Innostuisitteko - pinotaan lasten nimet, kerro mielipide edellisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eiiiih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lapsekas:
Mariel...tulee mieleen sellainen suloinen tyttö, joka sokaisee ihmiset sisäisellä kauneudellaan =) Todella kaunis nimi!

Meillä poika on Remu Jesperi ja tyttö on Rida-Maria Carelia

Näihin ei varmaan kukaan nyt kommentoinut,mutta jokin aika sitten sain negatiivista ihmettelyä tällä palstalla...joten tyydyn niihin vastauksiin =)

Sadehelmi on muuten aivan ihana nimi!!

Pistin muuten muistiin tuon Remu-nimen. Tässä kun 2kk la:han niin nimiä pyöritellään. Remu olis varteenotettava vaihtoehto, mä ainaki tykkään :)

Meillä poika Pyry Jesper

Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:
Mariel...tulee mieleen sellainen suloinen tyttö, joka sokaisee ihmiset sisäisellä kauneudellaan =) Todella kaunis nimi!

Näihin ei varmaan kukaan nyt kommentoinut,mutta jokin aika sitten sain negatiivista ihmettelyä tällä palstalla...joten tyydyn niihin vastauksiin =)

Pistin muuten muistiin tuon Remu-nimen. Tässä kun 2kk la:han niin nimiä pyöritellään. Remu olis varteenotettava vaihtoehto, mä ainaki tykkään :)

Meillä poika Pyry Jesper

Minulla on aikaisemmasta liitosta myös Pyry Kasperi, mutta hän on jo iso poika =)
...joten ei voi muuta sanoa, kuin että meillä samanlainen nimimaku sinun kanssa =)

Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:
Alkuperäinen kirjoittaja 2tytön äippä:
Meillä Ida Anniina (mun 1 liitto) Aleksi Matti Mainio (mihen 1.liitto) Annu Maria Christina (yhteinen ) tutuille terkkuja......

aika kiva tuo pojan nimi vaikken omalleni antaisi =)

Matti on pojan äidin isän 2 toinen nimi ja Mainio on ukon isän toinen nimi. Idan nimi täysin "keksitty" eli ei tuu suvusta. Kuopuksen 2 ja 3 nimi tulee suvuista Maria miehen Christina mun. Pinja tuosta piti tulla mutta entinen kamu ehti ensin.

Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:

Meillä poika Pyry Jesper

Minulla on aikaisemmasta liitosta myös Pyry Kasperi, mutta hän on jo iso poika =)
...joten ei voi muuta sanoa, kuin että meillä samanlainen nimimaku sinun kanssa =)

No on vain :)

Yhteistyössä