Inhoan itseäni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tarja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tarja

Jäsen
15.08.2004
101
0
16
Kertokaa mulle hyvät viisaat...Että mitenkä minun pitäisi suhtautua tähän asiaan.MIEHET ERITYISESTi

Eli mieheni oli tilannut SILUETTI esitteen...(siis sen joka tekee kauneusleikkauksia) ja luultavammin minua varten.Ainakin se loukkasi minua todella paljon,taidan olla pikkumainen mutten voi sille mitään.Nyt mietinkin mitä mieheni todellisuudessa ajattelee vartalostani...tai siis läskeistäni.

Ylipainoa on jonkin verran ja raskauksien myötä vatsanahka roikkuu,on täynnä arpia ja jenkkakahvatkin löytyy.Joskus leikilläni olen mainaissut,että pitäisikö mennä vatsan kokoonkursimis leikkaukseen..mutta ihan siis vitsillä.

Ny :ashamed: :'(

Vastausta esitteen tilaamiseen,en mieheltäni saanut.Aina jauhaa että ihan hyvä olen...ja paskat

Itsetunto tipahti lattian alle..vaikkei se aiemminkaan hyvä ole ollut. \|O \|O \|O :kieh:

Älä sinä ihminen rakas anna itsellesi lupaa inhota itseäsi!!
Sinä olet ihana sellaisena,kuin olet ...ja jos muuttua tahtoo se täytyy tehdä itsensä takia eikä kenenkään toisen...
Ja aika "tyhmää" toimintaa mieheltäsi,vaikka mistäs tiedät vaikka hän esitteen itseään varten hommannut ;)

Tuli tossa mieleen että ennen kuin lynkkaat miehesi, voisiko asia olla näin:

Miehen tapa tulkita ongelmia ja kehittää ratkaisuja on paljon suoraviivaisempi kuin naisten, jos olet vaikkakin leikilläsi puhunut "vatsan kokoon kursimisesta" on miehesi ajatellut että tässä on sinulla ongelma ja suoraviivaiseen tyyliin lähtenyt hakemaan siihen ratkaisua, eli tilannut esitteen.
Mies ajatteli yllättää sinut iloisesti, ja tilasi esitteen jotta voisitte yhdessä tutustua ja ehken vertailla hintoja tms, siis ihan hyvällä ja sinua ajatellen. Kun sinä sitten miehen hämmästykseksi suutuit, hän loukkaantui eikä halunnut enää käsitellä koko asiaa.

Eli kyseessä EI ollut miehen mielipide sinusta, vaan yritys ratkaista asia jonka mies oletti olevan sinulle ongelma.

Älä ota tätä niin vakavasti ja kun tilanne on vähän rauhoittunut, niin kysäseppäs mieheltäsi hänen motiivejaan.

Onhan hän voinut tilata esitteen myös itseäänvarten?

Tsemppiä sulle äläkä nyt mokomasta itsetuntoasi menetä, vaikka tuntisit itsesi loukatuksi.
:hug: :flower: :flower:

Mä olen tammihärän kanssa samoilla linjoilla. Miehesi varmaan ajattelee että okeasti haluat leikkaukseen kun otit asian puheeksi itse. En usko että on pahaa tarkoittanut. Jos itsellä olisi jäänyt jenkka kahvat ja mies lupaisi kustantaa kauneus leukkauksen menisin iloten siihen. Olen vähän yrittänyt vihjailla että olisi kiva saada kulmien kohotus että silmän ympärys rypyt häviäisi ... huumorilla olen puhunut ...eikä mitään tehoa mieheen, hänelle kuulemma kelpaan näinkin :whistle:

Yhteistyössä