Inhottavin - mutta välttämätön - kotityö, mitä ette voi tehdä?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mulla se on tuo kylppärin lattiakaivon puhdistus. Voi ristus, että se yököttää :x

Kerran jopa ostin laadukasta unkarilaista valkkaria (Magyar Fehér Bor) ja sen voimalla meinasin tuon tehdä > ei onnistunut.
 
"vieras"
Lattiakaivon ja hajulukkojen putsaus ja oksennusten siivous. Joskus on noita lasten oksennuksia pakko siivota, kakoen teen sen ja aikaa kuluu.

Yleensä kyllä annan nuo miehelle tehtäväksi, hänellä ei tee yhtään pahaa.
 
"vieras"
Arkkupakastimen sulatus.. eihän se ole kummoinen homma, mutta aina vaan kehtuuttaa sen tekeminen ja jätän sen huomiselle kunnes viimeisillä kevään pakkasilla pakotan itseni hommaan.

Toinen on saunan peseminen..
 
outoko?
Mulle on järkyttävän vaikeaa ja vastenmielistä tehdä ruokaa ja tyhjentää astianpesukone ja laittaa puhtaat vaatteet rumpukuivaajaan tai narulle. Sen sijaan mielelläni ronkin viemäreitä ja jynssään likaisia putkia ja laitan pyykit peseytymään ja likaiset astiat koneeseen. Olenko jotenkin outo?
 
thr
Ei kai hajulukkoja ja viemäreitä ole pakko puhdistaa kaivamalla?

kun viemäri ei vedä niin laitan Drain Pover nimistä jauhetta sinne, annan vaikuttaa 15min ja kiehuvan kuumaa vettä päälle. toimii taas

uunin olen puhdistanut kerran elämässäni, ja olen asunut omillani kohta 9 vuotta :D
 
"Jeera"
Silittäminen! Käytän vain sellaisia vaatteita joita ei tarvitse silittää.
Kissan oksennukset ja lattiakaivot menee siinä missä kakkavaipan vaihtokin, eli ei ongelmia.
 
"aloittaja"
[QUOTE="Maija";25944477]Lauantai-illan pakollinen seksi.[/QUOTE]

Semmosta ei vaan SAA olla.
Kiitos kaikkivaltiaalle, että mun ei tarvii antaa persettä enää kellekään juntille.
 

Yhteistyössä