No jos mä vaikka olen Hitleri ja hän on mun orjaTäh?
Mä nyt kyllä yritin tässä sanoa, että helliminen ja lelliminen pitäisi olla molemminpuolista eikä yksipuolista.
Rehellisesti mä olen aika bitch raskauden aikana, oikea hormonihirviö.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No jos mä vaikka olen Hitleri ja hän on mun orjaTäh?
Mä nyt kyllä yritin tässä sanoa, että helliminen ja lelliminen pitäisi olla molemminpuolista eikä yksipuolista.
Vatsatautiahan sinä täällä valittelit.No jos vaikka arvat, mitä voi vaivata naista alkuraskaudessa? Taitaa sinulla vaan olla mielessä pelkästään alkoholi? Auts...
Aika ikävää ottaa vertauksena Hitleri ja hänen orjansa tuohon, varsinkin kun kaikki varmaan tietää mitä holokaustin aikana tapahtui...mutta joo, mitäpä se mulle kuuluu.No jos mä vaikka olen Hitleri ja hän on mun orja.
Rehellisesti mä olen aika bitch raskauden aikana, oikea hormonihirviö.
Yllätys varma kun itselle ei ihan noin käynyt, vaikka uskon noin voi käydä.Ei ole mitään näyttöä siitä, että vähän syöminen tai paastoaminen tekisi mitään hyvää kenellekään. Siitä sen sijaan on näyttöä, että liian raju laihdutustahti ja paastoilu hidastaa aineenvaihduntaa, kadottaa lihasmassaa, altistaa syömishäiriölle jne. Kokeile ensi dieetillä maltillisempaa pudotustahtia ja ylläty: olo on parempi eikä jatkuvaa painon kanssa jojottelua enää tapahdu.
Mulla ei ole ikinä krapulassa pahoinvointiaVatsatautiahan sinä täällä valittelit.
Kummallisia johtopäätöksiä sinä vedät. Ei tarvitse olla kummoinen ennustaja jos epäilee vatsavaivoja ja pahoinvointia valittelevaa ihmistä vaivaavan krapulan.
No ainakin melkein sinnepäin meilläAika ikävää ottaa vertauksena Hitleri ja hänen orjansa tuohon, varsinkin kun kaikki varmaan tietää mitä holokaustin aikana tapahtui...mutta joo, mitäpä se mulle kuuluu.![]()
*Sanaton ja syvä huokaus*No ainakin melkein sinnepäin meillä![]()
Ehkä aineenvaihduntasi on jo niin pahasti rikki, että tuo metodi ei enää toimi? Normaali terve keho kyllä reagoi toivotun lailla maltilliseen ruoka- ja liikuntaremonttiin. Pahennat tilannettasi entisestään jatkamalla paastoilua ja muuta itsesi kiduttamista.Yllätys varma kun itselle ei ihan noin käynyt, vaikka uskon noin voi käydä.
Onko paastoilu hyvä tai ei, suosittelen perehtymään paremmin, se tekee hyvä ja tiedän sen itsestään, voin loistavasti paaston jälkeen, myös detox kuurin jälkeen ja pidän eri detox ei mikään jalkapohja laastari kuuri.
Raju pudottaminen aloitan heti melkein synnytyksen jälkeen ja pidän sen kuukaus, paras tapaa että kroppaa puhdistuu kaikista. Yli kun kuukaus en pitää, silloin jo syön tervellisesti ja myöhemmin noin 6-8kk jälkeen jo syön mitä mieli tekee, paino ei nousee, suurin osaaks kuitenkin mun ruokavalio on tervellinen.
Ehkä aineenvaihduntasi on jo niin pahasti rikki, että tuo metodi ei enää toimi? Normaali terve keho kyllä reagoi toivotun lailla maltilliseen ruoka- ja liikuntaremonttiin. Pahennat tilannettasi entisestään jatkamalla paastoilua ja muuta itsesi kiduttamista.
Ihan pelkkään mutuunko sinä perustat tuon ajatuksen paaston terveellisyydestä? Vaiko mainosmiesten puheisiin?
Tuollaisella ruokavaliolla on turha väittää, että 40kg:n painonnousu raskausaikana johtuu muka vain hormoneista. Melkoista paskanjauhantaa väittää sellaista.
Oli mullakin raskausaikana melko paljon turvotusta, mutta paino nousi vain 13kg.
No miksi ei ole reilua? Yleensä olen tottunut että miehille sen kuuluu tehdä ja mieskin tietoinen, vielä kun raskaana vaimo on.![]()
Kuka hullu halus tulla raskaaksi vain huomion takiaEthän sä oikeasti hankkiudu raskaaksi vain siksi, että saat haluamaasi huomiota?
Mutta kun Milanaan ei päde samat säännöt ja lainalaisuudet kuin muihin ihmisiin. Ettäs sen tiedät.Ei toi aamupala kyllä tee sulle eikä lapselle hyvää.
sokerit sinkoaa taivaisiin ja sit on puolilta päivin oksupoksu olo.