Inhoan olla raskaana vaikka se on luxusta :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuollaisella ruokavaliolla on turha väittää, että 40kg:n painonnousu raskausaikana johtuu muka vain hormoneista. Melkoista paskanjauhantaa väittää sellaista.

Oli mullakin raskausaikana melko paljon turvotusta, mutta paino nousi vain 13kg.

No jos mä vaikka olen Hitleri ja hän on mun orja :love:.
Rehellisesti mä olen aika bitch raskauden aikana, oikea hormonihirviö.
Aika ikävää ottaa vertauksena Hitleri ja hänen orjansa tuohon, varsinkin kun kaikki varmaan tietää mitä holokaustin aikana tapahtui...mutta joo, mitäpä se mulle kuuluu. (y)

Ei ole mitään näyttöä siitä, että vähän syöminen tai paastoaminen tekisi mitään hyvää kenellekään. Siitä sen sijaan on näyttöä, että liian raju laihdutustahti ja paastoilu hidastaa aineenvaihduntaa, kadottaa lihasmassaa, altistaa syömishäiriölle jne. Kokeile ensi dieetillä maltillisempaa pudotustahtia ja ylläty: olo on parempi eikä jatkuvaa painon kanssa jojottelua enää tapahdu.
Yllätys varma kun itselle ei ihan noin käynyt, vaikka uskon noin voi käydä.
Onko paastoilu hyvä tai ei, suosittelen perehtymään paremmin, se tekee hyvä ja tiedän sen itsestään, voin loistavasti paaston jälkeen, myös detox kuurin jälkeen ja pidän eri detox ei mikään jalkapohja laastari kuuri.
Raju pudottaminen aloitan heti melkein synnytyksen jälkeen ja pidän sen kuukaus, paras tapaa että kroppaa puhdistuu kaikista. Yli kun kuukaus en pitää, silloin jo syön tervellisesti ja myöhemmin noin 6-8kk jälkeen jo syön mitä mieli tekee, paino ei nousee, suurin osaaks kuitenkin mun ruokavalio on tervellinen.

Yllätys varma kun itselle ei ihan noin käynyt, vaikka uskon noin voi käydä.
Onko paastoilu hyvä tai ei, suosittelen perehtymään paremmin, se tekee hyvä ja tiedän sen itsestään, voin loistavasti paaston jälkeen, myös detox kuurin jälkeen ja pidän eri detox ei mikään jalkapohja laastari kuuri.
Raju pudottaminen aloitan heti melkein synnytyksen jälkeen ja pidän sen kuukaus, paras tapaa että kroppaa puhdistuu kaikista. Yli kun kuukaus en pitää, silloin jo syön tervellisesti ja myöhemmin noin 6-8kk jälkeen jo syön mitä mieli tekee, paino ei nousee, suurin osaaks kuitenkin mun ruokavalio on tervellinen.
Ehkä aineenvaihduntasi on jo niin pahasti rikki, että tuo metodi ei enää toimi? Normaali terve keho kyllä reagoi toivotun lailla maltilliseen ruoka- ja liikuntaremonttiin. Pahennat tilannettasi entisestään jatkamalla paastoilua ja muuta itsesi kiduttamista.

Ihan pelkkään mutuunko sinä perustat tuon ajatuksen paaston terveellisyydestä? Vaiko mainosmiesten puheisiin?

Ehkä aineenvaihduntasi on jo niin pahasti rikki, että tuo metodi ei enää toimi? Normaali terve keho kyllä reagoi toivotun lailla maltilliseen ruoka- ja liikuntaremonttiin. Pahennat tilannettasi entisestään jatkamalla paastoilua ja muuta itsesi kiduttamista.

Ihan pelkkään mutuunko sinä perustat tuon ajatuksen paaston terveellisyydestä? Vaiko mainosmiesten puheisiin?
:LOL:

Kyllä mäkin söin raskausaikana pannukakkua pellillisen tai puoli pellillistä mokkapaloja jos siltä tuntui, ja ei ollut ihan pari kertaa kun näin tein. Jos pääasiallisesti syö terveellisesti ja liikkuu, niin voi vetää myös herkkuja ihan huolella muutamankin kerran viikossa, oli raskaana tai ei. Mulla ainakaan paino ei ole tällä tyylillä noussut.
Raskausaikana kiloja tuli 15 ja jälkitarkastuksessa kiloja oli lähtenyt 17. Ja tosiaan söin _paljon_.

Antakaa toisen herkutella :) mäkin oon molemis raskaukdissa syöny reippaasti myös herkkuja. Kyllä kuitenkin joutunu monesta asiasta jäädä paitsi on kipuja,väsymystä ja vaikka mitä että kyllä mä koen olevani ihan oikeutettu herkuttelemaan ja hellimään itteäni vaikka sit karkki pussilla. Syön toki ihan terveellistäkin ruoka ja liikun päivittäin

Ethän sä oikeasti hankkiudu raskaaksi vain siksi, että saat haluamaasi huomiota?
Kuka hullu halus tulla raskaaksi vain huomion takia :ROFLMAO:. Mulla enemmän nyt olo kun minulle laitettiin käsiraudat, enemmän kun olen vapaa lintu, raskauden takia kun monet asiat ei saa tehdä enkä voi... Mulla työmatkailu on jäänyt, onneksi kuitenkin hoidan sen muidenkin voimalla mallikaasti edelleen.

Yhteistyössä