Inhoan taas perhettäni, pirullako täältä pääsisi pois???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi

Vieras
Kaikki käy hermoon ja tiedän kyllä miksi :(

En millään haluaisi mennä huomenna töihin, en viihdy työpaikallani, mutta en uskalla irtisanoutua, kun tälläinen aika työmarkkinoilla.

Perhe kärsii siitä myös, kuten näkyy.

:hug: ei kannata kiduttaa itseään sellaisessa työssä josta ei saa mitään muuta kuin pahan olon! mitä jos alkaisit katsella ensin uutta työta ja jos/kun saat niin irtisanoudut vasta sitten??

Etsi itsellesi valmiiksi uusi työpaikka ja sit vasta irtisanot ittes vanhasta. Asioista voidaan sopia jne.
Tosin, huonostakin työpaikasta löytää ne asiat joiden takia voi viihtyä, kunhan itse haluaa

Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
:hug: ei kannata kiduttaa itseään sellaisessa työssä josta ei saa mitään muuta kuin pahan olon! mitä jos alkaisit katsella ensin uutta työta ja jos/kun saat niin irtisanoudut vasta sitten??

Työ on ok, mutta porukkaan on sopeudu, vikaa on itsessänikin.

Olen hakenut töitä pitkään jo, mutta aika on huono, hakijoita on paljon.

Eli, sun tarvii nyt "mennä itsees" ja miettiä mitä itse voit tehdä toisin jotta sopeudut tekemään työtä toist en kanssa. Sinusta itsestäsi siis kiinni pärjäätkö, vai et?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle:
Eli, sun tarvii nyt "mennä itsees" ja miettiä mitä itse voit tehdä toisin jotta sopeudut tekemään työtä toist en kanssa. Sinusta itsestäsi siis kiinni pärjäätkö, vai et?

Tiedän, alan itselleni henkisen valmennuksen heti tänään, nimittäin olen aika hyväpalkkaisessa työssä ja olisi sääli lopettaa siksi, etten viihdy :(

Yhteistyössä