inhoan elämääni ja itseäni! "#"#

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huonoin äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huonoin äiti

Vieras
1 muksu on ennestään ja oon 24rv ja kaiken lisäksi kipeä, ja miehen on niin helvetin helppo lähteä ovesta ulos ja jättää mut selviämään,vaikka en jaksa! nyt toivon että olisin saanut keskenmenon tai jotain en mä halua lasta tolle miehelle,enkä ylipäätään lasta,äitiys ei tee mua onnelliseksi,pelkästään päinvastoin :( ja siksi inhoankin itseäni! ei sen kuuluis mennä niin,mutta menee. esim.leikkiminen on tylsää ei kiinnosta yhtään,mutta kun on pakko. oikeastaan just nyt kun on väsynyt ja vielä kipeä ei kiinnosta mikään! mä haluan vaan olla,olla yksin,olla rauhassa. ilman äiti mä haluun marinaa. niin huono äiti olen että mietin jo matkalla leikkipuistosta kotia että otan yhteyttä jonnekkin ja saa viedä lapsen sijaiskotiin. miten joku voi olla onnellinen tälläsestä?

olis edes sellanen mies joka kykenis ajattelee muitakin kuin itseään,mutta ei. ja oma vikani tää on. tosin olisin tehnyt toisia valintoja jos olisin tajunnut mitä on edessä.

No nyt miehen täytyy viimeistään opetella mieheksi ja alkaa asettaa perhe etusijalle. Ihmiset voi muuttua, jos vaan haluaa. Sun pitää tehdä selväksi, ettei se näin voi jatkua, koska et jaksa. Jos sulla on ystäviä tai omaisia, jotka voisivat sanoa miehelle samaa, niin menisi ehkä myös jakeluun.

:hug:

On vain yksi asia mitä voit tehdä nyt. Hae apua. Tarvitset terapiaa .. kuten lähes jokainen tarvitsee suuren ongelman edessä! Nyt nyt nyt hopi hopi hopi huomenaamulla soittamaan!!!:) Lähetteen saat varmasti kunnalliselta lääkäriltäkin. Tai jos varaa .. niin yksityiselle! Jos ei sentään päätäsi saa käännettyä terapialla.. Niin ainakin terapia opettaa sinut olemaan suht koht sujut asioiden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No nyt miehen täytyy viimeistään opetella mieheksi ja alkaa asettaa perhe etusijalle. Ihmiset voi muuttua, jos vaan haluaa. Sun pitää tehdä selväksi, ettei se näin voi jatkua, koska et jaksa. Jos sulla on ystäviä tai omaisia, jotka voisivat sanoa miehelle samaa, niin menisi ehkä myös jakeluun.

Olen samaa mieltä ja vielä jos saisit hieman omaa aikaa ja vapaata ihan vaan itsellesi. Saisit olla hetken rauhassa ja miettiä asioita ihan iteksesikin. Koeta jaksaa ja onhan ne lapset kuitenkin rikkaus, vai mitä :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
:hug:

On vain yksi asia mitä voit tehdä nyt. Hae apua. Tarvitset terapiaa .. kuten lähes jokainen tarvitsee suuren ongelman edessä! Nyt nyt nyt hopi hopi hopi huomenaamulla soittamaan!!!:) Lähetteen saat varmasti kunnalliselta lääkäriltäkin. Tai jos varaa .. niin yksityiselle! Jos ei sentään päätäsi saa käännettyä terapialla.. Niin ainakin terapia opettaa sinut olemaan suht koht sujut asioiden kanssa.

Ja mieskin tarttee apua, jos ei kerran osaa ottaa hänelle kuuluvaa vastuuta.

Yhteistyössä