V
vieras
Vieras
Lapseni on tutustunut pihalla ihan mukavaan tyttöön, joka on alkanut käydä myös meillä leikkimässä. Asuu parin korttelin päässä. Molemmat lapset on ala-koululaisia..
Näin eilen ohimennen tän tytön äidin, ja tajusin et tiedän hänet työni kautta..
En todellakaan ollut tullut aikaisemmin ajatelleksi, että hänellä on lapsi...
Tiedän että hän on, tai ainakin oli vielä n.puoli vuotta sitten ihan täysi narkkari, ja istui baarissa usein..
Mitä hittoa mä voin tehdä?? En tiedä käyttääkö vielä, näin vain kaukaa.. Tosi laiha hän on, ja väsyneeltä näytti..
En oikein voi lapseltakaan kysyä, onko hänen äitinsä hoidossa, saavatko apua tms.... Oma tyttö ei ole heillä käynyt, eikä nyt takulla saakkaan mennä.. Mutta miten selitän sen lapsille???
Tää toinen tyttö on ihan normaalin oloinen lapsi.. Äitinsä mm. yks ilta soitti klo 8, että nyt täytyy tulla kotiin, eli ainakin kotiintulo ajat tytöllä on..
Oon ihan pihalla mitä teen, vai kuuluuko mun tehdä mitään...??
Näin eilen ohimennen tän tytön äidin, ja tajusin et tiedän hänet työni kautta..
En todellakaan ollut tullut aikaisemmin ajatelleksi, että hänellä on lapsi...
Tiedän että hän on, tai ainakin oli vielä n.puoli vuotta sitten ihan täysi narkkari, ja istui baarissa usein..
Mitä hittoa mä voin tehdä?? En tiedä käyttääkö vielä, näin vain kaukaa.. Tosi laiha hän on, ja väsyneeltä näytti..
En oikein voi lapseltakaan kysyä, onko hänen äitinsä hoidossa, saavatko apua tms.... Oma tyttö ei ole heillä käynyt, eikä nyt takulla saakkaan mennä.. Mutta miten selitän sen lapsille???
Tää toinen tyttö on ihan normaalin oloinen lapsi.. Äitinsä mm. yks ilta soitti klo 8, että nyt täytyy tulla kotiin, eli ainakin kotiintulo ajat tytöllä on..
Oon ihan pihalla mitä teen, vai kuuluuko mun tehdä mitään...??