
 
Lauriska: Voi kunpa teillä tärppäisi nyt :heart:

Ja joo, jos jotain hyvää niin nyt ainakin tiiän ovulaation tapahtuneen =)

Toi-ve: Nuo masispäivät on niin tuttuja! Tsemppiä kovasti :heart: :hug:

Itellä kun kans viimeinen inssi tehtynä ja ivf:ään siirtyminen tosiasia, niin aika ristiriitaiset on fiilikset. Toisaalta hoitovaste ivf:ssä on paljon parempi, niin se luo hirmuisesti toivoa. Ja kuten Lauriska sanoi, niin pettymys tämän jälkeen ei ole niin karmaiseva kun on jatkosuunnitelma valmiina. Mutta sitten taas kun kyseessä on tosi rankat hoidot, jotka ovat ns. viimeinen oljenkorsi niin pelottaa, että jos nekään eivät auta : /
 
Noniin..menkat alko sit ennen ku oireitakaan ehti tulla, melkeinpä samantien kun olin kirjoittanut aamuisen viestin :( Eli minut voi poistaa piinailjoista..
Eikö lutinuksen pitäisi pitää menkat poissa? Aamulla laitoin viimeisen, joten ei sen tehon pitäisi vielä kadota. Eikö lääke ole minulle oikea vai mitä..osaisiko joku viisaampii auttaa?

StellaI Täällä on vähän samat fiikset IVF:n suhteen, toisaalta pelottaa kun sen jälkeen ei ole hoitovaihtoja mutta onnistumisprosentin noissa hoidoissa on huomattavasti paremmat kuin IUI:ssa.

Nyt ei auta muuta kuin kerätä sirpaleet jälleen kasaan ja jatkaa entistä vanhempana kohti IVF-hoitoja..
 
Tervetulotoivotukset uusille Yritys10 ja Emppis! Toivottavasti vierailu jää lyhytaikaiseksi positiivisten tulosten myötä :flower:

Stella, onpa ikävää, että siittiömäärä oli tippunut =( Toivotaan, että laatu korvaisi määrän. Tuosta ultrakuvan tulostamisesta tuli mieleeni, kun meille lääkäri tulosti ultrakuvan aukkarista tyylillä "tuolla se ilmakupla nyt menee". Ystävät postaavat naamakirjaan ultrakuvia vauvoistaan, minä voisin sitten kai vastaavasti nakata sinne kuvan ilmakuplasta :D

Lauriska, loistavat lähtökohdat kyllä teillä inssissä! Jospa IVF jäisi vain ajatuksen tasolle. Kannattaako sinne Väestöliittoon jo soitella siis tässä vaiheessa, eli meneekö ajat automaattisesti kuukauden päähän vai soititko muuten vaan, jotta saat sen pois mielen päältä?

vauvayritys, voi ei, olen pahoillani :hug: Voimia nyt teille kovasti näihin pettymyksen ja surun hetkiin. Ehkä on hyväkin välillä pitää se yhden kierron hengähdystauko, vaikka aiemmista viesteistä lueskelinkin, että taukoa on ollut jo aiemminkin.

Toi-ve :hug: myös sinulle. Epäonnistuneen hoidon myötä olo on aina hyvin sanaton ja tyhjä. Jotain yrittää välillä sanoa, mutta joutuu toteamaan, ettei voi kuin levittää kätensä, kun sanoja ei ole. Itsekin olen kyseiset kirjat lukenut ja kyllähän niihin hyvin pystyi samaistumaan. Toivon sinulle hyvää henkistä liimaa sirpaleiden kokoamiseen ja ajatusten uudelleen eteenpäin suuntaamiseen. IVF-hoitojen onnistumistodennäköisyydet ovat onneksi enemmän meidän puolellamme. Toivotaan, että kauan kaivattu lopputulos saadaan viimeistään sieltä.

Itseäni myös pelottaa mahdollinen IVF-hoitoihin siirtyminen. En muutenkaan oikein pidä lääkkeistä, seuraan aina mahdollisia sivuvaikutuksia ja ressaan sitten niiden kanssa. Nytkin Letrozolin myötä särki päätä koko viikon ja jalka kipuili pohkeesta, joten tokihan aloin pelkäämään tukoksia. No, järjellä ajatellen kyseessä on kuitenkin sama vaiva, mikä siinä on ollut jo pitkään, mutta pieni pelko sitä kuitenkin aina on. Ja kuten Stellakin, myös itse mietin sitä, että ne on sitten se viimeinen oljenkorsi. Että jos nekään eivät auta, niin sitten ollaan kaksin.

Viikonloppuna kuuntelin syrjäkorvalla kaupungilla, kuinka eräs vanhempi pariskunta päivitteli sitä, kuinka nykyisin nuoret jättävät lapsen hankkimisen (!) niin myöhään. Pitää kouluttautua ja tehdä ja uraa, eikä ajatella, että eipä niitä lapsia sitten enää ehkä saakaan. Mieli huusi, että "Aijaa!! Kiitos tästä tiedosta! Onpa todella harmi, että en tajunnut hankkia lapsia nuorempana aiemmissa suhteissa, niin olisin niitä sitten saanutkin." Miehelle totesin, että tällä hetkellä jos onni suo, saan lapsen rakastamani ihmisen kanssa ja jos ei suo, niin saan kuitenkin viettää elämäni hänen kanssaan.

Muutoin omaa napaa sen verran, että follikkeliultra oli tänään ja tilanne näytti paremmalta kuin keväällä ainakin limakalvon suhteen. Se oli jo 7,7 mm (tuuletuksia!) ja yksi 19 mm follikkeli löytyi. Kp on nyt vasta 12. Inssi tehdään huomenna (27.8.), Pregnylin tuikkasin nahkaani jo tänään. Sormet ja varpaat kyynärpäitä myöten ristiin, jotta kolmas kerta toden sanoisi.

Ps. Pahoittelut romaanista. Kun harvoin kirjoittaa, niin näemmä sitten alkaa näppis laulamaan.
 
Mulla jouduttiin viime viikolla poistamaan tulehtunut umppari ja menkat tuli siihen perään vielä kaveriksi, viikonlopun iloksi vielä hautajaiset. Oikein kiva viikko siis takana :headwall:
Ivf suunnittelukäynti varattu 29.9, joten.. :wave:
Käyn täällä lukemassa kumminkin ja pitää Ivf ketjuihin vielä löytää, vinkkejä?
Noh, kokeilen onneani..
Jännittää ihan pirusti kans tuo Ivf kuvio kun lääkkeillä järjestetään kierto punktio aikataulun mukaiseksi. vko 46:lle kaavailtu sitä, mutta näillä kierroilla sillon on menkat.
Lääkkeitä sit vissiin. Huh ja puh. Harmittaa.

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja negan saaneille.
 
Viimeksi muokattu:
Toi-ve: Voi kurjuus :hug: Mutta onneksi ivf antaa ihan uusia mahdollisuuksia, vaikka niihin lähteminen toisaalta pelottaakin. Tuosta Lutinuksesta en valitettavasti osaa sanoa mitään kun mulla ei vielä tässä vaiheessa ole loppukierron tukilääkityksiä määrätty.

Tuutunen: Isot tsempit inssiin! :heart:

Misericordia: Onpa ollut erityisen rankka viikko! Voimia :hug: Minusta et varmaan pääse vielä eroon, sillä olen jo ängennyt "IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville" -ketjuun :D
 
Viimeksi muokattu:
INSSILÄISET 2014

Keskiviikko 27.8.2014



NimimerkkiIUIAjankohtaFolliuäKpLääkitysSyy
Veerukka1.-17-ovl
haaveilija01.--15lzovl+siittiöt
Tuutunen803.27.826.8-lz+prsiittiöt
Emppis1.vko 3629.87/26c?

Lyhenteitä: c=clomifen, lz=letrozol, a=anazol, f=femar, pu=puregon, mp=menopur,
m=metformiini, g=gonal-F, pr=pregnyl, o=ovitrelle, l=luget, lt=lutinus,
t=terolut, pri=primolut, ol=orgalutran, fos=fostimon, sy=synarela


PIINAILIJAT


NimimerkkiIUIDPOTestipäiväLääkitysSyy
Yritys101.6ke 3.9pu+pr+lselitt
Lauriska3.5-lz+prselitt. (PCO)
Stella4.4-c+mp+prendo + ovl

PLUSSANNEET


NimimerkkiIUILääkitysHaasteetPlussauspäivä
Metsätähti842.c+g+prselitm.6.3.
Stella1.c+pu+prendo + ovl17.3.
nanette2.fos+pr+lselitm.28.3.
Elisaveta2.lz+mp+pr+lanovul.10.4.
Ansku831.pri+sy+pu+pr+l+mPCO13.4.
Karminiluomucselitt.30.4
Moonsihn33.c+prselitt.5.5
Maikki19851.cselitt.25.5
Chiligail2.lz+mp+pr+lsiittiöt9.6
Mari1980OIcselitt.13.6


Taustalla: Wintryrock, Toivonpilkahdus, Mursu83, Hepaliini, Lara_, vauvayritys


Päivityspyynnöt korostettuna! Kiitoooos =)
 
Viimeinen inssi takana, testailla saanen 10.9.. Lähtökohdat olivat hyvät, joten pistetään piinakello taas tikittämään. Lugesteronit sain loppukierron tukemiseen, kun asian otin puheeksi. Kun ei siitä haittaakaan kuitenkaan mitä ilmeisimmin ole, niin yritetäänpä nyt sitten kaikki mahdollinen. Tänään siis DPO0.
 
Nyt alkaa jännittämään. Tiistaina aika polille suunnittelukäynnille. Vielä vähän aikaan sitten en panikoinut siitä että joudun itseäni pistämään, mutta nyt kun olen netistä eri pistolääkkeiden pakkausselosteita lukenut niin pakokauhu iski niitten haittavaikutuksien takia :( kaikki vetitulpat yms.. mitäköhän tästäkin tulee :(

Tsemppiä piinailijoille :) ja muille!!
 
Veerukka! Meillä myös meno suunnittelukäynnille ensi viikolla. Minä en oikein osaa vielä panikoida mistään, odotan vain mitä tehdään ja millä aikataululla. Luulen, että jos inssiä lähdetään tekemään, se tehtäneen luonnolliseen kiertoon. Mikä teillä oli taustalla ja miten pitkään olette yrittäneet?
Mulla menkat odotettavissa viikonloppuna alkavaksi, että siltä kantilta lääkäri tulee huonoon aikaan, todennäköisesti vuoto vielä päällä tuolloin, tuskin siis ultraavat.
 
Meillä taustalla mun kilpparin vajaatoiminta ja ovuloimattomuus. Itse epäilen et mul ois pco mut eipä oo kertaakaa kukaa lääkäri mitää sanonu kun ultrattu. Yritystä takana jo kolme vuotta. Clomi kierrot ei tuottanu tulosta vaik vaste oli aina hyvä. Täytyy tiistaina kysellä polilta taas tosta pco:sta... jotenkii jääny sellane kuva tuolt ettei kaikkee oo kerrottu. Julkisella puolella kun ollaan niin on vähä sellane liukuhihna meininki. :(
 
Meillä tuli myös 3 vuotta täyteen jo.. Ja samoin, olen epäillyt pco:ta eikä kukaan ole siitä maininnut. Meille tehtiin tutkimuksia yksityisellä mutta samoin, mennään julkiselle ensi viikolla. Pelkään, ettei hoitoja saada oikeaan aikaan jne.niiden kiireiden vuoksi... Ollaan kuulolla :) tsemppiä meille ensikertalaisille. Ja muille myös!
 
Meil menee noi inssijutut niin et suunnittelu polilla ja itse inssit tehään sit maksusitomuksella yksityisellä. Eli aika monimutkasta :D no tiistaina nää kuviot selviää sitten. Meillähän mies ois antanu näitten hoitojen olla jo clomien jälkeen mut nyt sit päätettiin et koitetaan nää inssit. Nyt sit minä oon pakokauhun partaalla ja valmis luovuttamaan....
 
Mut voi poistaa listoilta, hoidot loppuu meidän kohdalta tähän. Eilen miehen kanssa asiasta juteltiin ja tähän lopputulokseen tultiin. Käyn nyt kuitenkin tiistaina polilla vielä kyselee onko mulla pco. Kaikki oireet kyl siihen sopis..
 
Voi Veerukka, onpa ikävää =( Tai tietysti jokaisen henkilökohtainen ajatus ja päätöshän se on. Hoitojen avulla kuitenkin niin monia pystytään auttamaan.

Minua pelottaa lääkkeiden sivuvaikutukset myös, etenkin ne vakavemmat. Yritän kuitenkin asennoitua niin, että ne ovat aika harvinaisia ja toisaalta ovat mitä ilmeisimmin meillä välttämättömiä, jos halutaan edes mahdollisuus saada joskus lapsi. Mietin myös asiaa niin, että jos nyt olisimme jättäneet hoitoihin menemättä, olisin todennäköisesti katunut sitä myöhemmin.

Voimia kuitenkin asian käsittelyyn, eivät nämä päätökset koskaan helppoja ole :hug:

Lara_, tsemppiä tulevaan viikkoon =) Kyllä julkisellakin on ihan hyvin ainakin meillä saatu ajat järjestymään.

ON: Päivät kuluvat hitaasti. Luget ovat aiheuttaneet hieman huimausta, palelua ja etovaa oloa, mutta eipä onneksi muuta.
 
INSSILÄISET 2014

Sunnuntai 31.8.2014



NimimerkkiIUIAjankohtaFolliuäKpLääkitysSyy
haaveilija01.--19lzovl+siittiöt
Emppis1.vko 3629.811/26c?

Lyhenteitä: c=clomifen, lz=letrozol, a=anazol, f=femar, pu=puregon, mp=menopur,
m=metformiini, g=gonal-F, pr=pregnyl, o=ovitrelle, l=luget, lt=lutinus,
t=terolut, pri=primolut, ol=orgalutran, fos=fostimon, sy=synarela


PIINAILIJAT


NimimerkkiIUIDPOTestipäiväLääkitysSyy
Yritys101.10ke 3.9pu+pr+lselitt
Lauriska3.9-lz+prselitt. (PCO)
Stella4.8-c+mp+prendo + ovl
Tuutunen803.4ke 10.9lz+pr+lsiittiöt

PLUSSANNEET


NimimerkkiIUILääkitysHaasteetPlussauspäivä
Metsätähti842.c+g+prselitm.6.3.
Stella1.c+pu+prendo + ovl17.3.
nanette2.fos+pr+lselitm.28.3.
Elisaveta2.lz+mp+pr+lanovul.10.4.
Ansku831.pri+sy+pu+pr+l+mPCO13.4.
Karminiluomucselitt.30.4
Moonsihn33.c+prselitt.5.5
Maikki19851.cselitt.25.5
Chiligail2.lz+mp+pr+lsiittiöt9.6
Mari1980OIcselitt.13.6


Taustalla: Wintryrock, Toivonpilkahdus, Mursu83, Hepaliini, Lara_, vauvayritys


Päivityspyynnöt korostettuna! Kiitoooos =)
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille!

Pahoittelut jo etukäteen hyvin omanapaisesta päivityksestä... Mutta haluan kuitenkin tsempata kaikkia omissa tilanteissaan ja päätöksissään! Halaukset niille, jotka sen tarvitsevat :hug: ja peukut pystyssä piinailijoille :popcorn: !

Täällä ollut hyvin kiireinen viimeviikko ja sen tähden en ole ehtinyt täälläkään pyörähtää, eipä tämä kiirus näytä vielä tämän viikon alkupuolella helpottavan... Mutta viime perjantaina kävin folliultrassa ja oikealla näkyi noin 13 mm folli ja vasemalla noin 10 mm. Joten olettavaa on, että oikealta ovis tapahtuu. Lääkäri arvioi ovulaation tapahtuvan tai siis ovistestin olevan postiivinen keskiviikkona tai torstaina, mutta oman kroppani tuntien tiesin sen tapahtuvan aiemmin ja tänään testi olikin jo postitiivinen. Joten huomenna tehdään inssi, jos kaikki menee ok. Nyt jäi lähinnä ihmetyttämään, onko folli ehtinyt kasvaa tarpeeksi, kun oli vielä niin pieni perjantaina, vaikka minulla on lyhyempi kierto, se 26 päivää normaalisti. Voiko munasolu olla jotenkin epäkypsä ja sen takia tulee keskenmeno?? (niitä se 2 takana). Onko kellään tästä mitään tietoa. Saattaapi olla tyhmä kysymys, mutta nämä ovat minulle varsin uusia asioita... täytyy kysyä huomenna lääkäriltä asiaa, se lienee kuullut jo kaikki tyhmät kysymykset :) Tulen huomenna kertomaan miten kävi, pääsenkö piinailijoihin...
 
Emppis: Jos perjantaina sinulta ultrattiin 13 mm folli, niin se olisi huomenna n. 21 mm. Itselläni nyt ensimmäisessä inseminaatiossa kun ultarriin kp 11, oli folli 22mm ja lääkäri sanoi sen olevan kypsä. Samana päivänä pistin irrotuspiikin ja seuraavana päivänä tehtiin inseminaatio. Olen kuullut, että toimenpiteitä on tehty kun folli on ollut 18-19mm ja silti on tärpännyt. Eli en olisi sinuna huolissaan tuosta koosta. Hirmuisesti tsemppiä sinne huomiselle! Tule kertomaan miten kävi :)

ON: täällä elellään nyt dpo 12. Lasken tuon siten, että dpo 0 on inseminaatiopäivä. Uskon kuitenkin, että munasolu irtosi vasta inssin jälkeisenä aamuna, koska irrotuspiikin laitoin inssiä edeltävänä päivänä myöhään illalla. Jostain luin, että munasolu irtoaa 36 h irrotuspiikistä. Minulla tätä myös tukisi se, että tasan 36 h irrotuspiikistä kärsin niin kauheista vatsakivuista, että järkyttävät menkkakivutkin kalpenee niiden rinnalla. Voiko ovulaatio aiheuttaa niin kovat kivut?? Ja jos ovulaatio on ollut inssin jälkeisenä päivänä, niin nyt olisi vasta dpo 11?

Toivottavasti joku ymmärsi mitä yritän sepostaa :D Menin muuten tyhmänä ja malttamattomana eilen tekemään jo raskaustestin. Negaa näytti. Jotenkin nyt ensimmäisen inssin jälkeen oon ollut niin malttamaton. Pitkästä aikaa kun voisi olla jotain toivoa, niin ei malta odottaa miten tässä käy..

Miten muilla menee ja mitä ajatuksia meneillään olevat hoidot teissä herättää? Olisi kiva kuulla teistä kaikista enemmän :)
 
Tuutunen, Väestöliitolla oli aikoja tarjolla vajaan kuukauden päähän. Yksi peruutusaika olisi ollut parin viikon päähän, mutta se ei sopinut meille. Siksi siis soitin hyvissä ajoin, että saan ajan seuraavaan kiertoon eikä taas tule sitä iänikuista odottamista..

Veerukka onnea ja kaikkea hyvää valitsemallenne tielle!

Emppikselle tsemppiä inssiin! Kerrohan, miten siellä meni.

Yritys10, toivottavasti sulla tärppäis, vaikka nega vielä olikin :)
 
INSSILÄISET 2014

Tiistai 2.9.2014



NimimerkkiIUIAjankohtaFolliuäKpLääkitysSyy
haaveilija01.--21lzovl+siittiöt
Emppis1.2.9. - 13/26c?

Lyhenteitä: c=clomifen, lz=letrozol, a=anazol, f=femar, pu=puregon, mp=menopur,
m=metformiini, g=gonal-F, pr=pregnyl, o=ovitrelle, l=luget, lt=lutinus,
t=terolut, pri=primolut, ol=orgalutran, fos=fostimon, sy=synarela


PIINAILIJAT


NimimerkkiIUIDPOTestipäiväLääkitysSyy
Yritys101.12ke 3.9pu+pr+lselitt
Lauriska3.11-lz+prselitt. (PCO)
Stella4.10-c+mp+prendo + ovl
Tuutunen803.6ke 10.9lz+pr+lsiittiöt

PLUSSANNEET


NimimerkkiIUILääkitysHaasteetPlussauspäivä
Metsätähti842.c+g+prselitm.6.3.
Stella1.c+pu+prendo + ovl17.3.
nanette2.fos+pr+lselitm.28.3.
Elisaveta2.lz+mp+pr+lanovul.10.4.
Ansku831.pri+sy+pu+pr+l+mPCO13.4.
Karminiluomucselitt.30.4
Moonsihn33.c+prselitt.5.5
Maikki19851.cselitt.25.5
Chiligail2.lz+mp+pr+lsiittiöt9.6
Mari1980OIcselitt.13.6


Taustalla: Wintryrock, Toivonpilkahdus, Mursu83, Hepaliini, Lara_, vauvayritys


Päivityspyynnöt korostettuna! Kiitoooos =)
 
Heippa! Palailen nyt sitten kuitenkin tänne jos käy. Eilen lääkärin kanssa juttelin pitkään tilanteestamme ja lääkäri sai ylipuhuttua jatkamaan hoitoja. Pco: ta ei ultrassa näkyny.. 13mm munasolu kylläkin löytyi, eilen oli kp9. Lääkäri sanoi että todennäköisesti olen alkanut ovuloimaan normisti koska limakalvokin oli tosi hyvä. Mutta siis; lääkkeinä mulla gonal-f ja irrotukseen pregnyl. Kiertopäivänä 5 aloitan pistämisen ( meen sinä päivänä opettelemaan pistämisen polille) ja kiertopäivään 9 asti pistän ja sit ultra..
 
Voisin taas aktivoitua tännekin. 3. inssi olisi "toiveissa" (ei nyt tietenkään toiveissa mitään hoitoja :x ) Ultrataan torstaina, eli huomenna, että miltä näyttää. Jos inssi tehään, niin perjantainahan se sit viimeistään (kp11), kun maanantaina on tod.näk. myöhäistä.

Letroja olen tähänkin kiertoon ottanut, mutta niiden ottamisen kanssa oli vähän ongelmaa. Unohdin ottaa 3. annoksen, otan yleensä iltaisin. Otin sitten seuraavana aamuna. 4. annos taas aamulla. Viimeinen annos piti ottaa sit kp8 aamulla, ja unohdin ja otin vasta päivällä. Eli meni vähän pitkäksi. Siksi jännittää astetta enemmän tuo ultra.

Inssin suhteen on myös kysymysmerkki, vaikuttaako meidän sairastaminen siihen. Mies ollut tosi kipeä (vaikkei nyt korkeaa kuumetta ollutkaan). Antibiootteja kumpikin napsinut. Tietenkään sen ei pitäisi perjantaina näkyä siittiöissä, mutta mistä sitä sitten kuitenkaan tietää?
Kaks edellistä inssiä on juuri ollut ongelmia siittiöiden määrässä. Ekassa pesun jälkeen vain 200 000 (eli Stellan 2 milj. oli aika paljon siihen verrattuna). Toisella kertaa tais olla 400 000. Miehellä oli siis alkuvuonna korkeaa kuumetta ja sairautta, joka urologin mukaan on voinut vaikuttaa kumpaankin inssiin. No, toiseksi myös mun kilppariarvot oli inssien aikaan ihan p***t (7kk muuttunut radikaalisti huonommaksi). Nyt ne on suht ok tasolla.

Tsemppiä Yritys10 piinailuun, tuo on niin tuttua, että negaa tulee aikasilla dpoilla ja sit ei oo muuta mielessäkuin et jospa se muuttuis, jospa jospa. Ja joillakin se oikeesti muuttuu vielä plussaksi. Toivotaan sulle sitä!

Veerukka, ehkäpä vielä kiität lääkäriä, että puhui sut takaisin hoitoihin. Toivotaan niin!
 
INSSILÄISET 2014

Keskiviikko 3.9.2014



NimimerkkiIUIAjankohtaFolliuäKpLääkitysSyy
haaveilija01.--22lzovl+siittiöt
Emppis1.2.9. - 14/26c?
Äiti743.lokakuu4.10.201410/28lzselitt.

Lyhenteitä: c=clomifen, lz=letrozol, a=anazol, f=femar, pu=puregon, mp=menopur,
m=metformiini, g=gonal-F, pr=pregnyl, o=ovitrelle, l=luget, lt=lutinus,
t=terolut, pri=primolut, ol=orgalutran, fos=fostimon, sy=synarela


PIINAILIJAT


NimimerkkiIUIDPOTestipäiväLääkitysSyy
Yritys101.13ke 3.9pu+pr+lselitt
Lauriska3.12-lz+prselitt. (PCO)
Stella4.11-c+mp+prendo + ovl
Tuutunen803.7ke 10.9lz+pr+lsiittiöt

PLUSSANNEET


NimimerkkiIUILääkitysHaasteetPlussauspäivä
Metsätähti842.c+g+prselitm.6.3.
Stella1.c+pu+prendo + ovl17.3.
nanette2.fos+pr+lselitm.28.3.
Elisaveta2.lz+mp+pr+lanovul.10.4.
Ansku831.pri+sy+pu+pr+l+mPCO13.4.
Karminiluomucselitt.30.4
Moonsihn33.c+prselitt.5.5
Maikki19851.cselitt.25.5
Chiligail2.lz+mp+pr+lsiittiöt9.6
Mari1980OIcselitt.13.6


Taustalla: Wintryrock, Toivonpilkahdus, Mursu83, Hepaliini, Lara_, vauvayritys


Päivityspyynnöt korostettuna! Kiitoooos =)
 
Viimeksi muokattu:
Sori, tulee pelkkää omaa napaa.

Äh, ultra oli ja siellä yks 22mm oikealla ja limakalvo 10mm. Et ihan hyvä, mut inssiin ei päädytty, koska pidättäytymisaika on liian pitkä (johtuen mun pitkittyneistä menkoista). Harmi sinänsä, taas menee kuukaudella eteenpäin :'( Yksi inssi me vielä kuitenkin haluttais tehdä.
 

Yhteistyössä