inhottava tilanne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puny
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

puny

Vieras
sukulaiseni sai alkuvuodesta vauvan, meille haikara ilmoitti tulostaan yllättäen n.kuukausi sukulaiseni vauvan syntymän jälkeen. Nyt on päällä maailman inhottavin tilanne. sukulaisen tyttövaavi ei ollut täysin terve syntyessään, ja kuoli muutama päivä sitten.

en tiedä miten kertoisin kenellekään raskaudestani! kaikki surevat mielettömästi vaavin kuolemaa, olisi ihan hirveetä mennä että ''meilleppä tuleekin vauva'' ihan kenelle vaan! Lisäksi nyt tuli kammo että jos mekään emme saa pitää vauvaamme kovin pitkään, mitä jos se ei synnykään terveenä jne.

oon vaan itkenyt kun on ollut niin paha mieli. olin jo niin onnellinen että saan oman vauvan mutta jotenkin tuo sukulaisvauvan kohtalo tekee omasta vauvasta iloitsemisen kamalan vaikeaksi.

Kuten edellinen neuvoi siirrät uutisen kertomisen hieman myöhemmälle ajalle, ymmärrän että varmasti tekee vaikeaa itsellesi pitää salassa suurta asiaa. Ja paljon voimia sinulle vauvan odotukseen ja voiman :hug:

Siirrä uutisten kertomista vähän.
Mutta älä tee sillain,että kerrot muille,muttet näille lapsensa menettäneille...se todella sattuu.. :/ :ashamed:

Ja koeta iloita raskaudestasi,sinun ei tarvitse sitä "hävetä"

:hug: :hug:

Täytyy vain sitten tehdä niin.
Onneksi vanhemmat ja ystävät ovat suurena tukena.

Huomenna on neuvola-aika, ajattelin puhua sielläkin tästä tilanteesta. Onneksi siellä on ihan mielettömän ihania ihmisiä, joille olen voinut puhua mistä vain.

Vauva haudataan ensi tiistaina... :,(

Kuules nyt... jos sä oon raskaana ja haluat terveen lapsen älä itke äläkä hermostu... jos ymmärsin oikein olet vasta alku raskauksessa... juuri tällä hetkellä on se vaarallisin paikka... joten mun neuvo älä missään nimessä hermostu ja itke... ajattele vähän sun tulevaisuutta... tietenkin sun paikalla en menis kertomaan viel kellekkään, anna niiten "kovettua". itse huomaa sit kun näkeen sua vatsalla... se on kyllä kauheeta heidän tilanne mutta se mikä tapahtui se tapahtui... sun pitää elää etenpäin ja ajatella tulevaa lasta.... onnea kaikille :hug: :hug: :flower: :heart:

Uusimmat

Yhteistyössä