Inhottavaa tällainen odottelu ja epätietoisuus!

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Kun ei tiedä saanko sitä kesätyöpaikkaa vai en! Sanoivat lauantaina työhaastattelussa, että päättävän asian viikonlopun aikana joten luulisi heidän pian ilmoittelevan asiasta.

Puhelin on pakko olla äänettömällä ja sitä tulee sitten kytättyä onko soitettu. Sähköpostia olen seurannut, että jos sinne ilmoittavat jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Mulla menny ilmeisesti juttu ihan ohi...mihin oot hakenu?

Kauhajoelle yhteen hommaan. En viitti sitä palstalla vielä kertoa, koska p*skaa tulis kuitenkin niskaan. Sitä tulee jo varmaan tämän aloituksenkin takia :xmas: :laugh: B)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:

Kauhajoelle yhteen hommaan. En viitti sitä palstalla vielä kertoa, koska p*skaa tulis kuitenkin niskaan. Sitä tulee jo varmaan tämän aloituksenkin takia :xmas: :laugh: B)

:o No toivottavasti paikan saat

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:

:o No toivottavasti paikan saat

Toivotaan niin. P*skaa tulee täällä niskaan sen takia, kun eihän tämän ikäinen voi mennä kesätöihin :whistle: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:
Onko kesätyöt jotenkin eri kuin muut työt? :o Siis noiden mammojen mielestä. Vai miksei niihin saa hakea?

Toivottavasti saat kivan työpaikan. :)

No kun tämän ikäisellä pitäisi jo olla koulutus jos ei useampikin ja vakituinen työpaikka.

Vaikka mulla olis ennestään kaksi koulutusta ja olisin nyt hommaamassa kolmatta, niin siltikin mä tarvisin kesätöitä. Ei se asia siitä miksikään muuttuisi :whistle: