Inhokkiruokanne?

  • Viestiketjun aloittaja "Myräkkä"
  • Ensimmäinen viesti
"Myräkkä"
Tässä justiin, kun "syömästä" ollaan keretty, niin tuli mieleen, onko muilla ruokalajeja joita ette voi sietää?

Minä en voi sietää tacoja ja tortilloja. Mulla tekee pahaa pelkkä ajatuskin, että niitä pitäisi syödä...

Ennen on syöty vain tortilloja, ajattelin tänään kokeilla tacoja, että josko ne olis jotenki parempia. Ei. Siinä meni ruokahalut täysin. Olenko mä jotenki epäonnistunu yksilö, ku en koko muun maailman herkkuruokaa voi sietää?

Muiden inhokkiruokia? Vai onko niitä edes?
 
Siskonmakkarakeitto. Ne makkaran palat näyttää ihan samalle kuin koiranpaskat keväällä kun lumi sulaa ja ne valkoiset pökäleet paljastuu penkan alta. En ole koskaan suostunut edes maistamaan moista "herkkua".

Munuaiset, kieli, aivot ym. elimet poislukien maksa. Maksaa syön ja jopa pidän esim. maksalaatikosta ja jauhemaksapihveistä.

Graavikala, sushi eri muodoissaan, kylmäsavulohi, silli ym. raaka kala + kaikki äyriäiset.

Oliivit.
 
nink
sisäelimet ei oikeen mene alas mutta muuten oon aika kaikkiruokainen :) sellasia yksittäisiä ruoka-aineita mitä en voi sietää on rusinat, korianteri, sitruunaruoho ja inkivääri suurina määrinä
 
"vesimeloni"
Siskonmakkarakeitto on jotain niin oksettavaa. Samoin kaikki maksaruuat, paitsi maksalaatikko. Kaikki mikä sisältää sieniä, katkarapuja tai homejuustoja. Graavi kala. Kukkakaali ja parsakaali.
 
joop
mämmi,perunasose/lihaperunasose laatikko. jansonin kiusaus, sienisalaatti, oliivit,chilit/jalopenot, pasta ruuat(pasta juusto juttuja hyi!) ennen inhosin joululaatikoita mutta satuin maistamaan yhellä sukulaisella kotitehtyjä ja oli kyllä hyviä! mutta kaupan joululaatikot on ehoton ei!(paitsi maksalaatikko) jostain syystä jauheliha keitto.
eipä tule nyt muita inhokkeja mieleen ehkä en ookkaa niin nirso :D
 
....
Kaikki sisäelimet, veri ja epämääräinen liha. Mykyrokka on kamalan hajuista ja kamalinta kuviteltavissa olevaa suomalaista ruokaa.

Hernekeitto. Maku on ihan ok, mutta mä en pysty syömään ruokaa jonka yhteydessä joku AINA alkaa puhumaan piereskelystä. Oon ehkä herkkähipiäinen, mutta en halua kuunnella tuollaista puhetta ruokapöydässä. Myöskään hernekeiton hajusta en tykkää.
 

Yhteistyössä