Inhoan noita PMMP-tyttöjä jostain syystä! En osaa selittää miksi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täydellinen nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
Mä en taas ymmärrä miksen voi sietää idolssista sitä Annaa :(, ihmetyttää omat inhon tunteet kun en edes tunne ihmistä...

Yhdyn edelliseen, pakko vaihtaa radiostakin kanavaa jos sen biisi tulee.
En vaan jostain syystä tykkää.

Feikkejä, se paulakin sillon siellä kisassa niiskutti niin kiltinä tyttönä voi pliis antakaa mennä jatkoon, on flunssaa,kaverit käski jne.Pöh..ja sit yhtä-äkkiä ollaan niin 'raju'..mies tykkää meidän inhoajienkin edestä sitten,sanomaa ei ainakaan kappaleissa,et ehkä sit ulkonäöstä

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Voisko sillon itessä olla jotain epävarmuutta, jos joku ihan vieras ihminen ärsyttää?

Voi varmaan, mutta jotkut ihmiset vaan kertakaikkiaan ärsyttää. Se on se koko olemus. Ei kaikista voi tykätä. Mutta esimerkiks se Haloo Helsingin Elli ei ärsytä, ei sitten yhtään. Eikä Britney Spears, eikä Paula Koivuniemi :)

Alkuperäinen kirjoittaja uada:
Feikkejä, se paulakin sillon siellä kisassa niiskutti niin kiltinä tyttönä voi pliis antakaa mennä jatkoon, on flunssaa,kaverit käski jne.Pöh..ja sit yhtä-äkkiä ollaan niin 'raju'..mies tykkää meidän inhoajienkin edestä sitten,sanomaa ei ainakaan kappaleissa,et ehkä sit ulkonäöstä

Tuosta uskallan kyllä olla melkoisen eri mieltä. Aika aroistakin asioista tytöt ovat viisuja tehneet.

Alkuperäinen kirjoittaja armaselain:
Voisko sillon itessä olla jotain epävarmuutta, jos joku ihan vieras ihminen ärsyttää?

Voi varmaan, mutta jotkut ihmiset vaan kertakaikkiaan ärsyttää. Se on se koko olemus. Ei kaikista voi tykätä. Mutta esimerkiks se Haloo Helsingin Elli ei ärsytä, ei sitten yhtään. Eikä Britney Spears, eikä Paula Koivuniemi :)

Sama juttu. :) Outoo että PMMP tytöt ärsyttää silti jostain syystä!

Alkuperäinen kirjoittaja armaselain:

Sama juttu. :) Outoo että PMMP tytöt ärsyttää silti jostain syystä!

Emmä oikeen tohon usko.
Kyllä varmaan kaikilla on joku tyyppi tai ihmistyyppi jotka ärsyttää?

Mä en oo ainakaan ollenkaan epävarma, ehkä turhankin itsevarma joidenkin mielestä.

Olenko minä epävarma, kun eräs miesartisti ärsyttää minua, eikä sydän luo hälle bumtsibum.
Ja siitäkö se onkin kiinni, etten kestä erästä naisihmistä ja peräkkäistavullista karhua B)

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja uada:

Tuosta uskallan kyllä olla melkoisen eri mieltä. Aika aroistakin asioista tytöt ovat viisuja tehneet.

Peesi tälle. Voisi sanoa, että suorastaan harvinaisen kantaaottavaa musiikkia ovat tehneet. Enkä kyllä hirveesti laittaisi painoarvoa Paulan sanomisille joskus vuosia, vuosia sitten. Ollaan varmaan itse kukin oltu ja sanottu aika erilaisia asioita parikymppisinä kuin kolmikymppisinä.

Yhteistyössä