Inhottavat naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies

Vieras
Voi jestas ku naiset on ärsyttäviä! Miten nelikymppinen mies oppisi olemaan ilman pillua? Ei mitenkään! Sen takia minäkin jaksan sietää edelleen naisia. Jos oppisin olemaan ilman niin kiertäisin jokaisen naisen hyvin hyvin kaukaa!

Ehkäpä yli kymmenen vuotta saman naisen kanssa saa pikkuhiljaa sapen kiehumaan. Teet mitä tahansa niin teet väärin. Saat jos rouvaa sattuu haluttamaan. Tuntuu että kaikki mitä teet tai meinaat tehdä on väärin..

Ei tunnu hemmottelua kaipaavan. Jos tuon kukkia niin saan haukut että mitä minä näillä teen! Ja jos en tuo niin valittaa että en hemmottele häntä. Jos tilaan kylpyläloman hänelle yksin.. ei kelpaa. Lapset on se yhdistävä side.. sen takia jaksan jatkaa.

Kuulostaa aika pahalta! Lapset on aika viisaita. Huomaavat ja kärsivät,kun vanhemmilla menee huonosti. Tuo ainoastaan lasten takia jatkaminen,ei ole hyvä idea. Siinä kärsitte sinä ja rouva. En mä tiedä onko tästä tai minusta apua! Yritän kuitenkin! Nämä asia eivät koskaan ole helppoja! Voisinko muuten piristää sua?

Yritämme olla lasten kuullen kunnolla... Hmmm... piristystä kaipaisin. Vaimo aina sanoo että herra menee vieraisiin jos tahtoo... mutta minulta ei nyt saa..! Mistä päin olet.. Pitäiskö toteuttaa kerrankin..

Niin.. Kyllähän se näinkin tietysti käy. Mutta olen pian menossa nukkumaan. Voidaanko jutella vaikka sähköpostin välityksellä jatkossa? Kuulostat vähemmän inhottavalta :)

Oletko sinä vakisuhteessa? Voisin tulla sinne viereesi.. kysyn matalalla äänelläni: ""nukutko Eve?"" En saa vastausta.. suutelen niskaasi. Havahdut hieman..jatkan suukottelua alaspäin.....

Vaarallista...hyvin vaarallista..varattu mies ja vapaa nainen... jatkan selkääsi pitkin kohti peppua...suukottelen ihanan pyöreitä pakaroita...tunnen tuoksun..naisen tuoksun..jatkan alaspäin kuitenkin. Polvitaipeen kohdalla havahdut taas huulieni kosketukseen..jatkan varpaisiin saakka. Käännän sinut selällesi ja lähden jatkamaan suukottelua ylöspäin....kirjoita Eve minulle...kauttarantain@jippii.fi Tuota vaimo ei näe...vaikka kävikin äsken valittamassa että mitä minä teen................

jatkan ylöspäin...tunnen nenässäni taas ihanan tuoksun, mutta jatkan ylöspäin. Pysähdyn kun löydän ihanat rintasi Eve...suutelen niitä...yhä uudestaan...heräät pikkuhiljaa

Mukavaahan se vaan on...toivottavasti vaimosi ei nää... Kirjoitellaan... Aaah! Ihanaa! Oih...tuntuu taivaalliselta... alkoi aivan mahdottomasti tehdä mieli... tihkun märkyyttä...en ole hetkeen saanutkaan...