S
se
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja on:heiri-tyttö
ni minkä ikänen tää tyttö on?
iso
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja on:heiri-tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja se:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja on:heiri-tyttö
iso
Alkuperäinen kirjoittaja 2tytön äippä:Meillä Ida Anniina (mun 1 liitto) Aleksi Matti Mainio (mihen 1.liitto) Annu Maria Christina (yhteinen ) tutuille terkkuja......
Alkuperäinen kirjoittaja nimet:Oisin halunnu Vilin, mut kaveri ehti ensin.
Meillä on Ville Olavi ja Lucas Lenne Ilmari
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Alkuperäinen kirjoittaja nimet:Oisin halunnu Vilin, mut kaveri ehti ensin.
Meillä on Ville Olavi ja Lucas Lenne Ilmari
Meilläkin Vilillä tuo Olavi, eli koko nimi Vili Jukka Olavi. Nimet tulevat suvusta.
Alkuperäinen kirjoittaja Lapsekas:Alkuperäinen kirjoittaja Lapsekas:Mariel...tulee mieleen sellainen suloinen tyttö, joka sokaisee ihmiset sisäisellä kauneudellaan =) Todella kaunis nimi!
Meillä poika on Remu Jesperi ja tyttö on Rida-Maria Carelia
Näihin ei varmaan kukaan nyt kommentoinut,mutta jokin aika sitten sain negatiivista ihmettelyä tällä palstalla...joten tyydyn niihin vastauksiin =)
Sadehelmi on muuten aivan ihana nimi!!
Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:Alkuperäinen kirjoittaja Lapsekas:Alkuperäinen kirjoittaja Lapsekas:Mariel...tulee mieleen sellainen suloinen tyttö, joka sokaisee ihmiset sisäisellä kauneudellaan =) Todella kaunis nimi!
Näihin ei varmaan kukaan nyt kommentoinut,mutta jokin aika sitten sain negatiivista ihmettelyä tällä palstalla...joten tyydyn niihin vastauksiin =)
Pistin muuten muistiin tuon Remu-nimen. Tässä kun 2kk la:han niin nimiä pyöritellään. Remu olis varteenotettava vaihtoehto, mä ainaki tykkään
Meillä poika Pyry Jesper
Alkuperäinen kirjoittaja smesmira:Lauri Kristian
Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:Alkuperäinen kirjoittaja 2tytön äippä:Meillä Ida Anniina (mun 1 liitto) Aleksi Matti Mainio (mihen 1.liitto) Annu Maria Christina (yhteinen ) tutuille terkkuja......
aika kiva tuo pojan nimi vaikken omalleni antaisi =)
Alkuperäinen kirjoittaja Lapsekas:Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:Alkuperäinen kirjoittaja Lapsekas:Alkuperäinen kirjoittaja Lapsekas:Mariel...tulee mieleen sellainen suloinen tyttö, joka sokaisee ihmiset sisäisellä kauneudellaan =) Todella kaunis nimi!
Pistin muuten muistiin tuon Remu-nimen. Tässä kun 2kk la:han niin nimiä pyöritellään. Remu olis varteenotettava vaihtoehto, mä ainaki tykkään
Meillä poika Pyry Jesper
Minulla on aikaisemmasta liitosta myös Pyry Kasperi, mutta hän on jo iso poika =)
...joten ei voi muuta sanoa, kuin että meillä samanlainen nimimaku sinun kanssa =)
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Meillä Remu koiraLapset Vilma ja Rasmus
Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Meillä Remu koiraLapset Vilma ja Rasmus
Rasmus on minusta aivan ihana nimi, ja antaisin sen pojalleni ellei meilläpäin puolella ihmisistä olis Rasmus sukunimenä..