Inhottaa kun tyttärellä on paljon tatuointeja :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minua inhottaa äidit, jotka kuvittelevat, että lapsi on ikuisesti äitinsä omaisuutta. Jos omat poikani tahtovat ottaa tatuointeja, ottakoot vaikka ziljoona, kunhan ovat kaikin puolin kunnon poikia ja arvot kohdallaan. Paskatko se minun asiani on kauhistella. Kun lapsi kasvaa aikuiseksi, ei minulla ole asiaan nokan naputtamista. Yritän käyttää äitiyttäni hyödyksi jos kyse on jostain vakavammasta - sekaantumisesta rikoksiin tms. - mutta poikieni tatuointeihin en puutu.

Ikävä tuottaa pettymys, mutta ei osunu. :)

Mä en kyllä ymmärrä miksi jotkut vetää kauhiat kilarit siitä, että joillakin on tatuointeja. Ei niitä teitä varte oteta vaan itteä varte. Olkoot ne tatskat hyvin tai huonosti tehtyjä niin asia ei kuulu teille pätkän vertaa.

Ei kuulu juu, mutta näkyy....Yööökkk!!!! Varsinkin jos ikää alkaa olemaan yli 30 mittarissa :D :D :D

[QUOTE="Vierailija";26448581]Nähty on, hoitotyössä. Ja jokaisen iho ikääntyy, löystyy ja vanhenee, ennemmin tai myöhemmin. Ja totta, mitä enemmän ikää sitä rumempia ovat.[/QUOTE]

Okei. Entäs jos käy kauneusleikkauksissa ja ihonkiristyksissä niin ettei hautaankaan maadu :O

hih! mulla toisessa lapaluussa 20v ikäisenä otettu tatuointi,sen jälkeen 23v ikäisenä ranteeseen ja käsivarteen.30v synttärilahjaksi sain lahjakortin tatuoijalle,tuo 20v ikäisenä otettu sai seuraa ja laajeni...15 ikäisenä päätin että haluan tatuoinnin ja nyt ikää 38 eikä kaduta eikä lerputa =)

Lisään vielä, että paljon kuuluu näitä "hyi, hitto miltä se Sexy beast-tatuointi näyttää, kun toi muija on vanhainkodissa", mutta tiedättekö mitä... jotenkin tuntuu, etten itse enää vanhainkodissa välitä paskaakaan, miltä nahkani saati tatuointini näyttää. Pääasia on, että pysyn eroissa vaipoista mahdollisimman pitkään ja pystyn syömään ruokani kiinteässä muodossa.

Ps. Minulla ei ole tatuointeja, mutta tulen sellaisen hankkimaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jepjep, on äitien tehtävä paheksua milloin mitäkin.

Oma äitini on motkottanut minun tatskasta, että se on liian suurikokoinen. Öö, no se on ensinnäkin sellaisella paikalla, ettei se edes näy. Niin, no on sen kyllä aika moni nähnyt, mutta niin käy jos joutuu onnettomuuteen. : /

Jos omat poikani tahtovat ottaa tatuointeja, ottakoot vaikka ziljoona, kunhan ovat kaikin puolin kunnon poikia ja arvot kohdallaan. Paskatko se minun asiani on kauhistella.
Terve.

article-1193384-056169CF000005DC-425_634x561.jpg

[QUOTE="joo";26448637]Terve.

article-1193384-056169CF000005DC-425_634x561.jpg
[/QUOTE]

Vaikka kyrvän kuva naamaan jos tahtovat, ei kiinnosta. Olen seurustellut nuorempana miehen kanssa, jolla oli lähes puolet kasvoista peittävä tatuointi ja minusta se oli hieno.

Huh. Onneksi tyttärelläni ei noin paljon tähtiä ole, eikä edes kasvoissa! :D ja saahan tyttäreni tatskansa piiloon esim. työhaastatteluissa jos tarvetta ilmenee. Not a big deal.

Minunkin nahassani on niin monta kuvaa, että joukkoon mahtuu niitäkin huonoja jotka harmittaa. Mutta ei kaduta, todellakaan.
Siellä vanhainkodissa en ainakaan halua tulla harmitelleeksi asioita, jotka jäi tekemättä muiden arvostelun vuoksi.

En ole ikinä ymmärtänyt ajatusta että mitä sitten vanhana mummona.. Mitä sitten kun miehenne rupsahtaa,kannattaako olla ilman miestä koko elämä ettei sitten tarvitse puristelle ryppyistä persettä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26449019:
Minunkin nahassani on niin monta kuvaa, että joukkoon mahtuu niitäkin huonoja jotka harmittaa. Mutta ei kaduta, todellakaan.
Siellä vanhainkodissa en ainakaan halua tulla harmitelleeksi asioita, jotka jäi tekemättä muiden arvostelun vuoksi.
Mä vähän luulen, että just vanhainkodissa mua alkaa kaduttamaan, että en ole ottanut tatuointeja. Jos olisin, kuolemaa odotellessa olisi ainakin jotain katseltavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26449084:
Mä vähän luulen, että just vanhainkodissa mua alkaa kaduttamaan, että en ole ottanut tatuointeja. Jos olisin, kuolemaa odotellessa olisi ainakin jotain katseltavaa.

Otat siellä sitten. Varmaan on sit olemassa erityisiä ryppyisen ihon tatuointeja ;)

Ei muakaan ole tatuoinnit kaduttanut ja mulla on useampia. Joillakin ne kyllä on tosi rumia ja on tyhmää että nykyään niitä otetaan vaan siks ku se on muotia.
Mutta vaikka mua alkaisi kaduttamaan vanhana noi kuvat, niin mulla on sen verran rahaa että saan ne poistettuakin. Ja luulen että aika pian tatuoinnin poistokaan ei paljoa maksa kun nyt noita tehdään joka toiselle vaikka kuinka :D

Yhteistyössä